برای رویارویی با چالشهای تکنولوژیکی بزرگ آینده و در عین حال همچنان به دنبال استراتژی رشد سودآور خود، این گروه بر گسترش بینالمللی تمرکز کرده است. برای این منظور، از هم افزایی پنج برند خود (رنو، داچیا، رنو سامسونگ موتورز، آلپاین و لادا)، خودروهای الکتریکی و اتحاد منحصر به فرد خود با نیسان و میتسوبیشی موتورز استفاده می کند. با شرکت 100% تیم رنو که از سال 2016 در مسابقات قهرمانی جهانی فرمول 1 شرکت کرده است، این برند در ورزش اتومبیلرانی، بردار واقعی نوآوری و بدنامی، درگیر است.
رنو EZ-FLEX یک وسیله نقلیه جمع و جور و با قابلیت حمل آسان است که برای برآوردن نیازهای تحرک افراد تحویل طراحی شده است. و به عنوان یک وسیله نقلیه الکتریکی، تحرک پایدار را تضمین می کند. طراحی عقب ماژولار آن ممکن است تکامل یافته باشد و به ترسیم تغییرات آتی در اکوسیستم کمک کند. رنو EZ-FLEX متصل و مجهز به مجموعه ای از سنسورها است. اینها استفاده خواهند شد جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها در مورد استفاده ، مسیرها، مسافت پیموده شده، برد، سرعت و تعداد توقف ها، با هدف درک بهتر واقعیت تحویل های روزمره.
رنو و لا پست خواهند بود برای توسعه اکوسیستم تحویل شهری با یکدیگر همکاری کنند .
چگونه از رشد تجارت الکترونیک حمایت کنیم و در عین حال آلودگی را در شهرهایمان کاهش دهیم و آنها را جذاب تر کنیم؟ این یک چالش بزرگ برای La Poste است. لجستیک شهری یک پروژه کلیدی در استراتژی ما است و ما با 15 شهر برای اجرای راه حل های متناسب با هر یک توافق نامه امضا کرده ایم. برای ایجاد زمینه برای تدارکات شهری فردا، ما به طور مداوم در حال نوآوری هستیم و حالت های تحویل جدید، مسئولانه و کارآمد را آزمایش می کنیم که زندگی را برای مشتریان و پرسنل حمل و نقل آسان تر می کند. شریک قدیمی La Poste در پیاده سازی خودروهای الکتریکی، رنو با EZ-FLEX راه حلی نوآورانه و مدولار را پیشنهاد می کند. بازخورد ما برای تطبیق وسایل نقلیه تجاری سبک با نیازهای کارکنان تحویل استفاده خواهد شد. فیلیپ دورج – معاون اجرایی و مدیر عملیاتی، خدمات-پست-بسته، گروه La Poste
—
پیوند به بیانیه مطبوعاتی 17 آوریل 2019 در رنو EZ-Flex
درباره گروه رنو
درباره EZ-Pod خودرو-ربات بیشتر بدانید