رنو EZ-PRO، یک خودروی ربات و دربان برای تحویل در آخرین مایل


گزینه‌های ردیابی هم‌زمان برای بسته‌ها از طریق تلفن هوشمند، با خدمات هشدار برای تجربه تحویل حتی روان‌تر، اضافه خواهد شد.

تأثیر مثبت کلی بر زندگی شهری


EZ-PRO – تجربه ای روان برای کاربران نهایی


رنو EZ-PRO به گونه ای طراحی شده است که یک راه حل تحویل بهینه را هم برای حرفه ای ها و هم برای مشتریان نهایی ارائه دهد. آنها می توانند زمان و مکان تحویل را به دلخواه خود انتخاب کنند. کاربر نهایی همچنین می‌تواند به لطف حضور دربان یا دسترسی به قفسه‌های سلف‌سرویس در ربات‌های خودران، بین دریافت بسته خود به صورت حضوری یکی را انتخاب کند. این کمدها که 24 ساعته و 7 روز هفته در دسترس هستند، می توانند توسط گیرنده از طریق یک برنامه تلفن همراه باز شوند.

EZ-PRO مفهومی است که از یک غلاف رهبر مستقل و ربات-غلاف های بدون راننده تشکیل شده است.


این گروه برای رویارویی با چالش های تکنولوژیکی عمده آینده و دنبال کردن استراتژی رشد سودآور خود، بر توسعه بین المللی خود متکی است. این خودرو بر مکمل بودن پنج برند خود (رنو، داچیا، رنو سامسونگ موتورز، آلپاین و لادا)، خودروهای الکتریکی و اتحاد منحصر به فرد خود با نیسان و میتسوبیشی متکی است. رنو با تیم جدیدی در فرمول 1، موتوراسپرت را به وسیله ای برای نوآوری و آگاهی از برند تبدیل می کند.


درباره Renault Pro+

_________________________________________________________________________________

هانوفر، آلمان – 19 سپتامبر 2018 –

امروز در نمایشگاه IAA Commercial Vehicles Hannover 2018، گروه رنو اولین نمایش جهانی رنو EZ-PRO را ارائه کرد. این مفهوم از یک ربات-وسیله نقلیه مستقل، الکتریکی، متصل و مشترک، چشم انداز آن از آینده تحویل آخرین مایل را تجسم می کند. این بخش در واقع یکی از بزرگترین فرصت ها برای ایجاد اختلال در ایجاد یک آینده شهری پاک و کارآمد است که ترافیک غیرضروری را محدود می کند. همانطور که تجارت الکترونیک همچنان در حال انفجار است، مصرف کنندگان تقاضای تحویل فوری دارند، متخصصان باید هزینه های تحویل خود را بهینه کنند و شهرها به دنبال کنترل تشدید ترافیک هستند.


تحویل آخرین مایل 30 درصد از ترافیک شهرها را تشکیل می دهد

1

– باری که EZ-PRO می‌تواند به لطف راه‌حل تحویل مشترک، انعطاف‌پذیری در برنامه‌ها و رانندگی مستقل آن را از بین ببرد. EZ-PRO به کاهش تعداد وسایل نقلیه در جاده ها در ساعات شلوغی و ترافیک ناشی از عادات بد رانندگی یا وسایل نقلیه تحویل نامناسب کمک می کند. جریان ترافیک با اتصال خودروی روبو به زیرساخت‌های شهری مانند چراغ‌های راهنمایی و مرکز کنترل ترافیک بیشتر بهبود می‌یابد.

گروه رنو که از سال 1898 تولیدکننده خودرو است، یک گروه بین المللی است که در 134 کشور جهان حضور دارد و در سال 2017 نزدیک به 3.76 میلیون دستگاه خودرو فروخته است. اکنون بیش از 180000 کارمند دارد، 36 سایت تولیدی و 12700 نقطه فروش در سراسر جهان دارد.

EZ-PRO یک راه حل مشترک است

. کاروانی از ربات-غلاف ها که توسط یک اپراتور تدارکات مدیریت می شود، می تواند انواع مختلفی از کالاها را حمل کند که هر غلاف حامی، موضوع، مشتری و محل تحویل خاص خود را دارد. به همین ترتیب، یک غلاف می‌تواند در یک مسیر، مجموعه‌ای از تحویل‌ها را برای فروشگاه‌های آنلاین مختلف انجام دهد. این سناریوهای مشترک به به حداکثر رساندن بهره وری غلاف و کاهش هزینه های تحویل کمک می کند

غلاف رهبری مستقل EZ-PRO یک دربان را در خود جای می دهد

که با رهایی از محدودیت های رانندگی، می تواند بر روی وظایف ارزش افزوده مانند نظارت و برنامه ریزی مسیر ربات-غلاف های بدون راننده تمرکز کند. همچنین خدمات شخصی سازی شده، مانند تحویل حضوری محصولات غذایی یا اقلام شکننده را ارائه می دهد. رنو معتقد است که مردم برای مدت طولانی در قلب فعالیت های حمل و نقل باقی خواهند ماند.


ربات-غلاف های مستقل

می تواند در یک کاروان، غلاف رهبر را دنبال کند، اما همچنین به طور مستقل حرکت کند تا مسیر خود را در “آخرین مایل” دنبال کند. با تکیه بر تخصص رنو پرو پلاس، طراحی سفارشی نیز نقطه قوت این خودروی مفهومی است. EZ-PRO ماژول های قابل تنظیمی را ارائه می دهد که طیف گسترده ای از نیازهای خاص مشتریان تجاری را برآورده می کند: برای متخصصان تحویل و تدارکات آخرین مایل، بلکه برای خرده فروشان، صنعتگران و پیمانکاران.

“با رنو EZ-PRO، ما به کار اکتشافی خود در مورد تحرک فردا ادامه می دهیم. این مفهوم هم ایجاد فرصت برای حرفه ای ها و هم تسهیل کننده خدمات برای همه کاربرانش است. این بر اساس DNA برند است که مردم را در قلب راه حل های آن قرار می دهد.

اعلام کرد

لورن ون دن آکر، مدیر طراحی شرکتی در گروه رنو

.


رنو که نزدیک به 120 سال است که خودروهای تجاری تولید می کند و پیشرو در بازار خودروهای تجاری برقی در اروپا است، می تواند تکامل تحویل کالا و خدمات حمل و نقل را با EZ-PRO تسریع بخشد.

رنو EZ-PRO چشم انداز ما از تحویل آخرین مایل را در اکوسیستم شهرهای هوشمند فردا ادغام کرده و با نیازهای حرفه ای ها تطبیق داده است. این مفهوم راه حلی است که می تواند فرصت های تجاری بی شماری را برای مشتریان ما باز کند، همانطور که امروز با شرکای خود DPDgroup، Café Lomi، Piper-Heidsieck و Patrick Roger نشان می دهیم.

اعلام کرد

اشوانی گوپتا، مدیر وسایل نقلیه تجاری اتحاد

.

درباره گروه رنو

1

منبع: Les Echos Study – سپتامبر 2017، “بازار آخرین مایل فرانسه”

طراحی EZ-PRO مانند طیف فعلی خودروهای کاربردی ما بر ایمنی و ارگونومی ایستگاه اپراتور با، به عنوان مثال، دسترسی از جلو، کنترل جوی استیک و پلت فرم فرمان چهار چرخ با قابلیت مانور آسان تأکید کرده است.

EZ-PRO دومین مورد از سری کانسپت های رنو است که بر خدمات مشترک حمل و نقل شهری متمرکز شده است. EZ-PRO به دنبال معرفی


EZ-GO

یک ربات وسیله نقلیه الکتریکی، متصل، کاملاً مستقل و مشترک برای حمل و نقل افراد. با روحیه یکسان تحرک پایدار برای همه، EZ-PRO 100٪ برقی است

حمل و نقل تمیزتر و آرام تر

.

برای بیش از یک قرن، رنو در حال توسعه، تولید و فروش خودروهای تجاری سبک برای برآورده کردن نیازهای حرفه ای ها در سراسر جهان بوده است. فروش جهانی خودروهای تجاری سبک گروه رنو از سال 2011 تا کنون 40 درصد افزایش یافته است و در سال 2017 به بالاترین حد خود رسیده است (463000 دستگاه). امروزه رنو رهبر اروپا در زمینه ون و وسایل نقلیه برقی است. Renault Pro+ برند متخصص گروه رنو است که محصولات، خدمات و راه‌حل‌های سفارشی را برای امروز و فردا برای مشتریان حرفه‌ای ارائه می‌دهد.



منبع

طراحی رنو EZ-PRO برای به حداقل رساندن تأثیر بصری آن و بهبود ادغام غلاف ها در منظر شهری تصور شده است. روکش ساتن بدنه، فیرینگ چرخ‌ها و براق بودن پانل‌های بازکننده، که جلوه انعکاسی ایجاد می‌کند، به محتاط‌تر شدن غلاف‌ها کمک می‌کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: