از آنجایی که تحرک با خودروهای متصل و خودمختار به تکامل خود ادامه میدهد، رنو به اهمیت بازآفرینی زمان صرف شده در کشتی با توسعه تجربیات غنیکننده جدید، چه شخصی و چه حرفهای، متقاعد شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، گروه نزدیک شدن به صنعت رسانه را آغاز کرده و یک همکاری تحریریه اولیه را با گروه چالش ها امضا کرده است تا توسعه دهد: تجربه ویرایشی افزوده شده (AEX). یک تجربه واقعی و همهجانبه، AEX محتوای سرمقاله ممتاز شخصی، یک رابط چند رسانه ای و تحرک را ترکیب می کند تا هر سفر را به یک تجربه یادگیری منحصر به فرد تبدیل کند، همانطور که می توان در EZ-ULTIMO تصور کرد.
زندگی در کشتی را دوباره اختراع کنید
گروه رنو که از سال 1898 تولیدکننده خودرو است، یک گروه بین المللی است که در 134 کشور جهان حضور دارد و در سال 2017 نزدیک به 3.76 میلیون دستگاه خودرو فروخته است. اکنون بیش از 180000 کارمند دارد، 36 سایت تولیدی و 12700 نقطه فروش در سراسر جهان دارد. این گروه برای رویارویی با چالش های تکنولوژیکی عمده آینده و دنبال کردن استراتژی رشد سودآور خود، بر توسعه بین المللی خود متکی است. این شرکت بر مکمل بودن پنج برند خود (رنو، داچیا، رنو سامسونگ موتورز، آلپاین و لادا)، خودروهای برقی و اتحاد منحصر به فرد خود با موتورهای نیسان و میتسوبیشی متکی است. با حضور ۱۰۰ درصد تیم رنو در مسابقات قهرمانی جهان فرمول ۱ از سال ۲۰۱۶، این برند درگیر ورزش موتوری است که یک بردار واقعی نوآوری و بدنامی است.
چشم انداز گروه: سه گانه ای برای آینده تحرک مشترک
درباره گروه رنو
EZ-ULTIMO از طریق طراحی خود، ژن های EASY LIFE برند رنو را زنده می کند. خوشآمد و راحت، یک بازشو خودکار گسترده و یک صندلی کشویی چرخشی ارائه میدهد که دسترسی مسافران را تسهیل میکند. برای یک سفر در خلوت کامل، مسافران توسط سطوح کمی شفاف در قسمت بالایی بدنه از دید محافظت می شوند. فضای داخلی تصفیه شده EZ-ULTIMO نشان دهنده ظرافت فرانسوی است و از دنیای زندگی الهام گرفته شده است. به صورت سفارشی، با مواد نجیب مانند چوب، سنگ مرمر و چرم پوشانده شده است و به مسافران این امکان را می دهد تا از فضای نشیمن عالی و آرامش بخش لذت ببرند.
پاریس، فرانسه – 2 اکتبر 2018 – گروه رنو امروز در نمایشگاه خودروی پاریس کانسپت EZ-ULTIMO خود را رونمایی کرد، یک راه حل حرکتی مستقل، الکتریکی، متصل و مشترک، که یک تجربه سفر ممتاز را ارائه می دهد. در صورت تقاضا، برای یک سفر، یک ساعت یا یک روز، EZ-ULTIMO میتواند سه مسافر را حمل کند که میخواهند لحظات ممتازی را برای سفر در شهر یا کشف توریستی برتر داشته باشند. همچنین برای شرکت هایی که مایلند به مشتریان خود تجربه برتر خود را توسعه دهند، هدف گرفته شده است.
«دوران جدیدی از تحرک در حال ظهور است، زیرا گرایشهای مصرفکننده تکامل مییابد و مردم به طور فزایندهای از خدمات حملونقل بر اساس تقاضا حمایت میکنند. کانسپت رنو EZ-ULTIMO تجسم این دوره جدید است و تجربه منحصر به فردی را در یک خودروی روبو ارائه می دهد که می تواند بسته به ارائه دهنده خدمات سفارشی شود. گفت Laurens van den Acker، SVP Design Corporate . EZ-ULTIMO با الهام از معماری معاصر، و به طور کامل در شهرهای هوشمند آینده یکپارچه شده است، تجربه ای انحصاری و قابل دسترسی برای همه ارائه می دهد. با خودروهای خودران، برقی و متصل، ما وارد یک چرخه جدید هیجان انگیز برای طراحی خودرو می شویم.
خودروی روباتی با طراحی احساسی، الهام گرفته از ظرافت فرانسوی
EZ-ULTIMO که به فناوری رانندگی خودکار سطح 4 مجهز شده است، موارد استفاده مختلف را پوشش می دهد. این ربات وسیله نقلیه به زیرساختهای سازگار با محیط شهری، بزرگراه یا سرویس شاتل در جادههای اختصاصی متصل است.
کانسپت EZ-ULTIMO چشم اندازهای جدیدی را برای طراحی رنو باز می کند. سوار بر یک ربات وسیله نقلیه، مسافر میتواند در فضایی که بهعنوان یک اتاق نشیمن طراحیشده و مجهز به تمام امکانات رفاهی و خدماتی برای استراحت یا تفریح است، از سفر خود نهایت استفاده را ببرد.
پس از EZ-GO و چشم انداز آن از تحرک مشترک، و EZ-PRO، یک ربات وسیله نقلیه اختصاص داده شده به تحویل در آخرین مایل، EZ-ULTIMO سومین مفهومی از همان پلت فرم مدولار است که آینده خدمات حمل و نقل را طبق گفته رنو بررسی می کند. با الهام از جاه طلبی ارائه تحرک پایدار برای همه، این سه گانه از مفاهیم الکتریکی، خودمختار و متصل، دیدگاه گروه رنو از تحرک شهری مشترک فردا را نشان می دهد.