رنو EZ-ULTIMO: یک خودروی ربات برای تجربه خدمات حمل و نقل ممتاز

پاریس، فرانسه – 2 اکتبر 2018 – در نمایشگاه خودروی پاریس، گروه رنو از EZ-ULTIMO، مفهوم خودروی رباتیک خود، یک راه حل خدمات حمل و نقل خودران، الکتریکی، متصل و اشتراکی که یک تجربه سفر ممتاز را ارائه می دهد، رونمایی کرد. در صورت تقاضا، برای یک سفر، یک ساعته یا یک روزه، EZ-ULTIMO به افرادی که به دنبال ایجاد یک لحظه خاص از طریق یک سفر خصوصی در یک شهر، یک تجربه توریستی ممتاز یا کسب‌وکارهایی هستند که به دنبال ارائه خدمات سفر ممتاز هستند، خدمات رسانی می‌کند. به مشتریان خود.

با تغییر گرایش های مصرف کنندگان و لذت بردن بیشتر و بیشتر از خدمات سواری، الگوی جدیدی برای تحرک پدیدار خواهد شد. رنو EZ-ULTIMO با تجسم این انقلاب، یک تجربه مجلل منحصر به فرد را بر روی یک خودروی روبو ارائه می دهد که می تواند بسته به ارائه دهنده خدمات سازگار شود. گفت Laurens van den Acker، SVP Design Corporate . EZ-ULTIMO با الهام از معماری معاصر و کاملاً یکپارچه شده در شهرهای هوشمند آینده، تجربه ای منحصر به فرد را برای همه فراهم می کند. با خودروهای خودران، برقی و متصل، ما وارد عصر هیجان انگیز جدیدی در طراحی خودرو می شویم.

خودروی رباتیک جذاب و شیک، با الهام از سبک فرانسوی

درباره گروه رنو

به دنبال EZ-GO، با چشم انداز خود از تحرک مشترک، و EZ-PRO، یک ربات وسیله نقلیه اختصاص داده شده برای تحویل آخرین مایل، EZ-ULTIMO سومین مفهوم از همان پلت فرم مدولار است. این سه گانه از مفاهیم الکتریکی، خودمختار و متصل با الهام از جاه طلبی ارائه تحرک پایدار برای همه، چشم انداز گروه رنو از تحرک شهری مشترک فردا را نشان می دهد.

مفهوم EZ-ULTIMO عرصه های جدیدی را برای طراحی رنو باز می کند. از آنجایی که این یک وسیله نقلیه ربات است، مسافر می تواند واقعاً از سفر در فضایی که مانند یک سالن شخصی طراحی شده، مجهز به تمام راحتی و خدمات مورد نیاز برای استراحت یا تمرکز لذت ببرد.

اختراع مجدد زندگی در کشتی

سه گانه مفاهیم EZ

EZ-ULTIMO که به فناوری رانندگی خودکار سطح 4 مجهز شده است، طیف گسترده ای از موارد استفاده را پوشش می دهد. این خودروی ربات به زیرساخت‌ها متصل است، می‌تواند با محیط شهری، بزرگراه یا سرویس شاتل در جاده‌های اختصاصی سازگار شود.

گروه رنو که از سال 1898 خودروسازی می کند، اکنون یک شرکت بین المللی با حضور در 134 کشور و فروش 3.76 میلیون خودرو در سال 2017 است. امروزه این شرکت بیش از 180000 کارمند، 36 سایت تولیدی و 12700 مرکز فروش در سراسر جهان دارد. گروه رنو برای رویارویی با چالش‌های تکنولوژیکی بزرگ آینده و در عین حال دنبال کردن استراتژی رشد سودآور خود، بر توسعه بین‌المللی تمرکز کرده است. برای این منظور، از هم افزایی پنج برند خود (رنو، داچیا، رنو سامسونگ موتورز، آلپاین و لادا)، خودروهای الکتریکی و اتحاد منحصر به فرد خود با نیسان و میتسوبیشی موتورز استفاده می کند. با داشتن یک تیم 100٪ متعلق به رنو که از سال 2016 به مسابقات قهرمانی جهانی فرمول 1 متعهد شده است، این برند در ورزش موتوری، یک بردار واقعی نوآوری و آگاهی، درگیر است.



منبع

با ادامه تکامل حرکت با خودروهای متصل و خودران، رنو معتقد است که مشتریان به دنبال تجربه‌های غنی‌تر در داخل هواپیما خواهند بود و زمان سفر را به صورت شخصی و حرفه‌ای اختراع می‌کنند. برای استقبال از این انقلاب، گروه روی چالش های گروپ سرمایه گذاری کرده و بر روی اولین مفهوم همکاری کرده است: تجربه ویرایشی افزوده شده . AEX یک تجربه همهجانبه واقع گرایانه است که محتوای ممتاز شخصی، تجربیات چند رسانه ای و تحرک را با هم ترکیب می کند – به عنوان مثال، زمان سفر را به یک تجربه یادگیری برای مسافران آینده EZ-ULTIMO تبدیل می کند.

EZ-ULTIMO از طریق طراحی خود مظهر ژن های EASY LIFE برند رنو است. خوش‌آمد و راحت، یک بازشو خودکار گسترده و یک صندلی روی یک سرسره چرخان برای دسترسی آسان مسافران ارائه می‌کند. برای یک سفر صمیمی، مسافران از نمای بیرونی توسط سطوح کمی شفاف در قسمت بالایی بدنه محافظت می شوند. فضای داخلی تصفیه شده EZ-ULTIMO نشان دهنده ظرافت فرانسوی است و از دنیای زندگی الهام گرفته شده است. به صورت سفارشی، با مواد نجیب مانند چوب، سنگ مرمر و چرم پوشانده شده است و به مسافران این امکان را می دهد تا از فضای نشیمن عالی و آرامش بخش لذت ببرند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: