رنو ZOE ها ERallye Monte-Carlo را می راند
انتشار: آبان 08، 1396
بروزرسانی: 04 اردیبهشت 1404

رنو ZOE ها ERallye Monte-Carlo را می راند


رنو با دوازده ZOE و دو کانگو در لیست ورودی، بیشترین نماینده را در شروع این رالی مونت کارلو داشت و بر پیشروی آن در فروش خودروهای الکتریکی در اروپا تاکید کرد. برای شروع برنامه ریزی شده برای چهارشنبه 25 اکتبر، همه رقبا در پارک Chateau de Fontainebleau برای بررسی فنی ملاقات کردند.

بین تمرکز و آرامش، خدمه تیم ZE ZOE دوره را بررسی کردند و عملکرد سیستم زمان بندی مورد استفاده در طول تست های منظم را بازبینی کردند.

برای رفتن از فونتنبلو به موناکو، مسیر ابتدا به سمت آویرون رفت! خدمه رنو پس از شارژ اولیه ZOEها در مدار Magny-Cours و سپس توقفی شبانه در ویشی، بدون حادثه به اونت لو شاتو رسیدند.

روز جمعه، برنامه با اولین مناطق منظم سخت تر شد. ماموریت: حفظ حداکثر سرعت متوسط \u200b\u200bتعریف شده توسط سازمان با استفاده از سیستم زمان بندی الکترونیکی. یک تمرین ظریف، که در آن نباید خیلی سریع یا خیلی آهسته پیش بروید، در حالی که از رانندگی سازگار با محیط زیست استفاده می کنید که استقلال خودرو را حفظ می کند.

در این بازی کوچک، عکاس «گرگ» - که قبلاً دو بار برنده مسابقه با یک ZOE در سال های 2015 و 2016 شده بود - و همکارش ایو مونیر بلافاصله با انجام یک دور از پیست آلس «در دومین» عملکرد خوبی به دست آوردند. . کمی بعد، خدمه زن تیم ZE ZOE شور و هیجانی را بین Anduze و Saint-Hippolyte-du-Fort ایجاد کردند. اینس تاتینگر که به نمونه های اولیه 24 ساعت لمان عادت کرده بود، توانایی خود را در انطباق با گرفتن جایگاه دوم در ZR2 نشان داد. برای این کار، او توانسته بود روی علم مسابقه ای «بیچه» حساب کند، کمک خلبان برجسته ای که در رالی مونت کارلو در سال 1973 بر روی Alpine A110 که توسط ژان کلود آندروت هدایت می شد، برنده شد. آنچه بعداً برای دخترانی که به دلیل مشکل در دستکاری سیستم زمان بندی در ZR3 (Maussane-les-Alpilles - Eyguières) از مبارزه برای پیروزی حذف شدند، کمتر خوش شانس بود.

پس از این احساسات، رنو ZOE و خدمه، باتری ها را در پایگاه هوایی معروف 701 در سالون دو پروونس، در کنار جت های آلفای پاتروی دو فرانس، شارژ کردند. قبل از رسیدن به شاهزاده، هنوز دو منطقه منظم برای رقابت وجود داشت: Trets / Peyrolle-en-Provence و Aups / Draguignan. این بخش از مسابقه به امیدهای گیوم ندلک و سرژ لومبارد پایان داد که پس از مسدود شدن توسط وسیله نقلیه ای که به آرامی در جاده های کشور حرکت می کرد از 10 برتر رده بندی عمومی خارج شدند!

این رویداد وعده داده بود که به سبک و سیاق پایان یابد، با دو ZR در شب که از کله دو تورینی افسانه ای عبور می کنند! پنجم، «گرگ» و «ایو مونیر» برای پیروزی نهایی و همچنین پاسکال فری و «گیلیوک» که نهم شدند، همچنان در رقابت باقی ماندند.

بین Sospel و Peïra-Cava، ZOEs با پیروزی ژیل گارد / سیریل مور (تیم گارد – Un Dakar pour la vie) یک شوت گروهی فوق العاده تولید کردند، در حالی که فری / \'Gilliocq\' و \'Greg\' / Munier بازگشتند. حریفان خود با کسب مقام های سوم و چهارم.

متأسفانه ZR7 به دلیل یک حادثه مسدود شدن ترافیک لغو شد و طبقه بندی به همان شکل ثابت باقی ماند. بنابراین تیم ZE ZOE دو خدمه را در 10 تیم برتر قرار داد، اما نکته اصلی جای دیگری بود. با عبور از زیباترین جاده های فرانسه در طول این چهار روز رقابت، خدمه توانستند از لذت رانندگی، استقلال راحت و آرامش ارائه شده توسط رنو ZOE قدردانی کنند.

آنها گفتند

برنارد دوموندل، رئیس تیم ZE ZOE : «خوشحالیم که برای چهارمین بار در این رویداد شرکت کردیم. بدیهی است که ما دوست داشتیم یکی از رنو ZOE خود را روی سکو قرار دهیم. نزدیک بود، زیرا رتبه بندی در 10 برتر نهایی بسیار تنگ است. تبریک به "گرگ" و پاسکال فری که تا پایان در رقابت باقی ماندند! و یک تذکر ویژه به استفان لاهاوس، خلبان ما از La Garde Républicaine که بهترین «تازه کار» در پایان این نسخه است. پنج خدمه که رنگ های تیم ZE ZOE را پوشیده بودند، وضعیت ذهنی قابل توجهی از خود نشان دادند. کسانی که ماشین را کشف کردند، مانند روزنامه نگار گیوم ندلک یا راننده اینس تاتینگر، از لذت و راحتی ارائه شده توسط ZOE، صرف نظر از شرایط جاده، شگفت زده شدند. این رویداد اکنون به خوبی تثبیت شده است و ما موافقیم که زمان آن رسیده است که آن را به یک قالب انتخابی تر، با سرعت متوسط \u200b\u200bبالاتر برای به نمایش گذاشتن توانایی های خودروها تبدیل کنیم. »

"گرگ" - راننده رنو ZOE شماره 16 : "این رتبه پنجم رضایت بخش است، زیرا نتیجه یک حالت عملیاتی است که در شروع رالی تعریف شده است. زمان اصلاح این روش، ما چند امتیاز را از دست دادیم که نتوانستیم آنها را بازیابی کنیم، مگر اینکه روی یک اشتباه حریف حساب کنیم. با این حال، ما با این خدمه سطح بسیار بالا که در این نوع مسابقات در چارچوب مسابقات قهرمانی FIA تجربه داشتند، مخالف بودیم. ما از کوتاه شدن شب تورینی کمی ناامید هستیم: فکر می کردیم در آخرین ZR، که به خصوص طولانی و دشوار بود، مکان هایی را به دست بیاوریم، با جاده ای پر پیچ و خم که مخصوصاً برای کیفیت رانندگی رنو ZOE مناسب است. من همچنین فکر می کنم که این رویداد باید به پویایی اهمیت بیشتری بدهد تا کیفیت خودروها را برجسته کند و نه فقط ویژگی های کارشناسان نظم. »

Inès Taittinger – Renault ZOE Driver No. 36 : «برای من اولین بار در این نوع رویدادها بود، اما از همه تجربه «بیچه» بهره بردم و این خیلی به من کمک کرد. من عاشق تجربه های جدید هستم و از رنو ZOE شگفت زده شدم. این یک ماشین بسیار سالم و سرگرم کننده برای رانندگی است، کمی شبیه به کارتن است! تیم بسیار فشرده بود و طنز خوبی در طول هفته حاکم بود. من وارد بازی شدم و امیدوارم در آینده این فرصت را داشته باشم که بهتر کار کنم. از کل تیم رنو تیم ZE ZOE برای این ماجراجویی فوق العاده سپاسگزاریم. »

\'Doe\' – راننده کمکی Renault ZOE n°36: من این شانس را داشتم که این رالی مونت کارلو را با یک راننده جذاب به اشتراک بگذارم که به سرعت عملکرد رویدادهای منظم را یاد گرفت. ما بدون این 1000 امتیاز بسیار بهتر طبقه بندی می شدیم، عواقب یک خطای کوچک از طرف من در دستکاری کرونومتر در شروع یک ZR. با این حال، تجربه مثبت است، رنو ZOE یک خودروی فوق العاده است، درست مانند تیم اطراف ما. »

Guillaume Nedelec – Renault ZOE driver n°31 : "من در پایان این رویداد کمی ناامید هستم، زیرا ما همه ابزارها را برای به پایان رساندن در بین 10 مسابقه برتر در اختیار داشتیم. با تشکر از سرژ لومبارد، کمک راننده من که بیش از سی سال تجربه در رویدادهای منظم دارد. او توانست در تمام موقعیت های پیش بینی نشده ای که خود را به ما نشان می داد واکنش نشان دهد! ما موفق نبودیم، اما این eRally به من اجازه داد تا من را از بین ببرم اولین در مورد تحرک الکتریکی رنو ZOE می تواند سفرهای طولانی را کاملاً انجام دهد، زیرا می توانیم بیش از 300 کیلومتر را بدون شارژ مجدد طی کنیم. من عاشق چابکی و کیفیت شاسی، تقریباً اسپورت، در صعود به کول دو تورینی بودم. »

رتبه بندی eRallye Monte-Carlo

  1. دیدیه مالگا / آن والری بونل (تسلا اس) 43 امتیاز
  2. پیوتر موسون / ژرمی دلران (BMW i3) 54 امتیاز
  3. فردریک ملینارسیک / کریستوف مارکز (تویوتا میرای) 57 امتیاز
  4. فازی والتر کوفلر / فرانکو گایونی (تسلا اس) 60 امتیاز
  5. 5. "گرگ" / ایو مونیر (رنو ZOE) 61 امتیاز
  6. آرتور پروساک / تیری بنچتریت (VW eGolf) 65 امتیاز
  7. 7. پاسکال فری / \'Gilliocq\' (رنو ZOE) 66 امتیاز

… 14. استفان لاهاوس / لیونل بیلارد (رنو ZOE) 192 امتیاز

… 20. Guillaume Nedelec / Serge Lombard (Renault ZOE) 361 امتیاز

… 23. Inès Taittinger / \'Biche\' (Renault ZOE) 1036 امتیاز

منوط به تایید نتایج توسط FIA



منبع