رومن دی فانته به صدر جدول بازگشت و به فینال فصل رفت
پس از یک هفته استراحت، Clio Ice Trophy در روز شنبه با دور سوم فصل در Crèdit Andorrà GSeries دوباره وارد عمل شد. این رشته یک بار دیگر محبوبیت رو به رشد خود را با رکورد پانزده ورودی به لطف ورود چندین قهرمان از صحنه کلیو کاپ، رالی و سایر افق ها نشان داد.
VERLINDE سریعترین، LANNEPOUDENX سازگارترین
در فینال A، Mathieu Lannepoudenx در اوایل برتری را حفظ کرد، اما Nathael Naudon و Bernard Bathedou (مکان آندورا) آن را به یک مسابقه تبدیل کردند. علیرغم تندتر شدن حرکات در مسیر، مدیر تیم خدمات نادون رالی در دورهای پایانی دست بالا را به دست آورد تا برتری را از ماتیو لانپودنکس، که به دلیل تماس در مسیر ده ثانیه جریمه شد، به دست آورد و او را پشت سر برنارد باتدو تازه وارد کرد. (آندورا ریسینگ) و جوردی پالومراس (درایولند). کاتالان قبلاً کوئن ورلینده (کیو گرافیکس ریسینگ) را از دست داده بود، در حالی که پائولین دالماسو (نادون رالی خدمات) فرصتی برای آلیسون ویانو (کیو گرافیکس ریسینگ) پیدا کرد تا ششم شود و اولین گام را به سمت بهترین جایگاه زن در جنرال بردارد. طبقه بندی.
رومن دی فانته: “من بعد از این دور احساسات متفاوتی دارم. مقدماتی نزدیک تر از همیشه بود و این نشان می دهد که سطح در حال متعادل تر شدن و رقابتی تر شدن با برخی رانندگان جدید است که بیشتر از ما رالی ها به مسابقات نزدیک عادت کرده اند. همه چیز در من خوب پیش رفت. فینال با سبقت بسیار تمیز از بنوا و من از او به خاطر اخلاق ورزشی اش تشکر می کنم. مبارزه در فینال دوم به خوبی پیش رفت، اما حتی اگر در رده بندی عمومی مجدداً پیشی بگیرم نمی توانم از این پیروزی لذت کامل ببرم. انتظار دارم شنبه آینده مسابقه بدهم، اما این یک تجربه عالی بود و من از کشف یک دسته جدید و احساسات جدید با Clio Rally5 بسیار لذت بردم.”
برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با [email protected] تماس بگیرید یا به clioally.com مراجعه کنید.
رومن دی فانته با دومین پیروزی خود در این فصل، قبل از فینال فصل که برای شنبه، 5 فوریه برنامه ریزی شده بود، پیشی گرفتن از کلیو آیس تروفی را پس گرفت. بومی نیس هشت امتیاز از پیر پل بالتولو و یازده امتیاز بالاتر از ماتیو لانپودنکس است، تنها دو راننده ای که اکنون در موقعیتی هستند که قهرمانی رومن دی فانته را رد می کنند. در همین حال، Clio همچنان در صدر مسابقات قهرمانی دو چرخ متحرک سری Crèdit Andorrà GSeries قرار دارد. این تاج نیز هفته آینده در بین سه مدعی مشخص خواهد شد.
دور سوم، که در ارتفاع 2400 متری از سطح دریا برگزار شد، سومین طرح متفاوت از پیست پاس د لا کاسا را ارائه داد. Mathieu Lannepoudenx (مسابقه برونت) سریعترین تطبیق را در پیست 702 متری داشت و در تمرینات آزاد قبل از معکوس شدن موقعیت ها در مسابقات مقدماتی، زمانی که راننده بلژیکی علیرغم دویدن در گروه اول در پیست، موقعیت قطبی را به دست آورد، از بنوا ورلینده بهتر شد. ماتیو لانپودنکس، با این حال، به لطف بهترین زمان انباشته خود در پنج دور، بالاتر از رومن دی فانته و بنویت ورلینده در رده بندی متوسط، بیشترین امتیاز را به دست آورد.
DI-FANTE و NAUDON به حمله می روند
دور 3 – طبقه بندی نهایی
ROMAIN DI-FANTE – 38 امتیاز
ناتل نادون – 32 امتیاز
بنوا ورلیند – 29 امتیاز
MATHIEU LANNEPOUDENX – 27 امتیاز
PIERRE PAUL BALTOLU – 24 امتیاز
برنارد باثدو – 23 امتیاز
جردی پالومراس – 15 امتیاز
توماس مارتینز – 15 امتیاز
آرتور بوریون – 14 امتیاز
کوئن ورلینده – 10 امتیاز
PAULINE DALMASSO – 9 امتیاز
آلیسون ویانو – 8 امتیاز
ERIC SAUTEUR – 8 امتیاز
تیبا رایس – 6 امتیاز
یوخن کلرهات – 0 امتیاز
تنش در دور ماقبل آخر Clio Ice Trophy یک درجه افزایش یافت. رومن دی فانته (خدمات رالی ناودون) پس از دو مسابقه پر حادثه در پیست، پیش از مدیر تیمش، ناتائل ناودون (سرویس نادون رالی) و راننده بلژیکی بنویت ورلینده (کیو-گرافیکس ریسینگ) برنده این رویداد شد. با رفتن به دور پایانی تقویم، سه راننده هنوز برای کسب عنوان افتتاحیه Clio Ice Trophy در رقابت هستند.
در فینال B، رومن دی فانته در ابتدا از بنوا ورلینده پیش افتاد. پولمن سعی کرد به عقب برگردد، اما رهبر جدید با اختلاف پنج ثانیه به پیروزی رسید. پیر پل بالتولو (Naudon Rallye Services)، که رده بندی عمومی را در آخر هفته رهبری کرد، در مسابقات کلیو آیس تروفی و دسته دو چرخ متحرک سوم شد. توماس مارتینز اسپانیایی (مسابقه برونت) پس از آن آرتور بوریون (مسابقه برونت)، اریک سائوتر (محل سکونت آندورا) و تیباود ریس (درایولند) قرار گرفتند که پس از کناره گیری یوخن کلرهات (مسابقه Q-Grafix) برای این مسابقه، این ترتیب را تکمیل کردند. دلایل شخصی.