رکورد کلیو تروفی فرانسه تره در لانگر

در این زمینه بسیار متعادل، نظارت بر عملکرد سام تاونو، که مصمم است پس از بازنشستگی خود در رالی قبلی را جبران کند، ضروری است. یکی از رهبران طبقه بندی ژان راگنوتی در مرحله Power Stage، مالاگاسی Faniry Rasoamaromaka نیز به دنبال دخالت در مبارزه در خط مقدم علیرغم عدم تجربه خود در Langres است، در حالی که Julien Pontal از دانش خود از این دوره برای ادامه صعود خود به خوبی استفاده خواهد کرد. در رژیم غذایی

کوئنتین ریباد مدافع عنوان قهرمانی نیز در ابتدا خواهد بود تا برنامه رسمی خود را با Clio Rally4 در مسابقات قهرمانی رالی گراول فرانسه ادامه دهد، در حالی که FIA ERC3 و FIA ERC3 Junior Champion Jean-Baptiste Franceschi نیز با همین مدل حضور خواهند داشت.

سومین در این رویداد سال گذشته، مارسل آباد اسپانیایی می خواهد استعداد خوب خود را در جاده های Haute-Marne تایید کند، اما باید با بسیاری از خارجی های مشتاق انتقام دست و پنجه نرم کند. در میان آنها، ماکسیم لافون، میکا راسوآماروماکا، باپتیست پانیسیه و ماتئو شاتیلون، جونیورهای ماکسیم لافون، میکا راسوآماروماکا، همه تازه‌کارها در لانگر را خواهیم یافت. در همان زمان، بنجامین بولنک، امانوئل گینچارد و وینسنت فاور-میویل بر تجربیات قبلی خود تکیه خواهند کرد تا رقبای خود را غافلگیر کنند در حالی که ژان لاوین، توماس مویست، ماکسیم سالین، سباستین استودر و اینس تامیزیه امیدوارند که رقبای خود را باز کنند.

این هفته، سی و سه خدمه برای جلسه ای به لانگر می روند که می تواند چهره مسابقه عنوان قهرمانی را قبل از مسابقه نهایی شکل دهد.

دوم در Causses و Castine، Florian Bouchonneau به امید حفظ کنترل جام و برداشتن آخرین گامی که او را از پله بالای سکو جدا می کند، حرکت خواهد کرد. با این حال، ماموریت او پیچیده خواهد بود زیرا فلوریان کاندامینز و ژان پل مونن، نزدیک‌ترین تعقیب‌کنندگان او که در این سال پیروز شده‌اند، سعی می‌کنند به راه‌های برنده بازگردند تا تأثیر بگذارند و نیت خود را تأیید کنند.

شروع مسابقه Rallye Terre de Langres Haute-Marne روز شنبه با دو حلقه یکسان سه مرحله ای برای مرحله اول 76.20 کیلومتری زمان بندی شده انجام می شود. روز یکشنبه، دو دویدن در دو آزمایش دیگر، که با 20.09 کیلومتری ژان راگنوتی پاور استیج آغاز می‌شود، منتظر رقبا خواهند بود تا مسیر رقابتی را تا 131.15 کیلومتر قبل از پایان بعدازظهر در لانگرس طی کنند.

پیشرو در میان آقایان پس از پایان در پای سکو در Castine، Laurent Reuche نیز می خواهد به نبرد بپیوندد. قهرمان سال 2011 سوئیس، برنده سابق کلاس در لانگر، با لیلیان ویاله، اریک رویر، کریستوف روکار و همچنین کلودی تانگه بلژیکی روبرو خواهد شد. 12 ماه پس از پایان یافتن در جمع پنج تیم برتر این رویداد، گرگوری پرارد با بازگشت به جام، ترکیب این رده را تکمیل خواهد کرد.

لیست ورودی
#28 فلوریان بوشونو – ژان ری (J)
#29 فلوریان کاندامینز – دیمین جول
# 30 ژان پل مونن – فرانک ژیلیو
شماره 31 Faniry Rasoamaromaka – Judi Rakatomalala (J)
#32 جولین پونتال – لون بیاژتی (J)
شماره 33 سام تاونو – پائولین بویر (J)
شماره 34 لوران روش – ژان دریاز (L)
# 35 مارسل آباد – پره رکنا (J)
شماره 36 بنجامین بولنک – کلوئه باروزی-گاوز
# 37 اریک روییر – گیلبرت دینی (G)
#38 ماکسیم لافون – توماس دلماس (J)
#39 Mika Rasoamaromaka – Bastien Pouget (J)
#40 ماتئو شاتییون – ماکسنس کورنواو (J)
#41 باستین برگونه – متیو دشارن (J)
شماره 42 باپتیست پانیسی – گائل لاورنه (J)
#43 امانوئل گینچارد – کیلیان گینچارد
#44 لیلیان ویاله – مانوئل گیراردلو (G)
#45 وینسنت فاور-میویل – سدریک کاس
#46 کلودی تانگه – ژان کریستیان انتییر (G)
#47 سباستین استودر – آماندا روستی
#48 الکساندر گرانزانی – لویک مورل
شماره 49 کلمنت گگوت – جسیکا لپرتر (J)
#50 دیوید جرارد – مانون دلیوت
#51 لودویک گدار – ماتیو بول ریچارد
شماره 52 اورلین ریچارد – کورنتین سیلوستر (J)
# 53 لودویک کاسیانی – سلین کاوالارو
#54 Lander Dhaene – فرانسوا گیرلند (J)
#55 ژان لوین – آرنو کوبیزولس (J)
#56 توماس مویست – لوکاس گینست (J)
#57 ماکسیم سالین – دیوید سالین
#58 کریستف روکار – کورین مورسیا (G)
#59 گرگوری پرارد – سزار دلبک (G)
#60 اینس تامیزیه – لوران تامیسیر (J, F)



منبع

هفت رقیب اولین بازی Clio Trophy France Terre را خواهند داشت. الکساندر گرانسانا، لودوویک کاسیانی و دیوید جرارد که قبلاً در لانگر دیده شده‌اند، می‌توانند از اولین حضور خود شگفت‌انگیز باشند، درست مانند لودویک گدار، که در حال حاضر دومین جایزه آماتور میشلین است. در نوجوانان، اورلین ریچارد برای برهم زدن سلسله مراتب به تجربه خود تکیه خواهد کرد، همانطور که کلمان گگوت تازه کار و لندر داین بلژیکی، پنجمین قهرمانی رالی نوجوانان بلژیک در سال گذشته و حضور در جام آسفالت در Le Touquet.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: