زمانی که الماس Renaulution خود را می سازد

از کسی فرار نکرد. زمانی که طرح رنولوشن اعلام شد، یک طرح جدید الماس رنو با افتخار پشت لوکا دی میو، مدیرعامل گروه و همچنین روی جلوپنجره رنو 5 پروتوتایپ نمایش داده شد. از آن زمان، این نماد جدید به تدریج و بدون هیاهو آشکار شد. ابتدا با کمپین تبلیغاتی جدید ZOE، سپس در شبکه های اجتماعی این برند. راه اندازی که هدف آن صرفه جویی اما موثر است.

بنابراین طبیعی بود که در جریان ارائه برنامه راهبردی از آن رونمایی شود رنولوشن و در جلوپنجره رنو 5 پروتوتایپ ادغام شده است. استقبال باشکوه مدیران این برند را متقاعد کرد که آن را به طور رسمی راه اندازی کنند لوگوی جدید در گام های بلند ما برای اولین بار آن را روی نمونه اولیه رنو 5 ادغام کردیم. این یک میدان آزمایشی عالی برای ما بود. با توجه به اشتیاق و بازخورد بسیار مثبتی که در مورد این لوگو دریافت کردیم، تصمیم گرفتیم آن را راه اندازی کنیم. » ژیل ویدال می گوید.

یک الماس حتی نمادین تر

برای ژیل ویدال، الماس اساساً مظهر رنو است. حفظ این شکل هندسی جهانی بدیهی بود. ما آن را دوباره طراحی کرده‌ایم تا نمادی‌تر، ساده و معنادارتر، یک برچسب بی‌زمان واقعی، بدون جلوه‌ها یا رنگ‌های اضافی، با بازسازی معاصر خطوط، که بخشی ضروری از میراث گرافیکی ما است، دوباره طراحی کنیم.، او توضیح می دهد. از نظر تاریخی، رنو قبلاً از این خط برای نمادسازی لوگوی خود استفاده کرده است. در سال های 1946، 1959 و 1972. اما ژیل ویدال به دور از تسلیم شدن در برابر هر مدی، ما را افشا می کند. “این یک سوال، با خط، گفتن یک داستان، یک همزیستی، یک چرخه، یک مسیر بین دو لوزی است که با ایجاد یک مکمل و تاثیر حرکت مداوم با یک اثر نوری همپوشانی دارند.”. بیش از درمان، این طراحی بسیار متمایز است که قابل توجه است.

آخرین نسخه نشان رنو که در سال 1992 ساخته شد، اگرچه در سال 2015 مجدداً طراحی شد، شروع به کار کرد. ژیل ویدال توضیح می‌دهد که برای پاسخگویی به چالش‌های یک برند بین‌المللی مدرن و همچنین کثرت زمینه‌های بیان آن، به‌ویژه دیجیتال، نسخه جدیدی از سال ۲۰۱۹ تحت مطالعه قرار گرفته است. “نقطه تعادل بین شناخت میراث برند و ورود به عصر جدید، نمادی از آینده”، لوگوی تازه فاش شده، بیشتر نوین، به علاوه پر جنب و جوش، قصد دارد فراتر از بدنامی که اکنون به دست آمده است، برود. هدف ؟ “همراه با تغییرات در حال انجام” و رنو بسازند یک نام تجاری مرتبط تر که ارزش های انسانی را ایجاد می کند.

رنو در طول تاریخ خود چندین بار هویت بصری خود را تغییر داده است. اما یک چیز وجود دارد که از سال 1925 تغییر نکرده است، این الماس است که اساس لوگو است. بلافاصله قابل تشخیص است و نمادی از برند شده است. این شکل هندسی با زوایای خود که با کلاه های آن زمان به شکل دو وجهی تطبیق یافته بود، خود را به لویی رنو تحمیل کرده بود. از آنجا که الماس رنو نه کمتر از هشت بار تجدید نظر شده است! جدید، با آخرین نسخه. این نشان می دهد که برند چقدر مشتاق به تکامل با زمان است.

7r0hwqalj0-php7vc2r5

الماس یکی از شناخته شده ترین اشکال در جهان و در دنیای خودرو است. این یک شکل هندسی ساده، هویت، قوی، قدرتمند است. چالش این بود که این فرم را با معنا بخشیدن به آن، ارزش‌های جدید و معاصر تجدید کنیم تا برند را به آینده نشان دهیم.
ژیل ویدال، مدیر طراحی رنو.

در هماهنگی با زمان و قاطعانه مدرن، الماس بازسازی شده کاملاً تجسم دوره “موج جدید” است که رنو وارد آن شده است.
ژیل ویدال

لوگوی جدید برای سوق دادن برند به عصری جدید

این لوگوی جدید به تدریج در خودروهای رنو اعمال خواهد شد. این با افتخار در مواردی که سال آینده راه اندازی می شوند، نمایش داده می شود. “تا سال 2024، کل مجموعه رنو این نشان جدید را به خود خواهد گرفت” ژیل ویدال نتیجه گیری می کند.



منبع

پوره می کنم، بدون امضا یا تایپوگرام، این لوگوی جدید برای زندگی در حال حرکت طراحی شده است. پردازش مسطح انیمیشن آن را تسهیل می کند، به عنوان مثال در ویدئو یا رسانه های دیجیتال، و همچنین در وسایل نقلیه، برای توالی خوش آمدگویی آنها.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: