سایت رسانه جهانی رنو

یازده راننده ثبت‌نام کرده‌اند تا از یک ماجراجویی لذت/هزینه بی‌نظیر در زمانی از سال بهره ببرند، در حالی که مسابقات زیادی برای شروع این فصل آغاز نشده است.

ما منتظر معرفی Clio Ice Trophy در Crèdit Andorrà GSeries این آخر هفته هستیم. رنو همیشه تلاش کرده است تا موتوراسپرت را در دسترس قرار دهد، و مفهوم کلیو آیس تروفی بلافاصله هم برای رانندگان باتجربه و هم برای تازه واردان جاه طلب جذاب بوده است. Clio RX و Clio Rally5 ارزش خود را از نظر عملکرد، قابلیت اطمینان و دسترسی ثابت کرده اند و ما نمی توانیم منتظر نمایش باورنکردنی باشیم که این نسل پنجم می تواند برف در آندورا به نمایش بگذارد.
Benoît Nogier، مدیر مسابقات تجاری مسابقات آلپاین

تقویم 2022

  • دور 1: 8 ژانویه 2022
  • دور 2: 15 ژانویه 2022
  • دور 3: 29 ژانویه 2022
  • دور 4: 5 فوریه 2022
  • تاریخ رزرو در صورت برنامه ریزی مجدد یک دور: 12 فوریه 2022

دور 1 – لیست ورودی

  • ARTHUR BOURION فرانسه مسابقه BRUNET
  • JONATHAN ARNOULD فرانسه مسابقه BRUNET
  • GUILLERMO MILLAN اسپانیا DRIVELAND
  • MARKEL DE ZABALETA اسپانیا DRIVELAND
  • خدمات رالی ناودرون فرانسه برایان دوفاس
  • خدمات رالی ماتیو لانپودنکس فرانسه نادون
  • PAULINE DALMASSO فرانسه NAUDON RALLYE SERVICES
  • خدمات رالی PIERRE-PAUL BALTOLU فرانسه نادون
  • ROMAIN DI-FANTE فرانسه خدمات رالی نادون
  • بنوا ورلیند بلژیک تیم ورلینده
  • KOEN VERLINDE بلژیک TEAM VERLINDE

مقررات به طور خلاصه

همانطور که در مورد هر جایزه ای که توسط Alpine Racing آغاز شده است، بخش مسابقه مشتریان Viry-Châtillon و مروج رویداد – Circuit Andorra – یک چارچوب منحصر به فرد برای اطمینان از انصاف ورزشی و فنی و همچنین یک طرح جایزه و جایزه جذاب ارائه می دهند. به پنج نفر برتر هر دور جایزه نقدی و کوپن های لوازم یدکی داده می شود، در حالی که اولین برنده عنوان کلیو آیس تروفی و ​​بهترین زن در پایان فصل هزینه ثبت نام خود را برای یک فصل کامل در یکی از کلیوها دریافت می کنند. غنائم در رالی به نفرات دوم و سوم نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

در هر جلسه یک طبقه بندی خاص Clio Ice Trophy ایجاد می شود که امتیازات پس از مقدماتی و دورهای نهایی را جمع می کند.

یازده ورودی برای دور اول

تیم Driveland بر رانندگان اسپانیایی Guillermo Millan و Markel de Zabaleta تکیه خواهد کرد، که هر دو پس از تنظیم دسته‌های مختلف برند رنو در کشورشان، پشت فرمان خواهند نشست. در نهایت، کاتالان‌ها از مسابقات Brunet وارد دو راننده فرانسوی در آرتور بوریون می‌شوند که در رقابت از پدرش پل و پدربزرگ موریس و جاناتان آرنولد پیروی می‌کنند.

یک چارچوب منحصر به فرد

در جام چهار دور، با طرح‌بندی‌های مختلف پیست پاس د لا کاسا، رقبا قبل از حرکت به مرحله مقدماتی، در تمرینات آزاد شرکت خواهند کرد و سپس فینال‌ها که همه در یک روز برگزار می‌شوند. رانندگانی که در Clio Rally5 و Clio RX رقابت می‌کنند، هم در مسابقات قهرمانی دو چرخ متحرک Clio Ice Trophy و Crèdit Andorrà GSeries رتبه‌بندی خواهند شد.

Clio Ice Trophy نیز در خارج از مرزهای فرانسه مورد توجه قرار گرفته است. کوئن و بنویت ورلینده بلژیکی وفادار به روحیه خانوادگی خود، تصمیم گرفته‌اند بعد از کمپین‌های کلیو تروفی بلژیک که پسرشان – بنویت – نایب قهرمان شد، ببینند چه کاری می‌توانند روی یخ انجام دهند.

رومن دی فانته، قهرمان رالی دو چرخ متحرک 2021 فرانسه در آسفالت با Clio Rally5، یکی از سرفصل های این رویداد خواهد بود قبل از اینکه روی برنامه رسمی خود با Clio Rally4 تمرکز کند. راننده فرانسوی برای تیم خدمات Naudon Rallye مسابقه خواهد داد که با آن تاج آسفالت کلیو تروفی فرانسه را به دست آورد. این لباس همچنین شامل Pierre-Paul Baltolu متخصص رالی کورسی، پائولین دالماسو قهرمان رالی زنان فرانسوی 2019، و همچنین برایان دوفاس، که با Clio RX در مسابقات قهرمانی رالی کراس نوجوانان فرانسه بازی کرد، و Mathieu Lannepoundenx، هفتم در Clio Cup اروپا 2021 خواهد بود. .

برای افتتاحیه Clio Ice Trophy، بخش مسابقه مشتریان Alpine Racing مستقر در Viry-Châtillon به رانندگان و تیم‌ها این فرصت را می‌دهد که به آندورا بروند تا در Crèdit Andorrà GSeries، یک مرجع پیشرو در مسابقات یخ در اروپا، شرکت کنند.

dkmgmpbivs-phpo6oreq

پس از راه اندازی موفقیت آمیز در جام های اختصاصی و رقابت های آزاد، Clio Rally5 در این هفته زمانی که به زمین های پودری Clio Ice Trophy می رود، عرصه جدیدی برای نمایش استعدادهای خود خواهد داشت. این رقابت که برای شروع فصل 2022 راه اندازی شد، از تطبیق پذیری اثبات شده نسل پنجم Clio استفاده می کند، زیرا Clio RXs در مسابقات قهرمانی رالی کراس نوجوانان فرانسه نیز در حال اجرا خواهند بود.

یک مسابقه کاملاً جدید

رقبا اجازه دارند شش دور پروازی در تمرین آزاد قبل از واجد شرایط شدن داشته باشند. سپس رانندگان حداکثر هفت دور را طی خواهند کرد. اولین طبقه بندی بر اساس امتیاز و راننده (15-13-11-9-7-5-4-3-2-1) با توجه به مجموع زمان های به دست آمده در طول چهار دور برتر ایجاد خواهد شد. در همین حال، طبقه بندی دوم بر اساس بهترین زمان به دست آمده توسط هر راننده، شبکه های شروع را برای فینال ها مطابق زیر تعیین می کند.

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با [email protected] تماس بگیرید یا قابل اعتماد و متخصص cliorally.com

فینال ها حداکثر هشت دور و با شروع ایستاده خواهد بود. امتیازها (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1) تعلق می گیرد و به امتیازات کسب شده در مرحله مقدماتی اضافه می شود. هر راننده در یک فینال شرکت خواهد کرد. اگر دو راننده با یک ماشین در یک فینال یکسان باشند، نفر پایین تر از این دو در فینال B مسابقه می دهد.



منبع

جدید برای سال 2022، Clio Ice Trophy شاهد رقابت Clio RX و Clio Rally5 در چهار رویداد برفی در زمستان امسال به عنوان بخشی از Crèdit Andorra GSeries خواهد بود. یازده راننده برای دور افتتاحیه که برای شنبه 8 ژانویه برنامه ریزی شده است، وارد شده اند. همه مصمم هستند که اولین برنده این رشته جدید شوند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: