سایت رسانه جهانی رنو

نسخه محدود Captur Rive Gauche تعادل کاملی از ظرافت و شخصیت دارد و برداشتی متمایز از پرفروش‌ترین شاسی بلند کامپکت رنو ارائه می‌دهد.

رنو کپچر ریو گاوش اکنون در هشت رنگ مختلف قابل سفارش است: سفید مرواریدی، خاکستری هایلند، خاکستری کاسیوپه، مشکی اتویله، نارنجی آتاکاما، قرمز شعله ای، آبی آهنی و آبی دریایی دودی.

این تم بصری در داخل با تودوزی مشکی، پانل درها و داشبورد ادامه دارد. سقف خورشیدی نیز سیاه است، همانطور که پوشش خط RS مشکی است. ویژگی‌های مشابه به Intens، توسط City Pack با گنجاندن دوربین پارک عقب و سنسورهای پارک جلو تقویت شده‌اند.

«Rive Gauche» به فضای شیک کرانه چپ معروف پاریس اشاره دارد – محله‌هایی در جنوب رودخانه سن که تاریخ را در خود جای داده و بناهای تاریخی معروف، فرهنگ قدیمی جاز و بلوار سنت ژرمن نمادین را در خود جای داده است.

قیمت ها از 26400 یورو شروع می شود و اولین تحویل در مارس 2022 خواهد رسید.



منبع

نسخه Rive Gauche همچنین شامل تمام نقاط قوتی است که Captur اصلی را به موفقیت رسانده است: طراحی محبوب، درایو مقاومت ناپذیر، موتورهای E-Tech در نسخه‌های پلاگین و غیر پلاگین، فضای داخلی و صندوق بار بهینه، فضای کشویی. صندلی نیمکت عقب، کابین هوشمند و 15 ویژگی کمک راننده.

در نمای بیرونی، Captur Rive Gauche دارای ظاهری متمایز با روکش مشکی براق خود است که جایگزین قطعات کروم‌کاری شده در لوگوی جلو و عقب، حروف، جلوپنجره رادیاتور، صفحه‌های لغزنده جلو و عقب، محافظ درها، سپرها شده است. و رینگ های آلیاژی 18 اینچی «Pasadena». آنتن باله کوسه روی سقف و آینه های بال با همان پوشش مشکی براق چیده شده اند.

برای Captur Rive Gauche، نسخه Intens به عنوان نقطه شروع استفاده شده است، سپس جزئیات رنگ مشکی براق داده شده است. این رفتار کامل، دقیقاً تا لوگوها، به Captur حس رمز و راز و شخصیتی می بخشد که برای مشتریان فعالی که مایل به متمایز شدن از جمعیت هستند، جذاب خواهد بود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: