سایت رسانه جهانی رنو

2019، همیشه با کیفیت تر.
به لطف این نسل پنجم، کلیو با ارائه مواد داخلی جدید با کیفیت بهتر قابل درک است. راحتی را افزایش می دهد و کابین خلبانی را ارائه می دهد که قاطعانه به سمت زندگی در هواپیما چرخیده است.

ما زندگی روزمره یک مهندس رنو را که مسئول توسعه فناوری هیبریدی E-Tech است دنبال می کنیم.

مانند اکثر کمپین‌های اخیر این برند، این فیلم با موسیقی پشتیبانی می‌شود که بر این نکته تأکید می‌کند: The Buggles – «ویدئو ستاره رادیویی را کشت» دوباره سازماندهی شده است تا این زمان‌های در حال تغییر و این مسیر به سوی مدرنیته را مشخص کند.

در راستای اولین کمپین برای طیف E-Tech، این فیلم افرادی را که در قلب توسعه این فناوری قرار دارند برجسته می کند: مهندسان رنو.

1990، همیشه تطبیق پذیری بیشتر.
رانندگان به یک خودروی کاربردی با مصرف سوخت کم، جمع و جور برای زندگی روزمره خود و قادر به بردن خانواده به تعطیلات نیاز دارند، رنو کلیو برای رفع این نیاز به بازار عرضه شده است.

2005، همیشه انتخاب بیشتر.
نسل سوم کلیو به عنوان خودروی شهری همه کاره در سگمنت خود متمایز است و طراحی جدید و انتخاب گسترده ای از موتورها را ارائه می دهد، از جمله نسخه RS It که در سال 2005 به عنوان خودروی سال انتخاب شد.

این کمپین بر اساس یک مشاهدات است: توضیح واضح و ساده نحوه عملکرد فناوری پیشرفته آسان نیست. امتحان کردن آن به معنای درک فوراً سود است.

فناوری رنو E-Tech هیبریدی
توضیحش سخته، درک کردنش راحته

در سال 2020 رنو برچسب E-Tech را راه اندازی کرد که موتورهای الکتریکی و هیبریدی این برند را گرد هم می آورد.. رنو برای توسعه به تخصص خود در فرمول 1 و تجربه 12 ساله خود در موتورسازی الکتریکی تکیه کرد این تکنولوژی پیشرفته که لذت رانندگی بی نظیری را ارائه می دهد.

“فناوری هیبریدی مبتنی بر دانش و توسعه ما از وسایل نقلیه الکتریکی همراه با تخصص فرمول 1 است. چالش این بود که یک فناوری بسیار پیچیده را به روشی ساده نشان دهیم. در پایان، بهترین راه برای درک فناوری هیبریدی رنو E-Tech، توضیح آن نیست، بلکه امتحان کردن آن است. » اعلام کرد آرنو بلونی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی رنو.

این کمپین با امضای «همیشه کلیو، اکنون هیبریدی» از این هدف که برای همه نسل‌ها مناسب باشد و همچنان پرفروش‌ترین و مرجع هیبریدی برند در بخش خود باقی بماند، پشتیبانی می‌کند.

او اگرچه پرشور است، اما به سختی می‌تواند شغلش را برای اطرافیانش توضیح دهد. و در پایان، نمایش بهتر از توضیح طولانی است.

این دو کمپین جهانی از 1 پخش شده استاست ژانویه 2022.



منبع

32 سال است که رنو کلیو خود را به عنوان خودروی تمام نسل ها تثبیت کرده است.

بنابراین، فیلم تمام نسل‌های کلیو را در جهان‌های گرافیکی بسیار قابل شناسایی این دوره‌ها به نمایش می‌گذارد، یک سفر واقعی در فرهنگ پاپ.

1998، حتی آسایش بیشتر.
نسل دوم رنو کلیو تجهیزات زیادی را از سطح ابتدایی ارائه می دهد و در عین حال که مقرون به صرفه است و مصرف سوخت پایینی را نشان می دهد، بازطراحی شده است.

Clio بیش از 30 سال است که معیار در بخش خود بوده است. این یک برند درون برند است، زیرا مشتریان ما سابقه این مدل را داشته اند یا داشته اند. امروزه هنوز هم به لطف طراحی، فناوری و راحتی اش همه چیز برای اغوا کردن دارد. کلیو اکنون یک ترکیب ترکیبی است و داستان هنوز به پایان نرسیده است. » اعلام کرد Laurent Aliphat، معاون – ایجاد محتوای برند رنو.

2012، همیشه سبک تر.
رنو کلیو در حال اختراع خود با سبکی جدید و رنگ های متفاوت برای نسل چهارم است. همچنین بر راحتی داخلی تأکید می کند و تجهیزات با کاربری آسان را ارائه می دهد.

Clio از پلارویدها عبور می کند، در شبکه های اجتماعی با Inspector Gadget تعامل می کند تا آخرین نسل خود را به پایان برساند: Renault Clio E-Tech هیبریدی.

2022، هنوز کلیو، اکنون هیبریدی.
بنابراین، Clio E-Tech هیبریدی، ترکیب زندگی روزمره و سفرهای طولانی را در عین کاهش مصرف سوخت، بدون به خطر انداختن لذت رانندگی ممکن می‌سازد.

هنوز کلیو، اکنون هیبریدی است

توانسته است خود را مجدداً اختراع کند تا کاملاً با زمان خود و انتظارات مشتریان ما هماهنگ باشد. آخرین نسل این دانش را با ترکیبی بودن تداوم می بخشد.

این فیلم با عنوان اسطوره ای ری چارلز “چه می گفتم” پشتیبانی می شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: