در سال 2021، رنو با عرضه آرکانا در ژوئن گذشته، فتح مجدد سگمنت C را آغاز کرد که با 17977 خودرو ثبتنام شده از زمان عرضه و ثبت سفارشات قابل توجه، موفقیت بزرگی بود. ترکیبی از نسخه برتر RS Line – بیش از یک در دو فروش – و موتور E-Tech – بیش از 71 درصد فروش – استراتژی جدید ارزش محور رنو را تایید می کند. رنو حضور خود را در این بخش در سال 2022 با ورود مگان E-Tech 100% الکتریکی و شاسی بلند جدید استرالیا تقویت خواهد کرد.
رنو، پیشرو در بازار برق و بازار خودروهای برقی
New Kangoo Van که برای آسان کردن زندگی روزمره برای مشتریان حرفه ای طراحی شده است، بازاریابی خود را با موفقیت آغاز کرد و جایزه بین المللی ون سال 2022 (IVOTY) را توسط هیئتی متشکل از 24 روزنامه نگار اروپایی دریافت کرد.
رنو همچنان با 91197 ثبت نام پیشرو در بازار خودروهای برقی (برقی + هیبریدی) است که سهم 19.8 درصدی از بازار این بخش را به خود اختصاص می دهد. در راستای طرح رنولوشن، این برند به الکتریکی سازی محدوده خود با ارائه محصول نوآورانه E-Tech ادامه می دهد که از زمان عرضه آن در ژوئن 2020 به طور پیوسته در حال گسترش بوده است. موتور هیبریدی E-Tech موفقیت بزرگی داشته است. برای 23.3٪ از فروش Clio، بیش از 71٪ از فروش Arkana و 10٪ از فروش Captur. خودروهای الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی بیش از 23 درصد از ترکیب فروش PC + LCV رنو در فرانسه را تشکیل می دهند.
رنو رهبری خود را در بازار LCV تأیید می کند
ما از موفقیت Arkana، اولین گام در تلاشهایمان برای بازگرداندن بخش C، که در سال 2022 با Austral، SUV جدید ما ادامه خواهد یافت، بسیار خرسندیم. علاوه بر این، پیشنهاد E-Tech ما که در ژوئن 2020 راه اندازی شد، در حال حاضر تقریباً 23٪ از ترکیب فروش ما در سال 2021 را تشکیل می دهد که بر اساس موفقیت پیشرانه های هیبریدی E-Tech در Clio، Captur و Arkana است.
در راستای برنامه استراتژیک رنولوشن، برند رنو از ابتدای سال سیاست فروش انتخابی را دنبال کرده و بر جستجوی ارزش و ارتقای ارزش فروش خود تمرکز کرده است. در کل سال، رنو 102798 دستگاه خودرو به مشتریان خصوصی فروخت. رنو با 14.1 درصد از سهم بازار، در رتبه دوم این کانال فروش به مشتریان خصوصی، پس از برند داچیا قرار دارد.
با آرکانا، رنو در مرحله اول بازپس گیری سگمنت C موفق شد
برند رنو با سهم بازار 18.8 درصد تولید کننده پیشرو در فرانسه است. این شرکت 393688 وسیله نقلیه (به ترتیب 9.8- و 29.1- درصد در مقایسه با سال های 2020 و 2019) در بازار خودرو فرانسه ثبت کرد که همچنان تحت تأثیر محدودیت های بهداشتی و کمبود نیمه هادی ها بود. بازار روند سال 2019 خود را به دست نیاورد و 22.4 درصد انقباض را در مقایسه با سال مرجع ثبت کرد. در مقایسه با سال 2020، بازار اندکی رشد 1.9٪ دارد.
اولویت به ارزش بیش از حجم داده می شود
با حمایت طرح Renaulution، ما در سال 2021 با شبکه خود در سه زمینه مهم کار کرده ایم: جستجوی ارزش، فتح مجدد بخش C و ادامه برق رسانی محدوده خود.
حتی اگر پیش بینی نتیجه بحران نیمه هادی ها بسیار دشوار باشد، امیدواریم در سال 2022 از این بحران خارج شویم و بتوانیم حجم زیادی از سفارشات انباشته شده را تحویل دهیم.
RENAULT، NO. 1 در بازار خودروهای شخصی و LCV فرانسه
در سال 2022، ما مشتاقانه منتظر راه اندازی خودروی کاملاً جدید Megane E-Tech 100% الکتریکی هستیم که برد الکتریکی ما را افزایش می دهد و بازگشت ما را به بخش C تقویت می کند. این وسیله نقلیه نوآورانه، که نمادی از دنیای الکتریکی جدید است، تجربیات جدیدی به ویژه با OpenRlink و Google یکپارچه به مشتریان ما ارائه می دهد.
رنو پیشتازی خود را در بازار خودروهای الکتریکی با 38492 ثبت نام رایانه های شخصی برقی + LCV تایید می کند که نشان دهنده 22.1 درصد سهم بازار است. این عملکرد هم با فروش خودروهای سواری برقی (ZOE و Twingo) و هم خودروهای تجاری سبک (Kangoo ZE، Master ZE و ZOE) پشتیبانی میشود. ZOE با 25700 ثبت نام همچنان پرفروش ترین خودروی برقی در فرانسه است. در سال 2022، محدوده رنو با مگان E-Tech کاملاً جدید 100٪ برقی و ورود ون کانگو جدید 100٪ برقی افزایش می یابد.
در بازار LCV که اندکی کمتر تحت تأثیر مشکلات این بخش قرار دارد، رنو بار دیگر با ثبت 124737 ثبت نام که نشان دهنده 28.8 درصد سهم بازار است، رهبری خود را تایید کرد. Master، Trafic و Kangoo سه LCV پرفروش در فرانسه هستند.
در نهایت، رضایت مشتری اولویتی است که تیم و شبکه ما را به صورت روزانه هدایت می کند. ما مفتخریم که توسط مجله Automobile به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات پس از فروش شناخته شدیم و به عنوان بهترین خدمات مشتری سال انتخاب شدیم. این تمایزها نشان دهنده توجه ما به هر یک از درخواست های مشتریان است. ایوان سگال، معاون ارشد، منطقه بازار فرانسه، برند رنو
توسط
برچسبها: