سایت رسانه جهانی رنو

ویدئوی خدمات مراقبت رنو، احساسکه دارای رنو فوئگو تاریخی است، تجربه، رهبری و تعهد این برند به خدمات پس از فروش آن را برجسته می کند، زیرا امروزه بسیاری از مردم اهمیت مراقبت از اشیا و افراد را درک می کنند. این فیلم برای بازاریابی رنو جایزه نقره ای در جوایز شات 2021 به ارمغان آورد.

در ابتدا برای ژانویه 2022 برنامه ریزی شده بود، عرضه الماس به روز شده رنو تا 10 ماه به جلو کشیده شد تا پیامی قوی به مشتریان و عموم مردم ارسال کند. نهمین نسخه از آرم نمادین رنو با افتخار برای اولین بار در ژانویه 2021 و در اعلام برنامه استراتژیک رنولوشن در ژانویه 2021 به نمایش گذاشته شد. از آن زمان به بعد، به تدریج در تمام دارایی های بازاریابی و پلتفرم های رسانه های اجتماعی آشکار شد و همه را به خود جلب کرد. توجه

به گفته آرنو بلونی، مدیر بازاریابی جهانی رنو، بازنگری کل هویت بصری، لوگو و تبلیغات برند یکی از اولین گام‌ها در نمایش اختلالات برند و نزدیک‌تر کردن آن به جامعه بود. هویت جدید رنو برای احاطه کردن دوران «نوول وگ» مورد نیاز است که این برند وارد شده است و ارزش‌های جدید خود – مدرنیته، فناوری، و همچنین فرهنگ الکتروپاپ فرانسوی را به نمایش می‌گذارد.

دهکده الکتریکی جوایز بین المللی زیر را برای رنو به ارمغان آورد: دو جایزه نقره در جوایز کلیو. جایزه “مداد گرافیتی” D&AD. برنز جوایز One Show; جایزه بزرگ و همچنین جوایز طلا و برنز در Cannes Lions. نقره جوایز Gerety; و همچنین سه جایزه برنز، یک نقره و یک طلا در جوایز بین المللی لندن.



منبع

کمپین رنو کلیو، بورس فرانسهبا تاکید بر اینکه این مدل همراه مناسبی برای هر مشتری رنو است و شخصیت یک خودروی نمادین را به تصویر می‌کشد که یک داستان موفقیت واقعی و ستون اصلی این برند است، دل مردم را جلب می‌کند. این فیلم برنز Club des Directoreurs Artistiques و نقره را در مراسم Shot Awards 2021 گرفت.

امسال نقطه عطفی برای رنو بود، زیرا این برند در حال ورود به عصر جدیدی است و “Nouvelle Vague” خود را با هدف وارد کردن مدرنیته به صنعت خودروسازی اروپا با تبدیل شدن به یک برند فناوری، خدمات و انرژی پاک راه اندازی می کند. به عنوان بخشی از این تغییرات جهانی، بخش بازاریابی رنو نقش کمک به اطمینان از اینکه رویکرد مخرب برند از طریق کمپین ها و ارتباطات خارجی آن با صدای بلند و واضح انجام می شود را بر عهده گرفت.

تبلیغ رنو ZOE جدید، تعقیب و گریز، تغییر مداوم به تحرک الکتریکی دو و چهار چرخ را تداعی می کند و ارقام فروش بالای این مدل در اروپا را برجسته می کند، جایی که پرفروش ترین خودروی الکتریکی است. همچنین این اولین تبلیغی بود که نسخه جدید لوگوی رنو را به نمایش گذاشت و برنده جایزه طلایی جایزه بزرگ مصرف کننده TOP/COM 2021 شد.

در سال 2021، تیم بازاریابی رنو تمام محتوا را برای بیش از 40 کمپین جهانی ایجاد، اجرا و تولید کرد و مواد آماده برای استفاده مناسب برای بازارهای این برند در سراسر جهان را ارائه کرد..

هویت برند جدید

Club des Directeurs Artistiques لوگوی الماس رنو را جوایزی در بخش طراحی حرکتی اعطا کرد، در حالی که کارشناسان TOP/COM Consumer آن را با جایزه طلایی لوگوی سال در نوامبر تجلیل کردند.

کمپین های برند رنو

راه رنو برای تقویت روند جدید تحرک الکتریکی اجتماعی و اثبات اینکه آینده پایدارتری را می توان حتی در مناطق دوردست ساخت، جوایز زیر را در فرانسه به دست آورد: سه جایزه در Grand Prix du Brand Content. جوایز طلا و برنز از Club des Directeurs Artistiques؛ و برنز در Grand Prix Strategies de la Publicité.

هدف اصلی بخش متمرکز بازاریابی جهانی رنو این است که برند را قوی‌تر، قوی‌تر و یک برند عاشقانه در سراسر جهان کند. آرنو بلونی، مدیر بازاریابی جهانی رنو می گوید. برای دستیابی به این هدف، ما تنها در سال 2021، 48 کمپین جهانی 360 درجه را برای کل جهان تولید و اجرا کردیم که به شدت بر روندها و عادات اجتماعی فعلی تمرکز داشت..

از همان ابتدا، “Nouvelle Vague” در استراتژی بازاریابی رنو با استقبال خوبی از سوی مشتریان و طرفداران این برند و همچنین کارشناسان داخلی و بین المللی مواجه شده است. رنو در سال 2021 در تعدادی از دسته‌ها برجسته شد، زیرا این برند 29 جایزه دریافت کرد که 65 درصد آنها جوایز بین‌المللی بودند..

تیم بازاریابی رنو

هم شکل و هم محتوای دارایی های بازاریابی رنو تغییر کرده است و چهره این شرکت را در کل تغییر داده است. برای کمپین‌های خود، تیم بازاریابی تصمیم گرفت تا روی روندهای اجتماعی مختلفی که می‌تواند به شدت در بین مشتریان نهایی طنین‌انداز شود، استفاده کند و بر آن تأکید کند. این استراتژی به وضوح نتیجه داد، زیرا فیلم های برند رنو تعدادی جوایز ملی و بین المللی دریافت کردند.

در 1خیابان ژانویه 2021، رنو اولین بخش بازاریابی متمرکز جهانی خود را تأسیس کرد تا خلاقیت را تقویت کند، اطمینان حاصل کند که تبلیغات و گفتمان رسانه‌های اجتماعی سازگارتر است، و کارایی را برای خلق ارزش بیشتر افزایش دهد..

کمپین Renault Renew به دنبال این بود که تصویر رنو را به عنوان یک برند جلوتر از زمان خود و هماهنگ با روند مصرف کنندگان مدرن خرید محصولات دست دوم و بازسازی شده برجسته کند. این ایده، مطابق با عادت فعلی جامعه، در مجموع چهار جایزه برای رنو به ارمغان آورد – طلا در TOP/COM Grand Prix Consumer 2021، نقره در جوایز شات 2021، و همچنین دو جایزه برنز در جوایز بین المللی لندن.

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، رنو دهکده برق این برند اولین دهکده الکتریکی را در Appy ایجاد کرد. همه خانواده‌های ساکن در این شهر در پیرنه فرانسه یک رنو ZOE دریافت کردند که می‌توانستند در رفت‌وآمدهای روزانه‌شان، از جمله رسیدن به نزدیک‌ترین سوپرمارکت در فاصله 20 کیلومتری.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: