ویدئوی خدمات مراقبت رنو، احساس، دارای رنو فوئگو تاریخی است. تجربه، رهبری و تعهد برند را در خدمات پس از فروش برجسته می کند. کمک به کاربران برای افزایش عمر وسایل نقلیهشان، امروزه معنای کامل خود را پیدا میکند، زمانی که همه ما بیشتر مراقب اموال خود و همچنین افراد اطراف خود هستیم. تیم بازاریابی رنو برای این ویدیو در جوایز شات 2021 مدال نقره گرفت.
کمپین رنو کلیو، بورس فرانسه، با معرفی کلیو به عنوان دوست همه مشتریان رنو، شخصیت این خودروی نمادین را به تصویر می کشد که یک وسیله ضروری برای این برند و قهرمان داستان موفقیت واقعی است. این فیلم برنز باشگاه کارگردانان هنری و نقره جوایز شات 2021 را از آن خود کرد.
هدف اصلی بخش بازاریابی متمرکز رنو این است که برند را قوی تر و محبوب تر در سراسر جهان کند. توضیح آرنو بلونی، مدیر بازاریابی جهانی رنو. برای دستیابی به این هدف، ما تنها در سال 2021، 48 کمپین جهانی 360 درجه را تولید و اجرا کردیم که به ویژه بر روندهای اجتماعی فعلی متمرکز شده بودند.
در سال 2021، تیم بازاریابی رنو تمام محتوای مورد استفاده در بیش از 40 کمپین جهانی را طراحی و تولید کرد و مواد آماده برای استفاده را متناسب با بازارهای مختلف این برند در سراسر جهان ارائه کرد.
هویت برند جدید
دهکده الکتریکی جوایز بین المللی زیر را برای رنو به ارمغان آورده است: دو جایزه نقره در جوایز کلیو. جایزه مداد گرافیت D&AD. برنز جوایز One Show; جایزه بزرگ و همچنین جوایز طلا و برنز در Cannes Lions. نقره جوایز Gerety; و همچنین سه برنز، یک نقره و یک طلا در جوایز بین المللی لندن.
باشگاه مدیران هنری الماس رنو را در رده “طراحی حرکتی” در ماه جولای اعطا کرد، در حالی که کارشناسان جایزه بزرگ مصرف کننده TOP/COM لوگوی طلایی سال را در ماه نوامبر به آن اهدا کردند.
کمپین های رنو
تبلیغات رنو ZOE جدید تعقیب و گریز، انتقال مداوم به تحرک الکتریکی دو و چهار چرخ را مورد بحث قرار می دهد و عملکرد خوب این مدل در اروپا را برجسته می کند، جایی که در فروش خودروهای الکتریکی رتبه اول را دارد. این تبلیغ، اولین تبلیغی است که نسخه جدید لوگو را نشان می دهد، در TOP/COM Grand Prix Consumer 2021 برنده طلا شد.
به گفته آرنو بلونی، مدیر بازاریابی جهانی رنو، بازسازی هویت بصری، لوگو و تبلیغات یکی از اولین گامها در این استراتژی مخرب است. این هویت جدید مظهر دوران «موج جدید» است که رنو وارد آن شده است و ارزشهای جدید برند، مدرنیته و فناوری، و همچنین فرهنگ الکتروپاپ فرانسوی را برجسته میکند.
سرانجام، رنو اولین “دهکده الکتریکی” را در Appy، در Pyrenees ایجاد کرد. همه خانواده های این شهر کوچک منزوی در آریژ یک رنو ZOE دریافت کرده اند که به آنها در سفرهای روزانه کمک می کند، اولین سوپرمارکت در 20 کیلومتری آن قرار دارد.
کمپین Renault Renew تصویر رنو را به عنوان یک نام تجاری جلوتر از زمان خود تأیید می کند و با کدهای مصرف کننده جدید، به ویژه علاقه به محصولات دست دوم و بازسازی شده هماهنگ است. این ایده در مجموع چهار جایزه برای رنو به ارمغان آورد: طلا در TOP/COM Grand Prix Consumer 2021، نقره در Shots Awards 2021، و همچنین دو جایزه برنز در جوایز بین المللی لندن.
امسال نقطه عطفی برای رنو است و این برند با راه اندازی “موج جدید” خود وارد عصر جدیدی شد. بنابراین، به دنبال تزریق مدرنیته به بخش خودروسازی اروپا با تبدیل شدن به یک مرجع از نظر فناوری، خدمات و انرژی پاک است. به عنوان بخشی از این تغییرات جهانی، بخش بازاریابی رنو چالش کمک به اطمینان از اینکه این رویکرد مخرب به وضوح در کمپین ها و ارتباطات خارجی آن بیان می شود را بر عهده گرفته است.
1است ژانویه 2021، رنو اولین بخش بازاریابی متمرکز جهانی خود را راه اندازی کرد. بنابراین این برند قصد دارد خلاقیت را ارتقا دهد، از ثبات گفتمان خود در تبلیغات و شبکه های اجتماعی اطمینان حاصل کند و اثربخشی آن را با هدف ایجاد ارزش بیشتر تقویت کند.