سایت رسانه جهانی رنو

1 فتوگرامتری تکنیکی برای ایجاد یک مدل سه بعدی از اسکن و یک سری عکس است. این تکنیک هم امکان بازیابی تمام ظرافت های مواد وسایل نقلیه قدیمی (چرم، چوب، مس، پلاستیک، پارچه و غیره) و همچنین خطوط دقیق خودروها را فراهم می کند و در عین حال امکان صنعتی شدن خودروها را نیز فراهم می کند. مدل سازی سه بعدی و ایجاد مواد رنو برای انجام این کار به دانش RAZORFISH و Museo3D متکی بود.



منبع

این سایت از پایان دسامبر 2021 مدل های جدیدی خواهد داشت. 50 مدل در پایان ژانویه 2022 در دسترس خواهند بود و در نهایت 80 مدل تا پایان دسامبر 2022 به نمایش در خواهند آمد.

رنو دوباره با گذشته خود ارتباط برقرار می کند و اولین موزه مجازی خود را که به صورت آنلاین و کاملا رایگان در دسترس است، رسما راه اندازی کرد. این موزه مجازی همچنین میزبان سایت تجارت الکترونیکی جدید The Originals Store است که به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد محصولات مشتق شده را سفارش دهند که از قبل برای برخی در آتلیه رنو در شانزلیزه موجود است. هر دو سایت در هر نقطه از جهان قابل دسترسی هستند و به شش زبان (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی) در دسترس هستند. آنها به زودی با زبان های اضافی در ماه های آینده غنی می شوند.

با راه اندازی این موزه مجازی جدید، رنو به بازدیدکنندگان از سرتاسر جهان این امکان را می دهد که از دسترسی یکپارچه و بدون محدودیت های زمانی- مکانی محدود، به میراث فرهنگی فرانسه این برند، برای اولین بار بهره مند شوند. کاوش نامحدود است، بسیار رنگارنگ، متشکل از آرشیوها، داده های فنی ساده، بازدیدی که با زمان کنونی تطبیق داده شده است، به همان اندازه که رایگان و سرگرم کننده است.

بیست و یک مدل اسطوره ای این برند از طریق یک تجربه جدید از فناوری نوآورانه به نمایش گذاشته شده اند تا به لطف فرآیند فتوگرامتری زندگی کنند.1. این تکنیک توسط برند انتخاب شده است تا تجربه غوطه‌وری بازدیدکنندگان را افزایش دهد و مدل‌های نمادین آن را با سطحی بی‌نظیر از جزئیات ارائه کند. برای این منظور رنو استودیویی منحصر به فرد ایجاد کرده است تا بتواند خودروها را در شرایط نوری خوب اسکن کند. وسایل نقلیه کاملاً سه بعدی اسکن شدند و قطعات غیرقابل دسترس توسط ابزار بازسازی و در پس از تولید مونتاژ شدند.

موزه مجازی Renault The Originals را کشف کنید.

ایجاد این فروشگاه الکترونیکی جدید همچنین فرصتی برای این برند است تا تمایل خود را برای قرار دادن توسعه یک رابطه عاطفی قوی بین خود و مشتریان خود در قلب DNA خود تجدید کند و در عین حال پیشنهاد خود را برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر ارائه دهد. با 400 محصول مشتق شده در حال حاضر موجود، مینیاتور، مد، اسباب بازی، لوازم جانبی، دکوراسیون و غیره. علاوه بر مجموعه‌های جدید و پرفروش‌ها، این سایت تجارت الکترونیک جدید نشان دهنده پشتیبانی استراتژیک برای تقویت برند است. سورپرایزهای بسیار دیگری نیز در ماه های آینده پیدا خواهند شد.r و پس از آن مجموعه ها به طور مرتب غنی می شوند.

رنو، یک برند نمادین فرهنگ پاپ، باید موزه‌ای در خور نام داشته باشد. با استفاده از این گالری مجازی، به بازدیدکنندگان خود اجازه می‌دهیم تا تاریخ ما را که متعلق به آن‌ها نیز هست، دوباره زنده کنند. دنیای برند رنو نیز با طیف وسیعی از محصولات The Originals موجود در فروشگاه الکترونیکی کاملاً جدید ما در دسترس است. آرنو بلونی، مدیر بازاریابی جهانی رنو تاکید می کند.

Acceder au e-shop Renault The Originals Store.