سایت رسانه جهانی رنو

گزینه دوم: نام های موجود در پایگاه داده بزرگ نام هایی که قبلاً ثبت شده اند را انتخاب کنید توسط رنو و به طور مداوم غنی شده است.

نام نمادین مگان برای تعمید سدان برقی کامپکت جدید رنو انتخاب شد

بسیار تاثیرگذارتر، اسم اسمی این امکان را فراهم می کند معنا و احساس بدهد به یک مدل برای برندی که می خواهد با مشتریانش پیوند ایجاد کند ضروری است!

نام گذاری یک وسیله نقلیه به معنای بخشیدن روح آن است.

گزینه سوم و آخر: به خلاقیت آزادی عمل بدهید با پیشنهاد اسامی جدید

یک “لیست کوتاه” از سه نام در نهایت به “مدیریت عالی” و مدیرعامل ارائه می شود. کسی که به نفع کسی که بیشتر با دیدش از وسیله نقلیه طنین انداز می کند داوری می کند.

طلسم، نام بلند با صداهای نشسته برای نامگذاری یک وسیله نقلیه قانونی و با ابهت

پیدا کردن نام مناسب: یک کار طولانی مدت

Clio و ZOE، نام های کوتاه با صداهای بازیگوش برای نام گذاری وسایل نقلیه کوچک، شهری و چابک استفاده می شود

ما در رنو دانش واقعی داریم. وقتی روی یک نام کار می کنیم، خود را با وسیله نقلیه، وعده آن، مزایای آن در همزیستی قرار می دهیم. ما روی احساساتی که او آزاد می کند و همچنین درک او، هدفی که او به آن می پردازد، بسیار کار می کنیم.

دارایی هایی که برای استفاده رسانه ای در دسترس قرار گرفته اند:

  • عکس ها
  • ویدیو 16/9ه
  • مصاحبه با لب + تصاویر گویا



منبع

برای نسل جدید SUV این نام تجاری که جاه طلبی های بزرگی را حمل می کند، خواهد بود استرالیایی !

استرالیا: یک نفس جدید در استراتژی نامگذاری رنو

رنو همیشه همین را اعمال نکرده است استراتژی نامگذاری. با این حال، اگر R – آشکارا از رنو – به دنبال یک عدد، برای چند دهه برای نام‌گذاری خودروهای این برند استفاده شده است، سیستم نام‌گذاری آن عمدتاً در مقیاس تاریخ آن نامی است.

این نوع تعیین این امکان را نیز فراهم می کند روی طول نام ها و صداها پخش کنید. نام‌های کوتاه و بازیگوشی که امروزه می‌شناسیم، مانند Clio یا ZOE، برای نام‌گذاری وسایل نقلیه کوچک، شهری و چابک استفاده می‌شوند، در حالی که نام‌های طولانی‌تر و آرام‌تر مانند Talisman، موقعیت و تحمیل‌تر خودرو را تداعی می‌کنند. سیلویا توضیح می دهد.

استرالیا، منادی جدید ” موج جدید » اعلام شده توسط Luca de Meo، بنابراین مظهر کیمیاگری بسیار مورد جستجو بین تداعی‌های نام، صداهای آن، محصول و برند است. همانطور که سیلویا اشاره می کند، اکنون نام فاش شده است، پرده بالاست و جادو اکنون می تواند کار کند…”

سه گزینه اصلی امکان پذیر است سیلویا توضیح می دهد که برای پیدا کردن نام.

Dauphine، Espace، Twingo، Clio و غیره، نام های نمادین خودروهای رنو بخشی از فرهنگ عامه و تخیل جمعی است. در مورد مدل های آینده این برند چطور؟ رنو با برداشتن پرده بر روی نام شاسی بلند بعدی خود، استراتژی نامگذاری جدید خود را آشکار می کند و جاه طلبی خود برای تجدید را مشخص می کند.

فهرست طولانی از چندین ده نام در آغاز، کم کم با یک باتری کاهش می یابد تست های تصادف قانونی، زبانی و فرهنگی، در تمام کشورهایی که خودروی آینده در آن عرضه خواهد شد، انجام می شود.

معنی دار و احساسی این نام با تداعی های خود با موقعیت وسیله نقلیه نیز مطابقت دارد: الف SUV دو سگمنت C، آماده برای همه احتمالات او آوایی متعادل و هماهنگ، به لطف دوتایی A و ترکیب همخوان های مرکزی آن در “STR” نیز آن را به یک نام تبدیل کرده است. “آسان برای تلفظ” et “خوب چیده شده” تداعی کننده قدرت و کنترل SUV.

نام های چسبانده شده به عقب خودروها، کاری طولانی مدت است

استرالیا، نام شاسی بلند کامپکت آینده رنو

برخی از نام ها حتی از مفاهیم و وسایل نقلیه نیز پیشی گرفته اند، بنابراین تاریخ خودرو را مشخص می کنند. این مورد، برای مثال، در مورد Espace، یک نام واقعاً معنی‌دار است، زیرا فضای روی کشتی را تجسم می‌دهد، یا حتی Twingo، یک نام بسیار ” قوی که بیانگر پویایی است.

در نهایت، به خوبی با DNA و استراتژی برند. یک برند مدرن، گرم، نزدیک به مردم و در خدمت آنها.

شما را علیه لاتین صادر می کند استرالیایی، به طور خود به خود رنگ ها و گرمای جنوب، طبیعت آرام بخش، فضاهای باز گسترده را تداعی می کند. آ وعده گشودگی به حوزه نامحدودی از امکانات که در بسیاری از زبان های اروپایی کار می کند. که در فرانسوی البته که به رنو اجازه می دهد باز پس گرفتن ریشه، بلکه به زبان های اسپانیایی، انگلیسی، ایتالیایی و غیره. آ بعد بین المللی که کاملاً با خودرویی که در سراسر اروپا و فراتر از آن به بازار عرضه خواهد شد، تناسب دارد.

اولین گزینه این است که نامی تاریخی و نمادین را انتخاب کنید که تاریخچه برند را مشخص کرده است و می توان از آن با حروف بزرگ استفاده کرد.. این همان کاری است که با نام مگان انجام شده است، دوباره اختراع و مدرن شده تا به مگان E-TECH Electric تبدیل شود، نام سدان کامپکت جدید رنو که در اوایل سال 2022 به بازار عرضه خواهد شد.

نام استرالیایی، از سال 2005 بخشی از پایگاه نام رنو بوده و از نظر نامگذاری معیارهای زیادی را برآورده می کند.

نام یک وسیله نقلیه نقطه اوج یک فرآیند طولانی است که چندین سال قبل از عرضه آن آغاز شده است. برای پیدا کردن همزیستی کامل بین نام، هویت وسیله نقلیه جدید، مشتریانی که هدف آن قرار گرفته است، همچنین ارزش ها و شخصیت برند، چندین بازیگر کلیدی در شرکت درگیر هستند. بخش‌های بازاریابی، طراحی، محصول و حقوقی دست به دست هم می‌دهند که گاهی توسط آژانس‌های متخصص در ایجاد نام کمک می‌کنند.

ما یک پایگاه داده بسیار غنی از اسامی متعلق به رنو داریم. ما به آن افتخار می کنیم، بسیار به آن وابسته هستیم و از آن محافظت می کنیم. این منبع، داستان های ما، میراث نام های ما است.

سیلویا
رئیس استراتژی نامگذاری در بخش بازاریابی جهانی برند رنو

RENAULT و نام ها: یک تاریخ طولانی


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: