سایت رسانه جهانی رنو

از نقطه نظر فنی، AIR4 توسط باتری های لیتیوم پلیمری 22000 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت کل 90000 میلی آمپر ساعت تغذیه می شود. این وسیله نقلیه می تواند به حداکثر سرعت افقی 26 متر بر ثانیه با شیب 45 درجه در طول پرواز و حداکثر شیب تا 70 درجه برسد. می تواند تا ارتفاع 700 متری با سرعت برخاستن 14 متر بر ثانیه، محدود به 4 متر بر ثانیه به دلایل ایمنی و سرعت فرود 3 متر بر ثانیه پرواز کند. در نهایت، AIR4 حداکثر رانش برداری 380 کیلوگرم یا 95 کیلوگرم در هر پروانه را ارائه می دهد.

AIR4 برای حرکت به چرخ نیاز ندارد. از چهار ملخ دوقلو، یکی در هر گوشه خودرو استفاده می کند. شاسی در مرکز قاب قرار می گیرد و راننده می تواند با بلند کردن شاسی رنو 4 که در جلو ثابت شده است، جای خود را در محفظه برق بگیرد.

پس از یک سال جشن، می‌خواستیم چیزی غیرمتعارف برای جمع‌بندی 60 ایجاد کنیمه تولد 4 لیتری به سبک، توضیح آرنو بلونی، مدیر بازاریابی جهانی برند رنو. این همکاری با TheArsenale کاملا طبیعی اتفاق افتاد. ویترین پرنده AIR4 کاملاً نوآورانه است و نشان می دهد که این نماد در 60 سال آینده چگونه به نظر می رسد.

برای جشن 60 سالگیهفتم سالگرد، رنو اجرا کرد ابتکارات مختلف در طول تمام سال. برای نتیجه گیری در سبک، این برند تصمیم گرفته است تا نیروهای خود را با مرکز طراحی TheArsenale بپیوندد تا ویترینی بسازد که تفسیری جدید و بی نظیر از 4L را ارائه می دهد.

در سمت طراحی، AIR4 نتیجه تفسیر مجدد TheArsenale از نماد یکپارچهسازی با سیستمعامل است، به دور از کدهای کلاسیک خودروهای مدرن. این وسیله نقلیه که به طور کامل از فیبر کربن طراحی شده است، خطوط و حجم های مشابه 4L اصلی را حفظ کرده و در عین حال قابلیت های دینامیکی جدیدی را ارائه می دهد. سفتی به طور کامل اصلاح شده است تا مفاهیم جدیدی مانند رانش یا خیز را در بر گیرد که به ساعت ها محاسبات و آزمایش نیاز داشت. مهندسان TheArsenale با استفاده از تکنیک‌های طراحی مولد و هوش مصنوعی توانستند چندین ترابایت داده را برای بهبود و اصلاح ایده‌های طراحان قبل از شروع اولین آزمایش‌های دنیای واقعی آزمایش کنند.

رنو 4 اصلی یک خودروی ساده، کارآمد و همه کاره بود که بین سال‌های 1961 تا 1992 ساخته شد. همانطور که پیر دریفوس، رهبر سابق گروه رنو آن را توصیف کرد، یک خودروی “جین آبی” بود. نماد واقعی در خدمت خانواده ها، متخصصان، و همچنین ژاندارمری و لاپست، همچنین به چندین نسل از رانندگان جوان کمک کرده است تا در جاده ها شروع به کار کنند. ارزش‌ها و کیفیت‌های آن، TheArsenale را متقاعد کرده است که با رنو برای اختراع مجدد 4L و بردن آن به بزرگراه‌های نامرئی بالای سرمان، همکاری کند.

AIR4، RENAULT 4 « فرمان »

AIR4 به طور کامل در فرانسه، در قلب اولین پارک فناوری اروپایی در سوفیا آنتیپولیس، در کوت دازور، تصور، طراحی، توسعه و مونتاژ شد.

THEARSENALE “جاده به هوا”

AIR4 پس از ارائه دیجیتال امروز، 26 نوامبر، از دوشنبه آینده تا پایان سال در قلب پاریس در آتلیه رنو در شانزه لیزه در کنار سایر نسخه های تاریخی رنو 4 به عموم مردم ارائه می شود.

در ابتدای سال 2022، هواپیمای AIR4 به خاک آمریکا در میامی وارد می شود و سپس در نیویورک قبل از توقف در ماکائو.



منبع

من زندگی ام را وقف اشتیاق خود به تحرک کرده ام و به کاوش مداوم در هر جنبه از دنیای متحرک ادامه می دهم.، بازشماری کنید پاتریس میگنان. پس از 25 سال آینده نگری و تحقیق، ما معتقدیم که نمادهای فرهنگ خودرو در زمین و آسمان جاودانه هستند. 60 سال است که رنو 4 توسط افراد عادی هدایت می شود که آن را خارق العاده می سازند. این خودرویی است که نماد ماجراجویی است: ساده، کاربردی، مفید و به همان اندازه که یکپارچهسازی با سیستمعامل مدرن است. اکثر رانندگان به شما می گویند: این به شما امکان می دهد متفاوت سفر کنید و یک ماجراجویی واقعی را تجربه کنید. این تفاوت است که الهام بخش من و تیم من بود. با AIR4 توسط TheArsenale، رنو 4 آماده است تا یکی از بزرگترین ماجراجویی های خود را آغاز کند.

برتر جهان

سال 2021 شصتمین سالگرد رنو 4L است، خودرویی که در طول 30 سال زندگی فعال خود بیش از 8 میلیون دستگاه در بیش از 100 کشور فروخته است. خیلی بیشتر از یک ماشین، 4L یک نماد واقعی است.

رنو برای این پروژه بی نظیر با TheArsenale همکاری کرده است و نتیجه بی سابقه است. AIR4 نماد استقلال و آزادی است، در برابر بدتر شدن ترافیک، بن‌بستی که به سمت آن حرکت می‌کنیم و فضای آزاد در آسمان. بنابراین، AIR4 هوا را جاده آینده می داند.

برای TheArsenale، نمادهای فرهنگ خودرو جاودانه هستند. این وسیله نقلیه اولین محصول بخش ROAD TO AIR TheArsenale است که شبکه حمل و نقل فردا برای آن هوایی خواهد بود. AIR4 محصول تخیل Patrice Meignan، مدیر عامل و موسس TheArsenale است که به دنبال ایجاد نوع جدیدی از وسیله نقلیه است که احساسات را برمی انگیزد، هویت برند را برجسته می کند و لذت را برمی انگیزد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: