سایت رسانه جهانی رنو

معیارهای دقیق بر اساس رضایت مشتری

انتخاب خدمات مشتری سال که از سال 2007 توسط Viséo Conseil Customer Insights انجام می شود، کیفیت خدمات مشتریان ارائه شده توسط شرکت های فرانسوی را ارزیابی می کند. برای چندین هفته، هر شرکت شرکت کننده تحت 160 آزمایش قرار می گیرد که توسط خریداران مرموز انجام شده است. تماس‌های تلفنی، ایمیل‌ها، جستجوی اطلاعات در اینترنت، تماس‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی و مکالمات چت که توسط این هیئت منصفه انجام می‌شود، منعکس‌کننده خواسته‌های روزانه مصرف‌کنندگان است. پس از انجام این تست ها، شرکتی که بهترین امتیاز را در رده خود کسب می کند، “خدمات مشتری منتخب سال” است – برای تعیین برنده، داشتن امتیاز بالاتر از 12/20 ضروری است. امسال رنو با امتیاز کلی 17.39/20 به عنوان بهترین خدمات مشتری سال انتخاب شد.

ارتباط با مشتری در قلب استراتژی رنو

رنو سال هاست که مشتری را در مرکز سیاست تجاری خود قرار داده است. این جایزه استراتژی شرکت متمرکز بر تجربه مشتری را تأیید می کند: ساده کردن دسترسی به اطلاعات به لطف فناوری دیجیتال، دریافت پاسخ های سریع چه از طریق ایمیل، تلفن یا شبکه های اجتماعی و حفظ ارتباط نزدیک با مشتریان. این جایزه تضمینی برای کیفیت خدمات و به رسمیت شناختن یک پروژه شرکتی است که قاطعانه بر مشتریان متمرکز شده است. خرید خودرو جایگاه مهمی است که گاهی اوقات می‌تواند منشا سوالاتی باشد که نیاز به مشاوره و پشتیبانی دارد. برند و شبکه رنو روزانه برای ارائه پاسخ‌های فردی به مشتریان، مبتنی بر گوش دادن دقیق، پشتیبانی شخصی و پاسخ‌گویی عالی کار می‌کنند.

ما خوشحالیم که برای ششمین سال متوالی به عنوان بهترین خدمات مشتری سال انتخاب شدیم. این مایه غرور بزرگ برای تیم ها و شبکه ما است که به صورت روزانه برای مشتریان ما بسیج می شوند. رضایت مشتری سالهاست که در مرکز استراتژی کسب و کار ما بوده است، این تمایز نشان دهنده توجه و مهربانی به هر درخواست مشتریان ما است. ایوان سگال، مدیر فروش برند رنو در فرانسه.



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: