سایت رسانه جهانی رنو

هیوگ، مدیر رنو کلاسیک

پیر دریفوس، رئیس مدیریت رنو از سال 1955 تا 1975 در مقابل رنو 4

درب عقب خودرو را متحول کرده است و به ماژولار بودن داخلی بسیار قوی اجازه می دهد.

رنو 16 صندوق عقب سنتی را برای درب عقب کنار گذاشته است

قابل اجرا در کل محدوده

رنو 4، اولین 5 درب رنو

دری به سوی آزادی

در مواجهه با موفقیت 4L که توسط این نوآوری هدایت می شود، رنو جرأت می کند این دستور العمل را در بخش قانونی تر اعمال کند: سدان خانوادگی، جایی که صندوق عقب سنتی قانون است. این به رنو 16، متولد 1965، سرآمد انقلابی بی‌سابقه، یعنی انقلاب «دموکراتیزه‌سازی» یک استاندارد جدید، از طریق مدل‌های مجلل‌تر می‌دهد. اما اگر در مورد آن فکر کنید، رنو 16 را می توان به عنوان یک رنو 4 بزرگ دید. همچنین تمام ویژگی های دومی را دارد: یک هاچ بک، با در پنجم و مدولار بودن باورنکردنی صندلی عقب.

رنو 25 باکارا یک روکش لباس در زیر قفسه بسته های عقب درب عقب خود ارائه کرد.

هیوگ، مدیر رنو کلاسیک

ما در سال 1961 هستیم که رنو از آن رونمایی کرد رنو 4. در آن زمان، فرانسوی ها شروع به ترک حومه شهر کردند تا در نزدیکی شهرها مستقر شوند. اما با شبکه های حمل و نقل عمومی به دور از حد مطلوب، به خصوص در حومه. بنابراین نیاز به وجود می آید: داشتن ماشینی که برای زندگی در مزارع و همچنین برای شهرها راحت باشد. خودرویی که به شما امکان می دهد به مغازه ها یا به سادگی به محل کار خود سفر کنید. این نیز دوره ای است که اکنون زنان بیشتر و بیشتر شغل دارند و قدرت خرید خانوارها شروع به افزایش می کند. در این زمینه، چیزی که به سرعت “4L” نامیده می شود راه حلی برای شهر و حومه شهر است. هم برای هفته و هم برای آخر هفته… به لطف درب عقب آن!

این رنو 4 به سرعت تبدیل به واقعی خواهد شد پدیده اجتماعی به لطف این درب پنجم. آغازگر این پروژه، پیر دریفوس، رئیس مدیریت رنو از سال 1955 تا 1975، به تیم‌هایش توضیح داده بود که می‌خواهد. «تو حجم»، با ماشین «ژان آبی»، یعنی خودرویی که برای همه مناسب باشد تا بتواند به همه گروه های سنی و همه طبقات اجتماعی در سراسر جهان برسد. با بیش از 8 میلیون نسخه در بیش از 100 کشور فروخته شده، برای بیش از 30 سال، واضح است که شرط موفقیت آمیز بود. با 4L و درب عقب آن، ما یک مدل ماشین اختراع کردیم، ساختیم استاندارد جدید خودرو »هیوز خوشحال می شود. «این یک اختراع درخشان است که امکان به دست آوردن خودرویی را فراهم می‌کند که هم خودروی سالون و هم استیشن واگن یا حتی یک ابزار مفید باشد. »

درب عقب به کاربران 4L ارائه می دهد دسترسی ساده و کاربردی به حجم داخلیبسته به فعالیت و زندگی که فرد انجام می دهد، برای بارگیری و حمل یک عدل کاه یا تجهیزات کمپینگ. اما مدولار بودن داخلی بسیار قوی، که به این دلیل امکان پذیر شده است دروازه پنجم، همچنین این توانایی را در اختیار مهندسان و طراحان قرار می دهد اولین “ماشین های زندگی” واقعی را ایجاد کنید. « درب عقب به مهندسان این امکان را می‌دهد تا از شکل کلاسیک کاپوت، محفظه سرنشینان و صندوق عقب بی‌نظیر بمانند.» هیو توضیح می دهد. ” با این در پنجم، ما برای ترسیم آنچه می خواهیم بسیار آزادتر هستیم ». در واقع، این درب عقب است که متعاقباً امکان ایجاد انواع جدیدی از وسایل نقلیه مانند مینی ون ها و SUV ها را فراهم می کند.

به لطف درب عقب، صندوق عقب رنو آرکانا بسیار در دسترس است

یک درب عقب در آرکانا، بی‌معنی

در حقیقت، درب عقب در تمامی مدل های خودرو قابل اجرا استچه در خودروهای سدان و چه در خودروهای کوپه و شهری. رنو سپس شروع به توسعه طیف گسترده ای از مدل های هاچ بک مانند R20 و R30، Fuego، R25، R11 و غیره کرد. این هاچ بک حتی در خلال پاریس-داکار 1982 که برادران ماررو با یک رنو 20 برنده شدند، لحظات کوچکی از شکوه خود را داشت.

ما با رنو 16 متوجه شدیم که می‌توانیم درب عقب را به مدل‌های خانوادگی بیشتر، حتی در بالای محدوده، تحمیل کنیم.

امروز در محدوده رنو، زیباترین سفیر صندوق عقب، آرکانا است. « درب عقب در این خودرو ضروری بود، که ترکیبی هوشمندانه بین یک SUV و یک سدان است.، هیوز را توسعه می دهد. ” این یک راه حل ایده آل برای طراح است که می تواند طراحی فشرده و ظریفی داشته باشد و در عین حال تمام کاربردهای لازم را در اختیار مشتری قرار دهد. » او ادامه می دهد. ” درب عقب در Arkana حجم ایجاد می کند، دسترسی داخلی را بهبود می بخشد و ظرفیت بارگذاری بیشتری را نسبت به یک چکمه ساده ارائه می دهد.اساساً، این ماشین عالی برای بارگیری آسان کیسه گلف است. و حتی در کنار یک عدل کاه، اگر بخواهید.



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: