سایت رسانه جهانی رنو

این جشن ها با سورپرایزهای بیشتری تا پایان سال ادامه دارد. امروز این یک همکاری جدید بین رنو و طراح فرانسوی Mathieu Lehanneur است که اخبار را منتشر می کند، که ابتکار ماقبل آخر برنامه خواهد بود. طراحی و نوآوری در حمل و نقل همیشه از ارزش های اصلی رنو و طراح متیو لهانور بوده است.

چشم انداز ماتیو لهانور توسط دو دنیای موازی تغذیه شد: خودرو و معماری. SUITE N°4 یک خودروی خودجوش و ادای احترام به رنو 4L است که روح پاک، هوشیار و ساده آن را حفظ کرده و بر کارایی و خودانگیختگی تاکید دارد. علاوه بر این، این خودروی مفهومی مدل را در آرزوهای امروزی طراح قرار می دهد.

مدیر طراحی رنگ ها و مواد، فرانسوا فاریون، می گوید: گفتگوی خلاقانه بین تیم های Colors & Materials و Concept-Cars ما و Mathieu Lehanneur بسیار غنی بود. ما خود را در اختیار طراح قرار می دهیم تا با پیشنهادات خود و بدون محدودیت جز امکان سنجی، تفسیر او از خودرو را به بهترین نحو محقق کنیم.

در نمای جلو، چراغ‌های نمادین و همچنین خطوط اصلی را می‌بینیم. مشبک آلومینیومی جلا داده شده هم امضای طراح و هم قصیده ای برای فرار است. با امواج حجاری شده و جلوه ای از سیالیت، پویایی و حرکت دائمی را به وسیله نقلیه می بخشد. الهام بخش معماری نیز روی بدنه است که با آلیاژی از سه لایه رنگ که جنبه معدنی سیمان را بازسازی می کند، درمان شده است.

محصول گفتگوهای ماتیو لهانور و تیم رنگ‌ها و مواد طراحی رنو، خودروی مفهومی SUITE N°4 است. یک تجربه جدید خودرویی: رنو برای زندگی در داخل و خارج.

RENAULT SUITE N°4

رنو 4 از بدو پیدایش خودرویی نوآورانه بوده است. پیر دریفوس، رئیس مدیریت رنو از سال 1955 تا 1975، به تیم‌هایش توضیح داده بود که می‌خواهد شما حجم “با ماشین” جین آبی “، یعنی ماشینی که مناسب همه باشد. پاسخ به درخواست های او رنو 4L بود، اولین خودروی هاچ بک، یک درب واقعی. مدلی که به استاندارد جدیدی در دنیای خودرو تبدیل خواهد شد.

علاوه بر این، این خودروی مفهومی همچنین با صحنه‌نگاری طراحی شده توسط Mathieu Lehanneur، به عنوان بخشی از نسخه بعدی نمایشگاه Maison&Objet که از 21 تا 25 ژانویه 2022 در Park des Expositions در ویلپنت برگزار می‌شود، به نمایش گذاشته خواهد شد.

انقلاب هاچ بک

SUITE N°4 یک تجربه جدید جابجایی و سفر است. من می خواستم دنیای خودرو و معماری را ترکیب کنم تا یک اتاق هتل در فضای باز ایجاد کنم. بهتر از یک سوئیت در زیباترین قصرها، دقیقا همان جایی است که شما می خواهید: رو به دریا، در وسط یک میدان یا در حال حرکت در شهر رویاهایتان، تایید می کند ماتیو لهانور.

اینجا کلیک کنید



منبع Renault SUITE N°4 به طور انحصاری در روز جمعه 22 اکتبر در کریستیز با همکاری Maison&Objet رونمایی خواهد شد. این نمایشگاه در مرکز شهر پاریس در روزهای شنبه 23 و یکشنبه 24 اکتبر ادامه خواهد داشت و قبل از پیوستن این خودرو به نمایشگاه آتلیه رنو از نوامبر، برای عموم باز خواهد بود.

در داخل، ماتیو لهانور تصمیم می گیرد جو و مواد زیستگاه را وارد کند و الزامات فنی خودرو و پیچیدگی های خاص را ترکیب کند. هنر زندگی کردن به سبک فرانسوی. صندلی‌ها و داشبورد با رنگ زرد پر انرژی پوشیده شده‌اند. در مقابل، فضای عقب در پارچه شنل ضخیم با ظاهری آجدار و مجهز به دو دیوارکوب نورانی باز می‌شود تا جلوه‌ای از استحکام را ببخشد. بالشتک و بالشتک، صندوق عقب را تکمیل می‌کنند که به یک اتاق خواب متحرک تبدیل شده است. این تجربه با یک نیمکت چوبی قابل جابجایی که مانند یک کشو کشویی می‌شود، پس از باز شدن درب صندوق عقب قابل استخراج و محافظت می‌شود. مانند 4 لیتر در زمان خود، تمام پارچه ها ” ساخت فرانسه » و توسط صنعتگران پاریسی ساخته شده است.

نمایشگاه در کریستین

در طول سال، رنو ابتکارات مختلفی را برای جشن سالگرد خود اجرا کرد. این برند یک کمپین جهانی در شبکه‌های اجتماعی با چندین محتوا در ماه ایجاد کرد و رسانه‌های بین‌المللی این فرصت را داشتند که رنو 4Lهای تاریخی را برانند که برخی از آنها با موتور 100٪ برقی تبدیل شدند. علاوه بر این، از 8 اکتبر 2021، مجموعه ای چرخشی از 30 نسخه رنو 4 در پاریس در خیابان شانزه لیزه در آتلیه رنو به نمایش گذاشته شده است.

RENAULT X MATHIEU LEHANNEUR

آرنو بلونی، مدیر بازاریابی برند رنو، برجسته شده است: همکاری با Mathieu Lehanneur بسیار طبیعی بود. به او سپرده شد که مفهومی را تصور کند که بتواند دید خود را در حدود 4 لیتر بیان کند. نتیجه استثنایی است. خودرویی که هدف برند را در چارچوب برنامه استراتژیک رنولوشن کاملاً نشان می‌دهد: ایجاد خودروهای مدرن و نوآورانه که احساسات را منتقل می‌کنند.

SUITE N°4 تناسبات و خطوط بیرونی مدل نمادین را حفظ می‌کند، اما به شدت دگرگون شده است. بدنه قسمت عقب و درب عقب با سایبان پلی کربنات جایگزین شده است که شفافیت و درخشندگی معماری شیشه ای را فراهم می کند. روی سقف، شبکه‌ای از پنل‌های خورشیدی به پرتوهای خورشید اجازه عبور شفاف می‌دهد و در عین حال به شارژ مجدد باتری خودروی مجهز شده و اکنون 100 درصد برقی کمک می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه انقلاب درب عقب رنو 4، به داستان اختصاص داده شده به این موضوع بروید.

سال 2021 شصتمین سالگرد یک نماد برند، رنو 4L است. یک داستان موفقیت واقعی، آن را در 28 کشور تولید کرد و بیش از 8 میلیون دستگاه در 100 کشور در 30 سال فروخته شد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: