سایت رسانه جهانی رنو

جلوی خودرو از همان چراغ‌ها، خطوط و شبح‌های نمادین اصلی برخوردار است. کباب پز جلویی از آلومینیوم صیقلی هم امضای طراح و هم قصیده ای برای فرار است. موج ایجاد می کند و به ماشین جلوه ای دائمی از سیالیت، پویایی و حرکت می دهد. الهامات معماری را می توان در بدنه خودرو نیز یافت که با سه لایه رنگ پوشانده شده است که به آن جنبه معدنی سیمان می دهد.

رنو 4 از زمان ایجاد خود، خودرویی نوآورانه بوده است. پیر دریفوس، رئیس سابق رنو از سال 1955 تا 1975، به تیم‌هایش توضیح داده بود که می‌خواهد. “جلد” با یک “ژان آبی” ماشین، می تواند به همه برسد. پاسخ به درخواست های او رنو 4L بود، اولین هاچ بک با درب پنجم واقعی در پشت. سپس این مدل خود را به عنوان یک استاندارد جدید در دنیای خودرو تثبیت خواهد کرد.

SUITE N°4 همان ابعاد و خطوط بیرونی مدل نمادین را حفظ می کند، اما با پیچ و تاب رادیکال همراه است. قسمت عقب و دریچه با پنجره های پلی کربنات جایگزین شده است که شفافیت و روشنایی را در حد شیشه های معماری ارائه می دهد. پنل‌های خورشیدی شفاف روی سقف، نور را از خود عبور می‌دهند و در عین حال به شارژ باتری خودرو کمک می‌کنند که به‌روز شده و اکنون 100 درصد برقی شده است.

علاوه بر این، این خودروی مفهومی با طرحی از ماتیو لهانور در نمایشگاه بعدی Maison&Objet که از 21 تا 25 ژانویه 2022 در مرکز نمایشگاهی در ویلپنت، شمال غربی پاریس برگزار می‌شود، به نمایش گذاشته خواهد شد.

انقلاب هاچ بک

Mathieu Lehanneur و تیم طراحی رنگ و تریم رنو با یکدیگر همکاری کردند تا خودروی مفهومی SUITE N°4 را ارائه کنند. یک تجربه جدید خودرویی و یک رنو برای زندگی هم داخل و هم بیرون

RENAULT SUITE N°4

رنو با ابتکارات مختلف سالگرد این خودرو را به جشنی یک ساله تبدیل کرده است. به عنوان مثال، این برند یک کمپین جهانی رسانه های اجتماعی راه اندازی کرد و هر ماه محتوای متنوعی را منتشر کرد و به رسانه های بین المللی این فرصت داده شد تا در مدل های مختلف تاریخی رنو 4L سوار شوند که برخی از آنها با موتور 100٪ برقی مجهز شده اند. علاوه بر این، مجموعه ای از 30 نسخه مختلف از رنو 4 از 8 اکتبر 2021 در آتلیه رنو در شانزلیزه پاریس به نمایش گذاشته شده است.

RENAULT x MATHIEU LEHANNEUR

دیدگاه ماتیو لهانور توسط دنیای موازی خودرو و معماری تقویت شد. SUITE N°4 ادای احترامی به رنو 4L است که همان روحیه خالص، ساده و ساده را به همراه دارد و در عین حال کارایی و خودانگیختگی را در اولویت قرار می دهد. در بالا، این خودروی مفهومی مدل را به آرزوهای امروزی طراح نشان می دهد.

همکاری با Mathieu Lehanneur یک تناسب طبیعی بود، گفت آرنو بلونی، مدیر بازاریابی جهانی برند رنو. ما از او خواستیم تا یک خودروی مفهومی ارائه دهد که دیدگاه خود را برای 4L به نمایش بگذارد. محصول نهایی فوق العاده است. خودرویی که واقعاً همه چیزهایی را که این برند از طریق برنامه استراتژیک رنولوشن برای دستیابی به آن در نظر گرفته است را در خود جای داده است: ایجاد خودروهای مدرن و نوآورانه ای که احساسات را برمی انگیزند.

ماتیو لهانور در داخل ماشین تصمیم گرفت تا محیط و مواد مناسب خانه را وارد کند و الزامات فنی خودرو و پیچیدگی فرانسوی ها را با هم ترکیب کند. هنر زندگی کردن صندلی ها و داشبورد با مخمل زرد پرانرژی روکش شده اند. در مقابل، فضای پشت با یک پارچه شنل ضخیم و آجدار تکمیل شده است و با دو لبه برای ظاهری مستحکم تکمیل شده است. بالشتک‌ها و بالش‌ها، چکمه را تکمیل می‌کنند که در یک اتاق متحرک تغییر شکل داده است. این تجربه با یک نیمکت چوبی نهایی می شود که مانند یک کشو می لغزد و می توان آن را بیرون کشید تا در هنگام باز بودن دریچه، یک صندلی امن فراهم کند. مانند 4 لیتر در گذشته، همه مواد “ساخت فرانسه” هستند و توسط صنعتگران مستقر در پاریس عرضه می شوند.

نمایشگاه در کریستین

رنو SUITE شماره 4 به طور انحصاری در روز جمعه 22 اکتبر در حراج کریستی با همکاری Maison&Objet رونمایی خواهد شد. این نمایشگاه در مرکز پر جنب و جوش پاریس در روزهای شنبه 23 و یکشنبه 24 اکتبر، قبل از پیوستن خودروها به مجموعه در آتلیه رنو از نوامبر برگزار خواهد شد.

امسال سال 60 استهفتم سالگرد نماد رنو 4L، خودرویی که به یک داستان موفقیت واقعی تبدیل شده است. تولید شده در 28 کشور، بیش از 8 میلیون دستگاه در بیش از 100 کشور در طول 30 سال فروخته شده است.

SUITE N°4 یک تجربه جدید جابجایی و سفر است. من می خواستم دنیای ماشین ها و معماری را با هم ادغام کنم تا یک اتاق هتل در فضای باز ایجاد کنم. حتی بهتر از بهترین سوئیت قصری، ماشین دقیقاً همان جایی است که می‌خواهید باشد، چه در کنار دریا، وسط یک مزرعه یا رانندگی در شهری که همیشه آرزویش را داشته‌اید. می گوید ماتیو لهانور

اینجا کلیک کنید



منبع

به نظر می رسد جشن ها همچنان ادامه داشته باشد، زیرا شگفتی های دیگری برای بقیه سال در انتظار است. امروز ما توجه خود را به همکاری جدید بین رنو و طراح فرانسوی متیو لهانور معطوف کرده‌ایم که دومین ابتکار آخر این برنامه است. طراحی و نوآوری در حمل و نقل از ارزش های کلیدی رنو و طراح متیو لهانور بوده است.

اگر می خواهید درباره انقلاب هچ بک رنو 4 بیشتر بدانید، این داستان را ببینید:

مطابق با فرانسوا فریون، مدیر طراحی رنگ و تریم، روند گفتگوی خلاقانه بین تیم‌های ما که مسئول Color & Trim و Concept-cars بودند و Mathieu Lehanneur بسیار مثمر ثمر بود. ما خود را در خدمت طراح قرار می دهیم تا تفسیر او از وسیله نقلیه را به بهترین شکل ممکن ایجاد کنیم. ما پیشنهاداتی ارائه دادیم و هیچ محدودیتی به جز امکان پذیری در نظر نگرفتیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: