سایت رسانه جهانی رنو

در بازار خودروهای تجاری سبک با افت 6.8 درصدی، رنو با 95072 دستگاه خودرو در 9 ماه اول سال، 28.6 درصد از این بخش را به خود اختصاص داده است. این برند بر روی تجدید مدل های نمادین خود سرمایه گذاری می کند: Trafic، Kangoo Van و Express Van.

1. سال مرجع چون تحت تاثیر بحران بهداشتی قرار نگرفته است



منبع

در بازار جهانی رو به کاهش 20.3 درصد نسبت به سال 20191، رنو، در حالی که تحول خود را به عنوان بخشی از طرح رنولوشن سرعت می بخشد، با 297858 ثبت نام PC+LCV در پایان سپتامبر، به عنوان تولید کننده پیشرو در فرانسه قرار گرفته است.

این برند همچنان به برق رسانی محدوده خود ادامه می دهد. خودروهای برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی اکنون بیش از 27 درصد از فروش خودروهای سواری رنو را تشکیل می دهند. رنو با پشتوانه تخصص خود در برق، رهبری خود را با 22.3 درصد سهم بازار در این بخش حفظ کرده است. در ابتدای سپتامبر، این برند کاملاً جدید 100٪ Electric Mégane E-Tech خود را معرفی کرد که پیشنهاد الکتریکی را از سه ماهه اول سال 2022 تقویت می کند.

در راستای برنامه استراتژیک رنولوشن، رنو قصد دارد هم ترکیب محصولات خود را الکتریکی و هم بهینه کند. راه‌اندازی موفقیت‌آمیز Arkana، فتح مجدد بخش C را آغاز می‌کند و بخشی از این استراتژی جدید ارزش‌محور است. با داشتن یکی از دو وسیله نقلیه مجهز به نسخه برتر RS Line و 70 درصد فروش با موتورهای E-TECH، این برند ترکیب خود را در آرکانا افزایش می دهد. علاوه بر این، از ابتدای سال رنو یک سیاست تجاری انتخابی را برای تشویق رشد حجم سود در بازارها و کانال‌های مختلف خود دنبال کرده است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: