سایت رسانه جهانی رنو

رنو آسترال عناصر سبکی قوی را با هم ترکیب می کند که طراحی پویا و ظریفی به آن بخشیده است. کیفیت آن در نگاه اول قابل مشاهده است. شکاف‌های بدنه را کاهش داده‌ایم، فلاش‌ها را اصلاح کرده‌ایم تا احساس کیفی فوری ایجاد کند. ژیل ویدال، مدیر طراحی رنو

طراحی خودروهای رنو که مدت هاست الهام گرفته از حس و حال دنیای زنده بوده است، وارد عصر جدیدی می شود. به این ترتیب، خطوطی که از بالای قوس چرخ عبور می کنند، حس جدیدی از ساختار ایجاد می کنند. آنها جریان قوی و دقیقی را به مشخصات خودرو می دهند. خطوط قوی و پویا Austral مستقیماً منعکس کننده زبان جدید رنو است.

“ظریف و تکنولوژیک”. در چنین شرایطی است که ژیل ویدال، مدیر طراحی رنو، از جدیدترین شاسی بلند C-Segment این برند، یعنی رنو استرالیایی کاملاً جدید صحبت می کند. تیم های طراحی با پذیرش ویژگی های خط تولید فعلی، به دنبال ایجاد یک وسیله نقلیه واقعاً مدرن و پیشرفته و سطح بالا بوده اند.

طراحی مطلوب و با کیفیت

ویژگی های تکنولوژیکی در Austral جدید به طور چشمگیری در چراغ های جلو و عقب مشاهده می شود. دو چراغ عقب بزرگ به شکل C به شکلی دیدنی در لوگوی خودرو ادغام می شوند. طراحی جلو با لامپ های چشم نواز و ویژگی های جلوپنجره مشابه است. اولین بار در رنو مگان E-TECH Electric مشاهده شد، فناوری Micro-optic از پلکسی گلاس ساخته شده است و دارای خطوط و الگوهایی است که مستقیماً در سطح و داخل پلکسی حک شده است. وقتی با چراغ‌های LED روشن می‌شوند، خطوط حکاکی شده شفاف می‌درخشند تا ظاهری زنده و قابل شناسایی داشته باشند.

این تسلط در فن آوری و میل به برتری در طراحی رنو آسترال کاملاً جدید نقش مهمی داشته است.



منبع

ویژگی‌های بارز سبکی رنو آسترال جدید شامل یک چین شفاف و ساختار یافته است که در امتداد بخش پایینی بدنه قرار دارد. زاویه دار به سمت جلوی خودرو، لبه ای پویا به شبح می بخشد. این زبان جدید شکل و فرم با خطوط افقی سنتی تر که زمانی به صورت ایستا به موازات زمین می چرخیدند متفاوت است. به نظر می رسد که وقتی از کنار به آن می پردازید، Austral به جلو می جهد، گویی در حرکت است حتی در حالت ساکن.

یک SUV مدرن و تکنولوژیکی

طراحان بر روی ویژگی‌های اساسی که افراد زیادی را به سمت مدل‌های SUV می‌کشاند ساخته‌اند – نسبت‌ها، نسبت‌های اندازه، برآمدگی‌ها، اندازه چرخ‌ها – و تمرکزشان روی دادن ظاهری عضلانی‌تر به خطوط شانه است. وسیله نقلیه به دست آمده یک SUV است که پر از شخصیت است اما همچنان متمدن است. رنو آسترال تیز، ورزشی و مدرن، کاملاً جدید دارای تناسبات قابل توجهی است که به همان اندازه چابک بودن، قوی بودن را القا می کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: