سرویس ادواری مدیران خودرو 777
انتشار: مرداد 14، 1403
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

سرویس ادواری مدیران خودرو 777


اردیبهشت 1403: شرکت های خودروسازی، پس از حادثه خارج شدن خودروی X55پرو، فراخوانی را صادر کرد تا کل X55پروهای تولید شده در کشور را باز فنی بینی قرار دهد. این شرکت در جمع خبرنگاران، توضیحاتی را ارائه کرده است.

احمد معروف خانی، مدیر خدمات از فروشندگان خودرو، اظهار کرد: این شرکت دارای 157 نمایندگی خدمات فروش در سراسر ایران است که به خودروهای برند ام وی ارائه می شود. روند رضایت و ارائه خدمات به مشتریان در حال بهبود است، اما به این مقدار بسنده نمی کنیم و به دنبال افزایش کیفیت خدمات هستیم. عملکرد نمایندگی ها به صورت لحظه ای بررسی می شوند تا موارد مورد نیاز برآورد شود.

شرکت مادر مدیران خودرو در برخی از محموله های تامین کننده خودرو، نسبت به بررسی محصولات بازنگری نشان می دهد که شرکت های مدیران خودرو نیز سریعاً نسبت به انتقال و اجرای آن سطح شبکه نمایندگان خود اقدام می کنند و از مورخ 27/01/ 1403 به صورت عملیاتی در سطح انتخابات نمود پیدا کرد. مشکل پیش آمده تنها برای یک ساپلایر و در یک قطعه تولیدی آن است و به کل زنجیره محصولات شرکت بست داده نمی شود.

وی افزودن طبق قوانین فراخوان که خدمات پس از فروش با اولویت بالا در شبکه خدمات اجرا می شود، همه نمایندگان از 8 صبح تا 8 شب هفت روز هفته حتی در روزهای تعطیل در حال خدمت هستند. اولویت امنیت ما اول و در صورت مشاهده هر گونه مشخص، قطعه آکسل به طور کامل تعویض می شود.

آقای معروف خانی اظهار کرد خودرو ایکس 55 پرو بسیار با کیفیت و ایمان است، این خودرو کمترین آمار مراجعه به خدمات پس از فروش ما را دارد. ایکس 55 پرو در تست های ایمنی معتبر مانند NCAP امتیاز بالایی دریافت کرد. این مدل سال گذشته از موسسه رتبه بندی معتبر JD Power به عنوان بهترین کراس اوور کامپت سال معرفی شد. این خودرو بسیار محبوب است و ما به تولید آن ادامه می دهیم. به نیمه مدت زمان فراخوان رسیده و تقریباً نصف خودروها بررسی می شوند. ، با این روند سرعت فراخوان و کیفیت را بسیار خوب ارزیابی می کنیم، اما به دنبال کیفیت بهبود این روند هستیم.

وی درباره تصاویر بعدی خودرو ایکس22 توضیح داد تامین کننده ایکس 55 پرو با ایکس 22 پرو متفاوت بوده و مشکلی وجود ندارد. ویدیو منتشر شده در فضای مجازی رو به بررسی هیچ اطلاعاتی در خدمات سوابق پس از فروش مشتریان MVM وجود ندارد، در حال حاضر برای یافتن اطلاعات مربوط به حادثه وجود ندارد. به محض دریافت اطلاعات موضوع را بررسی و اطلاع رسانی خواهد کرد.

وی افزوده شماره کل خودروهای دارای پارت نامبر نیازمند، 2159 دستگاه است. همه این خودروها مشکل جدی دارند ولی جزء پارت نامبرهایی هستند که باید بررسی شوند. در انتهای فراخوان جلسه ای قرار می گیرند و تعداد خودروهای نهایی که این خودروها عوض می شوند اعلام می شوند. این فراخوان در صورت نیاز به تمدید پیدا می کند و تا آخرین ماشین حتما بررسی می شوند. ما از طریق پیامک هم اطلاع رسانی کردیم ولی از همین جا خواهش میکنم تمام دارندگان خودرو ایکس 55 پرو که هنوز بررسی نشده و حتما به نمایندگی های پس از فروش ما مراجعه کنند.

جک لی، سیستم عامل خودرو، طی کنفرانس خبری رسما عذر کرد و داد تا به صورت مداوم کسب تجربه کنند و عملکرد را بهبود بخشند. متن این عذرخواهی به شرح زیر است:

«اول از همه می خواهم از رسانه هایی که در این کنفرانس حاضر بودند تشکر کنم، شرکت توجه زیادی به این اتفاق دارد و این موضوع برای ما بسیار مهم است، در روند توسعه شرکت در سال های گذشته، کیفیت و رضایت اولویت ما بوده است. .

شرکت میل به توسعه دارد و باعث می شود ما به صورت مداوم تجربه کنیم و عملکرد خودمان را بهبود ببخشیم. میخواهم از همه مشتریان عذرخواهی کنم بابت این اتفاقی که رخ داد و شرکت مدیران خودرو در آینده مطمئناً کیفیت خود را افزایش خواهد داد.

همچنین می خواهم از این فرصت استفاده کنم و از شرکت استانداردی استفاده کنم که در جهت بهبود روند به ما کمک کند کمک کند. مطمئن باشید که شرکت های مدیران خودرو در آینده بیشتر به راحتی می توانند سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه داشته باشند. »



منبع: https://bama.ir/o/r47keiko