سه گانه خودروهای مفهومی رنو EZ-GO، EZ-PRO و EZ-ULTIMO توسط مجله CAR STYLING اهدا شد.

هر یک از این سه مفهوم نیز کیفیت خدمات را در مرکز طراحی خود قرار می دهند. این کیفیت خدمات یک عنصر تعیین کننده و متمایز کننده ربات-وسایل نقلیه شهری خواهد بود که به تدریج در “شهرهای هوشمند” آینده سرمایه گذاری خواهند کرد.



منبع

مجله CAR STYLING تاکید می کند که خودروهای مفهومی EZ رویکردی کاربردی و احساسی را برای تحرک مشترک آینده ترکیب می کنند. هر یک از این سه مفهوم شخصیتی قوی را نشان می‌دهند و نوع نیاز خاصی را برای تحرک شهری آینده برآورده می‌کنند: رنو EZ-GO برای تحرک شهری مشترک به عنوان جایگزینی برای حمل‌ونقل عمومی، رنو EZ-PRO برای تحویل در مایل آخر به صورت خودکار. حالت و EZ-ULTIMO برای تحرک شهری ممتاز که برای همه قابل دسترسی است.

Boulogne-Billancourt (فرانسه)، 29 ژانویه 2019 – CAR STYLING، یک مجله طراحی خودرو که در سطح بین المللی تحسین شده است، جایزه “جایزه نشانگر طلایی 2018-2019” را در رده خودروهای مفهومی به سه گانه خودروهای مفهومی رنو EZ-PRO، EZ-GO و EZ-ULTIMO اعطا کرد. این سه گانه از خودروهای مفهومی چشم انداز برند رنو از حرکت شهری، مشترک، برقی و خودمختار آینده را نشان می دهد.

ما به این جایزه که به سه گانه خودروهای مفهومی EZ اعطا شد بسیار افتخار می کنیم. این جایزه به رسمیت شناختن دیدگاه ما از تحرک شهری فردا است که توسط سه خودروی مفهومی رنو EZ-GO، EZ-PRO و EZ-ULTIMO به تصویر کشیده شده است. این جایزه تیم‌های طراحی ما را تشویق می‌کند تا به ابراز علاقه و خلاقیت خود، از خودروهای اسپورت گرفته تا خودروهای خودران ادامه دهند.» توضیح لورن ون دن آکر، مدیر گروه طراحی رنو.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: