شاسی بلند جدید Maruti (Vitara) در هفته سوم ژوئیه معرفی می شود – Creta Fighter


هندو-ژاپنی ها اخیراً ماروتی سوزوکی برزای کاملاً جدید را در محدوده قیمتی 7.99 لک تا 13.96 لک روپیه (همه، نمایشگاه قبلی) عرضه کرده اند. این SUV با مجموعه ای از ویژگی های جدید همراه با تغییرات قابل توجه طراحی و به روز رسانی های مکانیکی همراه است. پس از Maruti Brezza جدید 2022، این شرکت در حال آماده شدن برای معرفی شاسی بلند سایز متوسط ​​آینده خود است که با همکاری تویوتا ساخته شده است. این نسخه ماروتی سوزوکی از شاسی بلند تویوتا Urban Cruiser است که اخیراً رونمایی شده است. اگر گزارش ها را باور کنیم، این مدل Maruti Vitara نام خواهد داشت و در هفته سوم ژوئیه 2022 عرضه می شود. احتمالاً عرضه آن در بازار نزدیک به این فصل جشن اتفاق می افتد.

SUV جدید Maruti با اندازه‌گیری حدود 4.3 متر، مستقیماً با هیوندای کرتا، کیا سلتوس و تویوتا Urban Cruiser Hyryder روبه‌رو خواهد شد. این شرکت قصد دارد با مدل جدید خود به 50 درصد از سهم بازار شاسی بلندهای سایز متوسط ​​دست یابد. ماروتی ویتارا SUV جدید مانند همتای تویوتا خود با پیشرانه هیبریدی عرضه خواهد شد. این مدل در ماه آگوست در کارخانه تویوتا Kirloskar Motor’s Bidadi در کارناتاکا وارد تولید انبوه خواهد شد.

ویتارا SUV

بر اساس پلت فرم گلوبال سی سوزوکی، شاسی بلند ویتارا با بنزینی 1.5 لیتری با فناوری هیبریدی ملایم و موتور 1.5 لیتری TNGA Atkinson Cycle تویوتا در دسترس خواهد بود. دومی دارای باتری لیتیوم یونی خواهد بود و برد فقط الکتریکی تا 25 کیلومتر را ارائه می دهد. ممکن است مصرف سوخت حدود 24 تا 25 کیلومتر بر لیتر را ارائه دهد که در این بخش بهترین خواهد بود. شبیه به کروزر شهری هایریدرSUV جدید Maruti با سیستم AWD عرضه خواهد شد.

Shashank Srivastava، مدیر ارشد بازاریابی و فروش، Maruti Suzuki، در گفتگو با یک نشریه رسانه ای، گفت که با افزایش حجم، بخش های فرعی در بازار هاچ بک ظاهر شده اند. این شرکت ممکن است مدل‌های جدیدی را در این بخش‌های فرعی وارد کند. در حال حاضر، این خودروساز تمرکز بیشتری برای تقویت بازار SUV خود دارد. در حال شرط‌بندی بزرگ روی شاسی‌بلند ماروتی ویتارا است.

منبع


شاسی بلند جدید Maruti (Vitara) در هفته سوم ژوئیه معرفی می شود – Creta Fighter








منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: