خب قبل از اینکه بریم سراغ معرفی ابزار طراحی لوگو، میخوایم این موضوع را برای شما روشن کنیم که اصلاً چرا به لوگو احتیاج داریم و چرا باید یک لوگو حرفهای برای ساخت سایت خودمون طراحی کنیم. برای ایجاد تمایز دو عامل مهم در اختیار داریم. البته مطمئنیم که فکرهایی در سرتان دارید و این همان دلیلی است که شما را پای این مقاله کشانده! البته در این سایت می توانید با کمی خلاقیت یک سایز قابل استفاده لوگو را به صورت رایگان دانلود کنید و استفاده کنید. با این مقدمهای که گفته شد، چگونه با کمترین هزینه لوگو طراحی کنیم؟
چند نمونه طراحی لوگو
شما میخواهید به بینندگان و مخاطبان این فرصت را بدهید که تنها پس از یک نگاه ساده یک علامت و یک لوگو را یادآوری کنند و این با یک طراحی دقیق و پر از جزئیات امکانپذیر نمیباشد. 3. شما میخواهید برای طراحی لوگوی خود ایده بگیرید(یکی از مهمترین دلایل استفاده از ابزارهای آنلاین برای طراحی لوگو). بحای اصلاح یک ایده به پنج روش مختلف پنج تا هشت ایده متفاوت را اصلاح کنید و با این کار انتخاب بیشتری به مشتری خود بدهید. مدل سازی آمیخته بازاریابی با تحلیل تمام داده های فاکتور هایی که سبب به موفقیت کانال های بازاریابی شده و با بکارگیری از تحلیل رگرسیون بهینه ترین آمیخته را برای شرکت مشخص می کند. در مقایسه با رقیب سرسخت خود پپسی که 7 بار در طول این مدت فونت خود را عوض کرده است و شاید اگر کوکاکولا فونت خود را مانند پپسی تغییر داده بود اکنون رهبر بازار در صنعت خود نبود.
این کار یک موقعیت عالی را به شما میدهد تا بتوانید مشتریان خود را از هم تفکیک کنید. عملی که زیبایی خاص خود را در طراحی لوگو به طور منحصر به فرد نشان میداد. این میتواند استفاده از یک رنگ خاص یا یک نشانه باشد که به عنوان عنصر طراحی ثانویه شناخته میشود مانند کلمه اول، نماد دوم و غیره. یک بستهبندی مناسب از چند وجه گوناگون میتواند در رشد تجارت نمونه طراحی بسته بندی ادویه جات شما تأثیرگذار باشد. شما می توانید در عرض چند ساعت یک لوگو کامل داشته باشید. حرف h در لوگو تا بالای طرح و حرف n تا پایین کشیده می شود.
از عوامل بصری مشترک و ممنوعه تا جایی که ممکن است اجتناب کنید. به عنوان مثال، اگر چه ممکن است در بسیاری از آنها از مواد اولیه مشابه مانند کارتن استفاده شود، اما طرح کلی انتخاب شده برای آنها با یکدیگر متفاوت است. اما به خاطر داشته باشید وجود لوگوهای مشابه در بازار لزوما به این معنی نیست که کار شما آسانتر شده است، زیرا مدت زیادی ممکن است طول بکشد تا مشتری بتواند این تفاوت را بپذیرد و با دیگران متفاوت باشد.
نمونه سفارش طراحی بسته بندی
درواقع بهتر است که اینگونه نباشد زیرا هر چه این لوگو انتزاعیتر باشد ماندگاری آن نیز بیشتر است. ظریف گرافیک با توجه به محبوبیت این نوشیدنی گرم دلپذیر بر آن بود تا آنچه که درخور است در طراحی بسته بندی چای هویاتی ارائه نماید. جهت انتقال سهام به نام خریدار لازم و ضروری بوده و هرگونه قصور و تقصیر و تخلف از مقررات مربوطه ، بر عهده فروشندگان خواهد بود. از این طریق میتوانید یک نام تجاری کاملا انحصاری طراحی کنید که هویت منحصر به فردی دارد و میتواند از تمام عناصر برندسازی عبور کند و در راس قرار گیرد. درواقع مردم همیشه از طریق طیف گسترده از نقاط مختلف با یک برند درگیر میشوند و لوگو همیشه اولین نقطه تماس با یک برند نیست. این تحقیق ممکن است از طریق انجمنهای بصری یا از طریق کنوانسیونهای تجاری نیز انجام گیرد و به شما در طراحی یک لوگوی مناسب کمک کند.
نمونه طرح بسته بندی خرما
طراحی لوگو برای سایتهای تازه تاسیس میتواند هزینه سنگینی را دربرداشته باشد، معمولا طراحی لوگو بین 500 هزارتومان تا 5 میلیون تومان یا بیشتر هزینه دارد. معنای یک لوگو در چشم مردم پس از آشنایی با آن بیشتر میشود. یک لوگوی تجاری باید در مفهوم متمرکز شود، یک داستان واحد داشته باشد و در بیشتر موارد ساده باشد. به مفهوم خود بیندیشید اما آن را بیش از حد پیچیده نکنید و فقط طراحی خود را به آن مفهوم محدود نکنید. قبل از شروع کار حتی قبل از طراحی مفهوم لوگو اطمینان حاصل کنید که درمورد بازار هدف خود به طور کامل تحقیق کردهاید. لوگو اشکال مختلفی دارد اما امروزه اغلب بصورت گرافیکی اجرا می شود و مدیران کسب و کار ، موسسات ، سرمایه داران و حتی اشخاص حقیقی جهت ایجاد تمایز و ثبت شدن در ذهن مخاطبین خود از آن استفاده میکنند . فایلهای آماده به چاپ خود را می توانید بصورت پی دی اف در اختیار چاپخانه قرار دهید،این امکان به چاپخانه داده می شود که در صورت خرابی در فایل ارسالی ،نسبت به رفع آن اقدام کنند.
نمونه طراحی بسته بندی لوازم آرایشی
همان طور که در قبلاً گفتیم نوع و وزن حبوبات بر روی بسته بندی تاثیر دارد پس ابتدا باید نوع و وزن حبوباتی که می خواهید بسته بندی کنید را مشخص کنید. تصمیمگیری برای عناصر اصلی هویت بصری: بعد از اینکه روی کاغذ فکر کردید، در نظر بگیرید که چگونه این شخصیت به عناصر بصری تبدیل میشود ، مانند رنگ ، شکل و نوع لوگو. کلیشههای بصری به سبک کلیپآرت وجود دارد که هر طراح لوگو ممکن است از آنها استفاده کند. به همین دلیل هم بسته بندی آنها نیاز به طرحی متنوع و غیر تکراری دارد.
به طور معمول، در فلایرها اطلاعاتی جزئی، کاربردی و پرمفهوم ذکر شده است که گاهاَ سعی در اقناع کردن متقاضیان دارد تا در یک شرکت سرمایه گذاری کرده و یا یک محصول ویژه را با توجه به نیاز خود تهیه کنند؛ اما تراکتها صرفاَ جنبه تشریحی دارند، به این منظور که آنها فقط به دنبال معرفی یک شرکت، کارکرد آن و نهایتا معرفی اجمالی یک محصول نو و جدید را دارند. برای مثال تهیه عکس تبلیغاتی از بسته بندی چای را تصور کنید. از این ایده ها می توانید برای تشخیص یک “ماسکات” بالقوه برای برند تان استفاده کنید که در تمام بنر های تبلیغاتی از جمله بنر اینستاگرام، بنر سایت یا حتی بیلبوردهای تبلیغاتی به عنوان شخصیت برند شما شناخته شود. مراحل طراجی لوگو در این سایت به این صورت است که در ابتدا باید نام برند یا نام سایت خود را وارد کنید، در مرحله بعدی قسمت دوم برند را وارد می کنید، سپس از شما سوالاتی را راجع به نوع سبک طراحی، اینکه کدام مدل فونت را بیشتر میپسندید و خلاصه سوالاتی را میپرسد تا با سبک و سلیقه شما آشنا شود.
دستگاه بسته بندی زعفران در اسپانیا یا ایران احتمالا تفاوت چندانی باهم ندارند. دقت شود اسم انتخاب شده عامل مهمی برای لوگو شما خواهد بود و حتی احتمالا در طرح لوگو نیز وجود خواهد داشت. آداب و فرهنگ هر جامعه تاثیر مهمی در شکل گیری ماهیت جامعه دارد که خواه محبوبیت ها و یا نفرت ها را در نگاه عوام برجسته می کند. اما یک نسخه از لوگو که در محدودههای کوچکتر کار میکند میتواند به شما کمک کند. یک تصویر در طراحی لوگو میتواند از سادهترین المان ها گرفته تا نمایش دقیق یک تصویر انتزاعی و یا تصویر در لوگو که به صورت یک نماد باشد، نمادی که بیانگر محصولات و یا خدماتی که به مشتریان ارائه میدهید. در صورت امکان بکوشید تا طرح خود را با قالبهایی وفق دهید که پیشازاین به تأیید چاپخانه رسیده است، در چنین شرایطی خیالتان از بابت درست و دقیق بودن خط قالب آسوده میشود و دیگر نیازی به هنرنمایی و ظریفکاری نیست.
ظریف گرافیک اکیدا توصیه می کند به هیچ وجه این کار غیر اخلاقی را انجام ندهید که نه تنها خود را غیر حرفه ای معرفی می کنید بلکه در بسیاری از موارد پیگیری های شدید قانونی را هم به دنبال خواهد داشت. یک بسته بندی طلقی و یا هر نوع دیگر بسته بندی نه تنها شناسنامه ی محصول است بلکه به مصرف کننده این اطمینان را می دهد که خرید درستی داشته اند یا خیر؟ البته توجه داشته باشید که هرچقدر هم طراحی جعبه شما صحیح و زیبا باشد در صورتی که چاپ آن به درستی انجام نگیرد، باز هم فایدهای نخواهد داشت. قانونی که به شما می گوید کارهای خود را به چندین کار کوچک تقسیم کنید تا زمانبندی و عملکرد درستی روی آنها داشته باشید. اما اگر بخواین لوگوی مخصوص به کسبوکار خودتون رو بسازید باید از قسمت بالای سایت که در تصویر زیر میبینید در کادر سفید رنگ، نام برند یا کسب و کارتون رو بنویسید و بعد از اون روی دکمهی قرمز ” make logos now ” کلیک کنید.
نمونه طراحی بسته بندی ادویه
برای اینکه لوگوی خوبی داشته باشید بایستی آن را بصورت تخصصی طراحی کنید. در مورد اینکه بسته بندی شما کجا دیده می شود فکر کنید. هر محصولی می تواند بیش از صدها رقیب داشته باشد که از این میان تعدادی از آن ها قَدَر و خوشنام هستند با این حال رویایی و رقابت در چنین بازاری مستلزم ارائه طراحی بسته بندی حرفه ای است تا حرفی برای گفتن در غرفه فروشگاه در کنار دیگر برند ها داشته باشد. داورانی که در سال 2016 جوایز برند تاثیرگذار را به برندهای داکورت و بونر دادند اینگونه بحث میکنند که طراحی لوگو تنها یک بخش کوچک از فرایند برندسازی مدرن است. تزریق کمی شوخ طبعی در کار نه تنها میتواند باعث جالب کردن کار شود بلکه میتواند در جذب مشتری نیز موفقتر عمل کند. طراحان فقط طراحی نمیکنند بلکه باید به فکر فروش طرح خود نیز باشند. اینکه خریداران چه کسانی هستند وچگونه خرید می کنند واصولا چه اتفاقی می افتد که مصرف کننده یک کالای خاص را می خرد یا فلان واکنش را از خود بروز می دهد.
نمونه طراحی بسته بندی انلاین
اگر شما از یک فونت موجود برای یک لوگو استفاده میکنید که فونت معمول و همگانی است میتوانید برای هویت بخشیدن به طراحی خود برروی دیگر جنبههای لوگو مانند رنگ، پیام، تصویر و غیره کار کنید و از این طریق هویت برند را افزایش دهید. اگر طراح و گرافیست نیستید اصلا نگران نباشید، شرکت وب نگاران پارسه در واحد گرافیک و طراحی خود با متخصصان مجرب در زمینه طراحی هویت بصری می تواند یک نشان یا آرم خوب برای شما طراحی نماید و در نهایت لوگو یا نشانه برند شما بیانگر هویت بیزینس شما باشد.
نمونه طراحی لوگو تایپ
اولین موردی که بیشترین تاثیر را به عنوان یک فاکتور در تعیین قیمت میگذارد، گرافیست است. در مرحله گرافیکی، شناخت نیاز مشتری و کاربر، فرهنگ جامعه ای که محصول برای آن جامعه تولید می شود و پیام رسانی و اطلاع رسانی دقیق و گویا مدنظر گرافیست قرار دارد. از طراحی بسته بندی گرفته تا چاپ و تولید آن در سی گل باربد انجام می شود که در تمامی مراحل رابطه مستقیم با سفارش دهنده وجود دارد. «فروشگاه پین» با تولید انواع گلسینههای دستدوز فعالیت خود را شروع کرده و علاوه بر آن، آموزشهای آسان دربارهٔ اکسسوریهای کاربردی را به مخاطبان خود ارائه میدهد.
چاپ کارتن چهار رنگ یک روش کاملا عالی برای درج محتوا و تصویر بر روی کارتن میباشد و با توجه به دستگاه افست، این نوع چاپ با کیفیت بسیار خوبی انجام میشود. این امر به این دلیل است که این لوگو باید از یک نماد وبسایت گرفته تا درج لوگو برروی یک ساختمان، در افتتاحیهها و در طیف وسیعی از برنامههای دیگر به کار برده شود. بسیاری از آژانسهای طراحی کتابهای خود را به صورت عمومی و یا برروی سیستم عاملهای آنلاین منتشر میکنند که میتوانید از این موارد برای طراحیهای خود راهنمایی و کمک بگیرید.
نمونه طراحی بسته بندی صنعتی
1. پیکتوگرام یا لوگوی تصویری: پیکتوگرام که گاهی برند مارک نیز نامیده میشود یک لوگو بر پایهی گرافیک و تصویر است. فضای منفی تنها یک راه برای ایجاد لبخند بر لب مخاطب است. مونوگرامها تنها به لباسها و کارت دعوتهای عروسی محدود نمیشوند و هنگامی که به طور مناسب استفاده شوند میتوانند یک نشان ساده اما موثر برای یک برند باشند. هر کسب و کار و برندی برای ساخته شدن و در واقع برند شدن نیازمند طراحی یک لوگو و نشان خوب است. یک فونت خوب هنوز هم میتواند انتخاب صحیحی برای پروژه طراحی شما باشد. و این اغلب میتواند چالش برانگیزترین بخش یک پروژه باشد.
نمونه طراحی بسته بندی