طرح های Ola Electric – مدل های جدید، تمرکز بر شهرهای کوچک، 50 هزار فروش ماهانه


Ola Electric در حال حاضر 40 درصد از بازار اسکوترهای برقی در کشور را در اختیار دارد. در حال حاضر، این شرکت در حال برنامه ریزی برای افزایش سهم بازار خود به 60-70٪ با عرضه محصولات جدید همراه با گسترش ردپای خود در شهرهای کوچک است. طبق گفته این شرکت، شهرهای کوچکتر (Tier I و Tier II) مانند Tumkur و Hassan در Karnataka، Durg در Chattisgarh، Tirupur در Tamil Nadu و Ernakulam در Kerala دارای 35٪ تا 40٪ نفوذ EV هستند. معادل شهرهای مترو از جمله بنگالورو – 45٪ -50٪ و پونا 35٪ – 40٪ است. در واقع، شهرهایی مانند سورات و جیپور به ترتیب 35 تا 40 درصد و 33 درصد نفوذ وسایل نقلیه الکتریکی را ثبت کردند.

شهرهای کوچک در کانون توجه

با هدف بهره برداری از چنین شهرهای کوچکی، اولا الکتریک شبکه فروش خود را در چند ماه آینده به 1000 واحد افزایش خواهد داد. مراکز تجربه را در شهرهای سطح I و Tier II راه اندازی خواهد کرد که ضریب نفوذ خودروهای برقی را به 8٪ تا 10٪ (از 1٪ – 2٪) افزایش می دهد. Anshul Khandelwal، مدیر عامل شرکت Ola Electric گفت که “شهرهای کوچکتر جایی هستند که شاهد رشد قابل توجهی هستیم”. اخیراً این شرکت 500 خود را افتتاح کرده استهفتم مرکز تجربه در سرینگر.

ویژگی های Ola S1 Pro

اهداف فروش ماهانه

در آوریل 2023، Ola فروش بیش از 30000 دستگاه را به ثبت رساند و برای هشت ماه متوالی در صدر جدول فروش قرار گرفت. این شرکت از فروش اسکوترهای الکترونیکی Ather، Hero Electric و Okinawa پیشی گرفت. به منظور تقویت حضور آفلاین خود، خرده‌فروشی آنلاین اسکوترها و راه‌اندازی چندین مرکز تجربه Ola (EC) را در سراسر کشور آغاز کرد.

مدل های جدید بیشتر

با صحبت در مورد محصولات آتی Ola Electric، این شرکت تأیید کرده است که طیف جدیدی از اسکوترهای برقی را با توجه به تمام نکات قیمتی در سال جاری عرضه خواهد کرد. سومین پیشنهاد Ola در اواخر سال جاری وارد جاده ها می شود. این شرکت تایید کرده است که “چند مدل دیگر” وجود خواهد داشت. اوایل امسال، Ola فاش کرده بود که روی 6 کار می کند دو چرخ برقی جدید از جمله یک اسکوتر بازار انبوه. سری موتورسیکلت‌های برقی درجه یک Ola شامل دوچرخه‌های ورزشی، تورهای ماجراجویی، دوچرخه‌های جاده‌ای، رزمناو و دوچرخه‌های بازار انبوه خواهد بود.

منبع


طرح های Ola Electric – مدل های جدید، تمرکز بر شهرهای کوچک، 50 هزار فروش ماهانه








منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: