هوندا در چند سال گذشته برای حفظ موقعیت خود در بازار هند تلاش کرده است و اعتبار آن به سبد محصولات قدیمی و استانداردهای آلایندگی دقیق آن اختصاص دارد. این خودروساز ژاپنی با نادیده گرفتن همه شانس ها، اکنون آماده می شود تا بازار خود را با عرضه محصولات جدید احیا کند. تاکویا تسومورا، رئیس و مدیر عامل هوندا کارز هند، اخیراً فاش کرد که این شرکت دارای یک استراتژی محصول قوی است و قصد دارد تا سال 2030 پنج خودروی شاسی بلند وارد کند. قرار است تا چند ماه دیگر به فروش برسد.
یورش به فضای الکتریکی
علاوه بر این، هوندا کارز هند خواهد بود نفوذ به فضای وسیله نقلیه الکتریکی (EV). در سه سال آینده این شرکت تایید کرده است که خط تولید خودروهای برقی خود شامل یک تکرار الکتریکی از شاسی بلند Elevate خواهد بود. هدف آن دستیابی به دو سوم فروش خودرو از خودروهای برقی است و برنامه هند آن با استراتژی جهانی همسو خواهد بود. برای انجام این کار، خودروساز ژاپنی پتانسیل معرفی مدل های جهانی پریمیوم را از طریق مسیرهای CBU (کاملا ساخته شده) و CKD (کاملاً خراب شده) در کشور بررسی خواهد کرد.
ارتقاء شبکه نمایندگی
هوندا کارز هند سرمایه گذاری هنگفتی معادل 260 کرور روپیه برای ارتقای شبکه نمایندگی های خود انجام داده است، از جمله معرفی رابط کاربری جدید مشتری (CI) در نمایشگاه های خود. در حال حاضر، این شرکت حدود 326 نقطه تماس در 238 شهر دارد و 30 درصد از کل فروش آن از شهرهای سطح 3 است.
دو عرضه عمده محصول
همانطور که در بالا ذکر شد، هوندا Elevete قرار است عرضه بزرگ بعدی این خودروساز ژاپنی در هند باشد. این خودرو در مقابل شاسی بلندهایی مانند هیوندای کرتا، کیا سلتوس، ماروتی سوزوکی ویتارا برزا، تویوتا هریر، اشکودا کوشاق و فولکس واگن تیگوان قرار خواهد گرفت. نسل جدید هوندا آماز در سال 2024 پس از Elevete عرضه خواهد شد.