غیرقابل توقف: کمپین جدید رنو کاپتور E-TECH هیبریدی

Captur E-Tech Hybrid جدید یک نوآوری فوق العاده است که سزاوار یک قصیده برای زندگی است، برای رویاهایی که ماندگار و هرگز پایان نمی یابند. این یک کمپین مدرنیته بزرگ است که از ارزش‌های ما الهام گرفته شده است و پیوند ما با دوچرخه‌سواری را از سال 1978 تا 1985 دوباره به نمایش می‌گذارد.. توضیح آرنو بلونی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی برند رنو.

https://www.youtube.com/watch?v=Ctatx1X5p34

این فیلم یک ورزشکار سابق را در اوج زندگی خود نشان می دهد که با دوستان و دخترش این چالش را انجام می دهد تا احساسات یک مسابقه را در خاطرات جوانی خود زنده کند. احساسات باقی می مانند، توانایی های بدنی گاهی اوقات تمام می شود. برای تشویق او، دخترش و دوستانش در طول این چالش او را در فرمان Captur E-Tech Hybrid جدید همراهی می‌کنند. وقتی پدر خسته می شود، دخترش از او می خواهد که دست از کار بکشد. او به عنوان یک ورزشکار بزرگ، مصمم به پایان دادن به مسابقه خود مانند آن زمان، امتناع می کند و بدون اینکه بخواهد استراحت کند، ادامه می دهد. برای در امان ماندن از او و در حالی که همه چراغ ها “سبز” هستند، بستگان او وانمود می کنند که باید بنزین را دوباره در باک بریزند. اینطور نیست، زیرا موتور هیبریدی جدید E-Tech Captur جدید تا 40% صرفه جویی می کند.

این فیلم به کارگردانی Katia Lewkowicz با بازسازی مجدد عنوان Eye Of The Tiger برجسته شده است.
این فیلم جاده ای احساسی برای شروع پخش در فرانسه در تاریخ 10 می توسط تمامی کشورهای اروپایی از تلویزیون، رادیو، مطبوعات، نمایشگر و دیجیتال پخش خواهد شد.



منبع

امسال، این برند الماس فناوری E-Tech Hybrid خود را برای این وسیله نقلیه نمادین عرضه می کند. رنو با استفاده از کدهای فیلم بلند، کمپینی را رونمایی می‌کند که سرود واقعی زندگی است و در این مناسبت، پیوندی تاریخی با علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری را تأیید می‌کند.

رنو کپچر که یک مدل پرچمدار بازار SUV است، به یک الزام در بازار خودرو تبدیل شده است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: