حرفه بینالمللی او در سال 2011 ادامه یافت و در سال 2011 به عنوان معاون، فروش و بازاریابی برای روسیه و منطقه اوراسیا منصوب شد و در سال 2015 به عنوان مدیرعامل رنو دو برزیل منصوب شد. -منطقه شرقی-هند-اقیانوس آرام. در سال 2021، فابریس کامبولیو به عنوان معاون ارشد، فروش و عملیات برند رنو منصوب شد و مسئول استقرار برنامه استراتژیک رنولوشن در سطح جهانی و رهبری تحول مدل تجاری این برند بود.
فابریس کامبولیو به عنوان مدیر عامل برند رنو منصوب شد
من به فابریس کامبولیو اطمینان دارم که به لطف دانش عمیق خود از گروه و تجربه گسترده بین المللی خود، می تواند اجرای طرح رنولوشن را تسریع بخشد و با تبدیل رنو به یک برند کاملا الکتریکی تا سال 2030، ارزش ایجاد کند. و همچنین یک بازیگر کلیدی در منابع جدید انرژی و فناوری های دیجیتال است.
فابریس کامبولیو، 54 ساله، از مدرسه بازرگانی آموزش TBS در تولوز، فرانسه فارغ التحصیل شد. او در سال 1992 به گروه رنو پیوست و به مدت بیست سال در کشورهای اسپانیا، سوئیس، فرانسه، آلمان و رومانی سمتهای مختلف فروش و بازاریابی بینالمللی داشت.
فابریس کامبولیو در نقش جدید خود، عملیات برند را هدایت می کند و کمیته مدیریت رنو را رهبری می کند. مسئولیتهای اصلی او شامل توسعه و مدیریت برنامه میانمدت رنو بهصورت عرضی در تمامی عملکردهای تجاری و همچنین نظارت بر عرضه 14 خودروی جدید این برند تا سال 2025 خواهد بود.
لوکا دی میو، مدیرعامل گروه رنو و برند رنو گفت:
توسط
برچسبها: