فابریس کامبولیو به عنوان مدیر عامل برند رنو منصوب شد

حرفه بین‌المللی او در سال 2011 ادامه یافت و در سال 2011 به عنوان معاون، فروش و بازاریابی برای روسیه و منطقه اوراسیا منصوب شد و در سال 2015 به عنوان مدیرعامل رنو دو برزیل منصوب شد. -منطقه شرقی-هند-اقیانوس آرام. در سال 2021، فابریس کامبولیو به عنوان معاون ارشد، فروش و عملیات برند رنو منصوب شد و مسئول استقرار برنامه استراتژیک رنولوشن در سطح جهانی و رهبری تحول مدل تجاری این برند بود.



منبع

من به فابریس کامبولیو اطمینان دارم که به لطف دانش عمیق خود از گروه و تجربه گسترده بین المللی خود، می تواند اجرای طرح رنولوشن را تسریع بخشد و با تبدیل رنو به یک برند کاملا الکتریکی تا سال 2030، ارزش ایجاد کند. و همچنین یک بازیگر کلیدی در منابع جدید انرژی و فناوری های دیجیتال است.

فابریس کامبولیو، 54 ساله، از مدرسه بازرگانی آموزش TBS در تولوز، فرانسه فارغ التحصیل شد. او در سال 1992 به گروه رنو پیوست و به مدت بیست سال در کشورهای اسپانیا، سوئیس، فرانسه، آلمان و رومانی سمت‌های مختلف فروش و بازاریابی بین‌المللی داشت.

فابریس کامبولیو در نقش جدید خود، عملیات برند را هدایت می کند و کمیته مدیریت رنو را رهبری می کند. مسئولیت‌های اصلی او شامل توسعه و مدیریت برنامه میان‌مدت رنو به‌صورت عرضی در تمامی عملکردهای تجاری و همچنین نظارت بر عرضه 14 خودروی جدید این برند تا سال 2025 خواهد بود.

لوکا دی میو، مدیرعامل گروه رنو و برند رنو گفت:


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: