لوکا دی میو، مدیرعامل گروه رنو و برند رنو:
فابریس کامبولیو در نقش جدید خود، عملیات برند را هدایت می کند و کمیته مدیریت برند رنو را رهبری می کند. از جمله ماموریت های اصلی او، او باید برنامه میان مدت رنو را با تمام عملکردها و مشاغل توسعه و مدیریت کند و همچنین اطمینان حاصل کند که 14 خودروی جدید این برند تا سال 2025 عرضه می شود.
فابریس کامبولیو، 54 ساله، از TBS Education در تولوز فارغ التحصیل شد. او در سال 1992 به گروه رنو پیوست و به مدت بیست سال در بخش های فروش و بازاریابی در اسپانیا، سوئیس، فرانسه، آلمان و رومانی در سمت های مختلف بین المللی فعالیت کرد.
من به فابریس کامبولیو اطمینان کامل دارم که به لطف دانش عمیق خود از گروه و تجربه گسترده بین المللی خود، می تواند اجرای طرح رنولوشن را در داخل برند تسریع بخشد و با تبدیل رنو به یک 100% ارزش خلق کند. نام تجاری الکتریکی تا سال 2030 و بازیگر کلیدی در انرژی های جدید و فناوری های دیجیتال.
فعالیت بین المللی او در سال 2011 پس از انتصاب به عنوان مدیر فروش و بازاریابی منطقه اوراسیا و رنو روسیه ادامه یافت، قبل از اینکه در سال 2015 به عنوان مدیر عامل رنو دو برزیل منصوب شد. در سال 2017 به سمت مدیر عملیات آفریقا، خاورمیانه ارتقا یافت. ، منطقه آسیا و اقیانوسیه. در سال 2021، فابریس کامبولیو به عنوان مدیر فروش و عملیات برند رنو منصوب شد و مسئول استقرار استراتژی رنولوشن در تمام بازارها و تغییر مدل کسب و کار این برند است.
توسط
برچسبها: