فابریس کامبولیو به عنوان مدیر عملیاتی برند رنو منصوب شد

فابریس کامبولیو، 54 ساله، از TBS Education در تولوز فارغ التحصیل شد. او در سال 1992 به گروه رنو پیوست و به مدت بیست سال در بخش های فروش و بازاریابی در اسپانیا، سوئیس، فرانسه، آلمان و رومانی در سمت های مختلف بین المللی فعالیت کرد.

من به فابریس کامبولیو اطمینان کامل دارم که به لطف دانش عمیق خود از گروه و تجربه گسترده بین المللی خود، می تواند اجرای طرح رنولوشن را در داخل برند تسریع بخشد و با تبدیل رنو به یک 100% ارزش خلق کند. نام تجاری الکتریکی تا سال 2030 و بازیگر کلیدی در انرژی های جدید و فناوری های دیجیتال.

لوکا دی میو، مدیرعامل گروه رنو و برند رنو:

فابریس کامبولیو در نقش جدید خود، عملیات برند را هدایت می کند و کمیته مدیریت برند رنو را رهبری می کند. از جمله ماموریت های اصلی او، او باید برنامه میان مدت رنو را با تمام عملکردها و مشاغل توسعه و مدیریت کند و همچنین اطمینان حاصل کند که 14 خودروی جدید این برند تا سال 2025 عرضه می شود.

فعالیت بین المللی او در سال 2011 پس از انتصاب به عنوان مدیر فروش و بازاریابی منطقه اوراسیا و رنو روسیه ادامه یافت، قبل از اینکه در سال 2015 به عنوان مدیر عامل رنو دو برزیل منصوب شد. در سال 2017 به سمت مدیر عملیات آفریقا، خاورمیانه ارتقا یافت. ، منطقه آسیا و اقیانوسیه. در سال 2021، فابریس کامبولیو به عنوان مدیر فروش و عملیات برند رنو منصوب شد و مسئول استقرار استراتژی رنولوشن در تمام بازارها و تغییر مدل کسب و کار این برند است.



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: