فناوری الکترونیک هیبریدی انقلابی رنو در “TROPHÉES DE L’ARGUS 2021” اهدا شد

من بسیار مفتخرم که جایزه ویژه هیئت داوران را برای فناوری هیبریدی E-TECH خود دریافت کنم زیرا این جایزه حاصل کار طولانی مدت تیم هایی است که تقریباً 10 سال در این پروژه مشارکت داشته اند. برای دستیابی به این هدف، تیم های رنو بیش از 150 پتنت، به ویژه در مورد گیربکس سگ کلاچ، قلب نوآوری سیستم، ارائه کرده اند. این فناوری نوآورانه بهره وری استثنایی CO2 را با تجربه مشتری قابل توجه ارائه می دهد.
Gilles Le Borgne، EVP، مهندسی، Groupe Renault



منبع فناوری هیبریدی E-TECH که توسط مهندسی رنو توسعه و ثبت شده است، ترکیبی از دو موتور الکتریکی، یک موتور بنزینی و یک گیربکس مبتکرانه با الهام از فرمول 1، بدون کلاچ یا سنکرونایزر است. این سیستم منحصر به فرد همچنین ثمره تخصص این برند در زمینه تحرک الکتریکی برای بیش از 10 سال است.

رنو قصد دارد با به کارگیری این فناوری هیبریدی مدولار در خودروهای اصلی خود، تجربه الکتریکی و مزایای آن را دموکراتیک کند: راه اندازی سیستماتیک الکتریکی، پاسخگویی، بازسازی باتری در هنگام کاهش سرعت و ترمز، کاهش CO2 و صرفه جویی در مصرف. موتورهای هیبریدی E-TECH که در سال 2020 راه اندازی شدند، قبلاً به کلیو در هیبریدی، Captur و Mégane Estate در هیبریدی های قابل شارژ نیرو می دهند. بنابراین Captur در دسترس ترین پلاگین هیبریدی در بخش B-SUV است. سه نسخه جدید در سال 2021 به مجموعه رنو اضافه می شود که آرکانا و کپچر به عنوان هیبریدی و مگان به عنوان هیبریدی پلاگین می باشند.

فن آوری هیبریدی رنو اجازه می دهد تا 80٪ رانندگی الکتریکی در شهر و تا 40٪ مصرف کمتر در موتور E-TECH Hybrid. این اجازه می دهد تا 65 کیلومتر رانندگی الکتریکی در شهر (شهر WLTP) و لذت بردن از لذت رانندگی الکتریکی تا سرعت 135 کیلومتر در ساعت در موتور هیبریدی پلاگین E-TECH.

این جایزه، جایزه ای است که از میل لنگ ساخته شده است، به نمایندگی از همه تیم های درگیر در این پروژه نوآورانه، به Gilles Le Borgne، EVP مهندسی گروه رنو تحویل داده شد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: