فولکس واگن ویرتوس در رنگ خاکستری مات به زودی عرضه می شود

بر اساس گزارش اخیر رسانه ها، فولکس واگن هند در حال آماده سازی برای معرفی سدان محبوب Virtus خود در گزینه رنگ خاکستری مات است. این مدل Volkswagen Virtus Carbon Steel Grey Matte Edition نامیده می شود و انتظار می رود قبل از فصل تعطیلات برای خرید در دسترس باشد. شایان ذکر است که همین طرح رنگ قبلاً با فولکس واگن معرفی شده بود تایگون GT Edge نسخه محدود در آوریل 2023. به عنوان بخشی از مجموعه GT Edge Limited، هر دو Virtus و Taigun گزینه رنگ Deep Black Pearl را نیز دریافت کردند.

رنگ خاکستری مات برای Virtus احتمالا شبیه به Taigun Carbon Steel Grey Matte Edition است. ممکن است در سپرهای جلو و عقب و همچنین در امتداد بخش پایینی نمای جانبی دارای لهجه های قرمز رنگ باشد. علاوه بر این، انتظار می رود کالیپرهای ترمز دیسکی قرمز جلو به ظاهر اسپرت آن کمک کنند. در داخل کابین، فولکس واگن Virtus Carbon Steel Gray Matte Edition ممکن است دارای روکش صندلی چرمی با دوخت قرمز باشد که با درج های قرمز رنگ روی داشبورد تکمیل شده است.

Virtus gt-edge-limited-collection

احتمالاً نسخه خاکستری مات جدید فولکس واگن Virtus، موتور 1.5 لیتری توربو بنزینی TSI خواهد بود که 150 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور ارائه می کند. این موتور با دو گزینه گیربکس 6 سرعته دستی و 7 سرعته DSG اتوماتیک در دسترس خواهد بود.

علاوه بر اخبار Virtus، فولکس واگن در حال برنامه ریزی برای واردات است تایرون SUV به عنوان یک واحد CKD (کاملاً خراب شده) در زمانی در سال 2025. می توان آن را به موتور 2.0 لیتری توربو بنزینی تقویت شده با فناوری هیبریدی ملایم 48 ولت و همراه با گیربکس 7 سرعته DCT مجهز کرد. بر اساس پلتفرم ارتقا یافته MAB، شاسی بلند جدید فولکس واگن تایرون ممکن است در هر دو پیکربندی 5 نفره و 7 نفره ارائه شود.

با نگاهی به آینده، این خودروساز آلمانی استراتژی خود را برای معرفی سه خودروی شاسی بلند الکتریکی به عنوان بخشی از سری مدل های ID به روز خود ترسیم کرده است. فولکس واگن تایگون EV اولین محصولی است که در سال 2025 عرضه می شود، پس از آن یک SUV کوچک در سال 2026 و Trinity EV در سال 2028 عرضه می شود.

منبع


فولکس واگن Virtus در رنگ خاکستری مات به زودی – گزارش




منبع: https://www.indiacarnews.com/news/volkswagen-virtus-in-matte-grey-colour-coming-soon-report-59217/


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: