لگوها و کلوت ها (قسمت 2)

در پایان این آزمایش‌ها، تیم‌های توسعه‌دهنده موتور E-TECH اطمینان یافتند: آنچه در LEGO و شبیه‌سازی کار می‌کرد نیز مؤثر بود. ” در زندگی واقعی “. و حتی “بسیار خوب”، احمد کتفی شریف را مشخص می کند.

موتور E-TECH آینده، بر اساس یک هیبریدی قابل شارژ، به تازگی به یک نسخه هیبریدی «ساده» تقسیم شده بود. امکانات استفاده در محدوده چند برابر شد!

سگ ها در قلب انعکاس قرار دارند

بنابراین سگ سگ شیء در قلب بازتاب است. این قسمت جایگزین یک پینیون و یک حلقه سنکرومش در سیستم بدون کلاچ می شود. گیربکس سگ گیربکسی است که به دلیل کاهش ساییدگی قطعات به یکدیگر در داخل، عملکرد بسیار خوبی دارد. این فناوری در ورزش های موتوری استفاده می شود که عدم سیال بودن آن مضر نیست. از سوی دیگر، در مدل های تولیدی، ارائه تعویض دنده سیال یا خطر ترساندن مشتریان کاملاً ضروری است.

پست LEGOS AND CULOTS (اپیزود 2) اولین بار در اتاق خبر رنو پدیدار شد: بیانیه های مطبوعاتی، کیت های مطبوعاتی، مقالات، عکس ها، ویدئوها.



منبع

رفتن از ماجراجویی لگو به واقعیت یک چالش بی‌اندازه بود. در سطح انسانی، چیزهای زیادی برای من به ارمغان آورد.

موتور الکتریکی دوم مزایای زیادی به همراه دارد

اولین آزمایش های جاده ای قانع کننده هستند

این امر بدیهی نبود زیرا آرواره‌های مسطح مورد استفاده در فرمول 1، اگرچه در طول زمان بهتر عمل می‌کنند و به طور پیشینی قابل اعتمادتر از نوع دیگری از فک‌ها مانند فک‌های “سقف” هستند، اما این مضرات را نیز دارند که خطر اتصال کمتر به یکدیگر را دارند. ما باید ترفندی را پیدا می‌کردیم که سیستم را روان‌تر کند.

HSG: انتخاب هوشمندانه

احمد کتفی شریف

واقعا کار می کند

ما به استفاده از سگ ها در فرمول 1 برای موتور مسابقه عادت کرده ایم. اما این چیزی کاملاً جدید در یک موتور «جریان اصلی» بود. لازم بود این شی ساده برای آقا و خانم تولموند قابل استفاده باشد » احمد کتفی شریف را مبتذل می کند.

احمد کتفی شریف، معمار سنتز مکاترونیک رنو

احمد و نیکلاس فرامائو مدل LEGO را با این راه حل به روز می کنند و تست های نیمکت و جاده را راه اندازی می کنند. این به آنها اجازه می دهد تا ببینند که این موتور الکتریکی دوم، از نوع HSG (High-voltage Starter Generator، یا استارت ولتاژ بالا)، مزایای دیگری را برای سیستم به ارمغان می آورد. تامین گشتاور فوری آن، شتاب گیری را در سرعت کم ممکن می کند تا از هرگونه احساس خرابی گشتاور در هنگام تعویض دنده جلوگیری شود. هنوز در سرعت های پایین، به سیستم اجازه می دهد تا برای راحتی و انعطاف بیشتر در حالت “سری هیبریدی” کار کند. بدون نیاز به مقدار زیادی انرژی ذخیره شده که باعث کاهش ظرفیت باتری و حذف سوکت شارژ می شود.

نیاز به صاف کردن

ایده که به سرعت توسط احمد کتفی شریف تأیید شد، اضافه کردن موتور الکتریکی دوم به سیستم هیبریدی E-TECH در حال ساخت بود: نقش آن جایگزینی همگام‌کننده‌های یک گیربکس سنتی برای تسهیل چنگ زدن سگ و در نتیجه تعویض دنده است. با کار هماهنگ با موتور کشش الکتریکی، امکان تنظیم بسیار دقیق سرعت چرخش گیربکس را فراهم می کند تا دنده را به آرامی تغییر دهد. »

اما همه چیز حل و فصل نشد. بهینه سازی عملکرد سیستم در سرعت های بالا و بالاتر از همه، یافتن تنظیماتی که امکان افشای E-TECH را برای خبرنگاران و عموم مردم ممکن می سازد، ضروری بود.

پس از زمان رضایت، زمان چالش فرا رسید: شکل دادن و جان بخشیدن به موتور هیبریدی E-TECH آینده. Nicolas Fremau، طراح مدل نمونه اولیه LEGO، سپس با چندین نفر در حلقه حرفه‌ای خود صحبت کرد تا بررسی کند که سیستم ابتکاری بدون کلاچ که او تصور می‌کرد، برای استفاده برای مواردی که می‌تواند از نظر خدمات از مشتریان انتظار داشته باشد، مناسب است. و به‌ویژه احمد کتفی شریف، متخصص کنترل، برای بررسی اینکه آیا انتقال بین حالت‌های مختلف عملیات تصور شده (در آن زمان «شهر»، «جاده» و «بزرگراه») با پنجه‌های ساده امکان‌پذیر است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: