لیفت صورت جدید تاتا هریر با صفحه نمایش لمسی عظیم

تاتا موتورز با استراتژی محصول خود برای بازار داخلی تهاجمی می شود. این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه نسخه‌های به‌روز شده Nexon و Nexon EV در 14 سپتامبر 2023 است. علاوه بر این، تاتا موتورز آماده معرفی Punch EV و Curvv SUV Coupe است. تاتا همچنین در حال توسعه نسخه های به روز Harrier & Safari است که احتمالاً قبل از پایان سال مالی جاری عرضه می شود. فیس لیفت جدید تاتا هریر چندین بار در حال آزمایش مشاهده شده است و جدیدترین تصاویر جاسوسی جزئیات جالبی را نشان می دهد.

جدیدترین تصاویر جاسوسی از فیس لیفت جدید تاتا هریر به ما نگاهی اجمالی به سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی جدید آن می دهد. مدل خالدار دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی بزرگ است، زیرا به طور قابل توجهی بزرگتر از نمایشگر 10.25 اینچی فعلی به نظر می رسد. به نظر می رسد این صفحه نمایش مشابه صفحه نمایش رنجروور اسپورت است که دارای صفحه نمایش لمسی 13.1 اینچی است.

صفحه نمایش لمسی Tata Harrier Red Dark Edition

تاتا اخیراً صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی را در Harrier & Safari اضافه کرده است. با این حال، این واحد در SUV جدید Nexon نیز موجود است. انتظار می رود که شاسی بلندهای پرچمدار دارای واحد لمسی بزرگتری باشند. رقیب مستقیم هریر، MG Hector به یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر 14 اینچی مجهز شده است. سیستم اطلاعات سرگرمی جدید Tata با Android Auto بی‌سیم و Apple CarPlay، فناوری خودروهای متصل و سایر فناوری‌های مدل سازگار خواهد بود.

تاتا هریر جدید نشانه‌های ظاهری مفهومی هریر EV را که در نمایشگاه خودروی 2023 معرفی شد، به اشتراک خواهد گذاشت. انتظار می‌رود این شاسی‌بلند از جلوپنجره جدید، چراغ‌های جلو و عقب جدید، سپرهای جدید، رینگ‌های آلیاژی جدید و نشان‌دهنده‌های دور متوالی بهره‌مند شود.

طراحی جدید خودروهای تاتا هریر الکتریک

مشابه نکسون جدید، هریر جدید دارای کابین کاملاً اصلاح شده با طرح داشبورد کاملاً جدید و کنسول ابزار بزرگتر خواهد بود. انتظار می‌رود که نمایشگر دیجیتالی 10 اینچی راننده، صندلی‌های تهویه‌شده، سانروف پانوراما دریافت کند. یک دوربین 360 درجه، شش کیسه هوا و موارد دیگر. این SUV همچنین یک فناوری ارتقا یافته ADAS با ویژگی کروز کنترل تطبیقی ​​دریافت خواهد کرد.

تاتا هریر 2023 همچنان دارای موتور 2.0 لیتری توربو دیزل با گیربکس های 6 سرعته دستی و 6 سرعته تبدیل گشتاور اتوماتیک خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود این شاسی‌بلند موتور 1.5 لیتری توربو بنزینی جدید را دریافت کند که 170 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هر دو گزینه گیربکس دستی و DCT احتمالاً ارائه می شوند.


لیفت صورت جدید تاتا هریر با صفحه نمایش لمسی عظیم – جزئیات بیشتر




منبع: https://www.indiacarnews.com/news/new-tata-harrier-facelift-with-huge-touchscreen-more-details-59152/