فردریک توضیح می دهد:اگر وسیله نقلیه ای که آزمایش می کنیم در مسیر درستی نیست، می توانیم در یک ایست بازرسی خاص نظر منفی داشته باشیم. این بدان معناست که پروژه به مرحله بعدی توسعه خود نمی رود و تیم های مهندسی باید نمونه اولیه خود را تنظیم کنند.
بنجامین و فردریک هر دو در رشته مهندسی تحصیل کردهاند و آموزش حرفهای گسترده و جامع آنها را قادر میسازد تا زمانی که در طول آزمایش نظر خود را بیان میکنند، فراتر از بیان احساسات خود باشند. یافته های آنها توسط آنها پشتیبانی می شود پس زمینه فنی جامد و دانش عمیق نه تنها در مورد تمام خودروهای گروه رنو، بلکه در مورد رقبای Austral کاملاً جدید، که آنها به طور دقیق آزمایش و مطالعه کرده اند. این دو کارشناس با تکیه بر تجربه و مهارتی که در طول حرفه خود جمع آوری کرده اند، مشروعیت لازم برای ابراز نظر به مدیریت اجرایی شرکت و هدایت مستقیم و دقیق کار فنی توسط تیم های مهندسی را به دست آورده اند.
تنظیمات نهایی رنو آسترال کاملا جدید
کارشناسان در حال حاضر چند ماه پشت فرمان رنو استرالیایی کاملاً جدید هستند
برای انجام وظیفه خود، ما برداشت خود را که بر اساس احساسات ذهنی ما است، اما به روشی بسیار تحلیلی فرموله شده است، ارائه دهیم. ما باید بتوانیم نظرات خود را توضیح دهیم و آنها را با حقایقی از هر منطقه آزمایش شده پشتیبانی کنیم – نگه داشتن جاده، سیستم تعلیق، فرمان، شکستن و عملکرد، تا فقط ویژگی های اصلی را نام ببریم.
بنیامین، کارشناس سنتز خودرو – گروه مهندسی
کار ارزیابی برای یک وسیله نقلیه آینده معمولاً حدود 18 ماه قبل از عرضه خودرو شروع می شود. این فرآیند با استفاده از “قاطر” برای چرخش آغاز می شود – یک نمونه اولیه بر اساس یک وسیله نقلیه موجود، اما دارای زیرساخت متفاوت، همراه با سایر اجزا و قطعات جدید. این وسایل نقلیه مرموز با بدنه تغییر یافته و سایر تفاوتهای قابل مشاهده، معمولاً به دلیل اندازه مسیر محور و فاصله بین دو محور، متمایز میشوند، اما شناسایی آنها دشوار است. این هیبریدهای فنی که به طرز شگفت انگیزی استتار شده و در عین حال ماهرانه مونتاژ شده اند، اسب های کار واقعی هستند.
بنیامین و فردریک نقشهای مشخصی دارند، اما وظایف آنها در یک حوزه مهم همپوشانی دارند: به اشتراک گذاری بازخورد خنثی و عینی در مورد وسیله نقلیه مورد نظر. آنها کسانی هستند که پا به کفش مشتری می گذارند تا بررسی کنند که آیا ویژگی های Austral کاملاً جدید کاملاً خوب است یا خیر. دو همکار وظیفه خود را با هم انجام می دهند. کار به عنوان یک زوج آنها را تشویق می کند تا دیدگاه های خود را با هم مقایسه و مقایسه کنند.
وقتی فردریک به صورت جفت با همکاران مهندسی کار می کند، نقش یک سخنگوی مشخصات فنی برای هر وسیله نقلیه که حاوی انتظارات اساسی مشتری هدف است به بخش مهندسی ارسال می شود. Frédéric مستقیماً با طراحی فنی خود مدل درگیر نیست، به این معنی که او دیدگاه مورد نیاز برای ارزیابی پیشرفت تمام پروژه های خودرویی را که بررسی می کند، دارد. او در هر پروژه به طور منظم و موردی برای ارائه یک پروژه مشارکت می کند تجزیه و تحلیل تمام برداشت های او. در مورد استرالیای کاملاً جدید، بنجامین و تیمش همکارانی هستند که فردریک تحلیل خود را با آنها به اشتراک می گذارد.
صحبت از رازداری و محرمانه بودن، برای تماشاگران کنجکاو ناشناخته نیست که بدانند چه خودرویی پشت استتار درونی و بیرونی نمونه اولیه پنهان شده است. کارشناسان ما حتی گاهی اوقات توسط طرفداران متعجب یا پاپاراتزی هایی که به دنبال یک اسکوپ هستند عکس می گیرند. آنها ممکن است برای خنده بازی کنند، اما هرگز هیچ اطلاعات سری را فاش نمی کنند!
رنو آسترال کاملا جدید به زودی آماده فتح بخش C است
مهار نمونه های اولیه، از قاطرهای آزمایشی تا تولید
وقتی پشت فرمان یک نمونه اولیه میروم، واقعاً خودم را جای مشتریان میگذارم – احساس میکنم و میبینم که مشتری چه خواهد کرد.و در پایان توسعه، این خودروهای پیشسری، که کاملاً مطابق با خودروهایی هستند که بعداً به فروش خواهند رسید، برای آزمایشهای نهایی برای بررسی انطباق عمومی استفاده میشوند.
ما وارد بحثهای زیادی میشویم، مطمئناً. اما این بخشی از کار است – شما نمی توانید آن را به روش دیگری انجام دهید. و نکته اصلی این است که همه ما به دنبال بهترین منافع مشتری هستیم. ما همیشه نه تنها زمینه های مشترک را پیدا می کنیم، بلکه مهمتر از همه، راه حل های درست را پیدا می کنیم. همیشه آسان نیست، اما بسیار مفید است.» گفت بنیامین.
استانداردهای دائمی بالا
در عمل، توصیههای بنجامین و فردریک به بالاترین سطوح شرکت ارسال میشود، اگر نیاز به گزارش هر گونه موانع یا شفافسازی هرگونه مبادلهای که باید توسط تیم مدیریت پروژه انجام شود، ارائه میشود. این یک وظیفه ای طاقت فرسا در همه جبهه ها، اما فردریک و بنیامین آن را با اشتیاق و با دقت انجام می دهند – در سراسر جهان و در هر شرایط رانندگی و آب و هوایی. آنها بیش از نیمی از زمان کار خود را پشت فرمان نمونههای اولیه در شرایط واقعی، در جادههای کلاسیک و در عین حال شدید میگذرانند. تستهای دمای بالا، که بیشتر در جنوب اسپانیا انجام میشود، و تستهای زمستانی در Kiruna، شمالیترین شهر سوئد، برای رنو استرالیایی کاملاً جدید، رویدادهایی هستند که علاقه رانندگان تست را به حرفهای حفظ میکنند که گاهی اوقات باید آن را به چالش بکشند. حتی شرایط شدید اگرچه فردریک و بنیامین اکنون همه چیزهایی را که باید در مورد این آزمایشات خاص بدانند می دانند، آنها همچنان مشتاقانه منتظر تکالیف محرمانه خود هستند.
فردریک و بنجامین بازخورد خود را پس از رانندگی آزمایشی جدید استرالیا به اشتراک می گذارند
رنو آسترال کاملاً جدید در حال حاضر در راه استFrédéric، رئیس ارزیابی خودرو – بخش محصول
اول از همه، بیایید فردریک و بنیامین را که مسئول ارزیابی رنو استرالیا هستند، بشناسیم. فردریک بخشی از گروه رنو است بخش برنامه ریزی محصول، که مسئول تعیین موضوعات بالادستی و همچنین مشتریان و ویژگی های هدف است از هر وسیله نقلیه جدید بنیامین در عین حال در گروه رنو کار می کند بخش مهندسی، که مسئول تعریف راه حل های فنی در طول توسعه یک وسیله نقلیه است مانند رنو استرال کاملا جدید. بنجامین با همکاری تیم مهندسان خود اطمینان حاصل می کند که تمام فناوری نصب شده در خودرو از نقطه نظر فنی مطابق انتظار عمل می کند.
از سوی دیگر، بنجامین، پیشرفتهای فنی رنو استرالیا جدید را به صورت روزانه زیر نظر و هدایت کرده است. او به همراه تیمش مانند یک عمل می کند ضامن راه حل های فنی انتخاب شده بنابراین او به طور مستقیم به طور روزانه در تعریف و بررسی ارتباط طیف راه حل های فنی انتخاب شده برای خودرو درگیر است. و بنجامین نیز مانند فردریک مسئول تمرکز بر محصول نهایی است تجربه آن در شرایط واقعی و از دیدگاه مشتری نهایی.
بازخوردهای فردریک و بنیامین برای یک پروژه بسیار مهم استتوسعه یک پروژه خودرویی مانند استرالیا کاملا جدید شامل می شود کار جمعی در مورد تمام ویژگی های ماشین آینده لیست آن ویژگی ها طولانی و متنوع است و شامل همه زمینه ها می شود: هندلینگ و نگه داشتن جاده، راحتی، ترمز، عملکرد، مصرف، ارگونومی، اتصال و موارد دیگر. اهدافی که باید با هر ویژگی به دست آیند از ابتدا بر اساس انتظارات و نیازهای مشتری هدف تعیین می شوند. این اهداف همچنین وعده برند را که محصول باید تجسم کند و همچنین ویژگی های وسایل نقلیه مشابه توسط رقبا را در نظر می گیرد. در نهایت، طراحی ماشین به معنای تعیین کمی است و اهداف کیفی برای هر ویژگی و اندازه گیری دستیابی به آن اهداف در طول توسعه و البته، محصول نهایی – یعنی خودروی تولیدی – باید از ابتدا تا پایان فروش، انتخابی جذاب و منطقی برای مشتریان و برند باشد.
فقط بعد از آن، حدود 12 ماه قبل از عرضه مدل، و با نزدیک شدن به آزمایش آزمایشی در شرایط واقعی، نمونههای اولیه سبک و ساختاری شبیه به مدل تولیدی به خود میگیرند.
در طول چرخه عمر یک پروژه، اغلب تفاوت هایی در ادراک و عقاید وجود دارد که ممکن است بر پایان و تکمیل ویژگی های مختلف تأثیر بگذارد. علاوه بر این، برآورده کردن اهداف اولیه می تواند منجر به مشکلات فنی یا تاخیرهای غیرمنتظره برای اجرا یا حتی هزینه های اضافی شود. طبیعتا، Austral کاملا جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. ولی کار به عنوان یک جفت مزیت ارائه می دهد. کارشناسان تست می توانند تنظیمات را هوشمندانه تر پیشنهاد کنند و اغلب در مراحل اولیه توسعه. این بدان معنی است که آنها می توانند راه حل های بالغ پیدا کنند. داشتن یک تیم انحصاری از یک نهاد واحد که این ارزیابیها را انجام میدهد احتمالاً کارآمدی کمتری خواهد داشت و خطر سازشهای سختگیرانه کمتری را در پی خواهد داشت، زیرا از همان ابتدا با چالشهای کمتری مواجه خواهند شد.