در زندگی یک پروژه، تفاوت در ادراک و احساس بر ارائه و نتیجه فلان خدمت تأثیر می گذارد، مکرر و عادی است. همچنین اتفاق می افتد که دستیابی موفقیت آمیز به اهداف تعیین شده، مشکلات فنی ایجاد می کند یا تاخیرهای پیش بینی نشده در اجرا و یا حتی هزینه های اضافی ایجاد می کند. البته Nouvel Austral نیز از این قاعده مستثنی نبود. اما مزیت ازکار به صورت جفت به این معناست که امکان پیشنهاد تنظیمات با دقت بیشتری را فراهم می کند و اغلب در مراحل اولیه توسعه. این امکان یافتن راه حل های بالغ را فراهم می کند. یک تیم واحد از همان نهاد مسئول چنین ارزیابیهایی احتمالاً کارآمدی کمتری خواهد داشت و به دلیل اینکه از همان ابتدا کمتر مورد چالش قرار میگیرند، خطر اتخاذ مصالحههای کمتر را در پی خواهد داشت.
بنیامین و فردریک دو شغل متفاوت دارند. اما محیط ماموریت آنها بر اساس یک انتظار اساسی جمع می شود: بیان نظری که هم بی طرف و هم عینی باشد. آنها کسانی هستند که هنگام تأیید اینکه آیا تمام خدمات Nouvel Austral وجود خواهد داشت، “لباس مشتری را به تن می کنند”. بنابراین، دو همکار مأموریت خود را در یک جفت انجام می دهند که تقابل و مکمل دیدگاه ها را ترویج می کند.
بیایید فردریک و بنیامین را که مسئول ارزیابی رنو استرالیا هستند، بشناسیم. فردریک بخشی از جهت تولید گروه رنو، بخش بالادستی که به ویژه مشتریان هدف را چارچوب بندی می کند et اهداف عملکرد مرتبط با هر وسیله نقلیه جدید. به نوبه خود، بنیامین در کار می کند گروه مهندسی گروه رنو که مسئولیت دارد مسئولیت انتخاب های فنی در طول توسعه یک وسیله نقلیه مانند رنو استرال جدید. او با تیم مهندسان خود اطمینان می دهد که همه فناوری های نصب شده در سطح فنی مورد انتظار عمل می کنند.
در عمل، نظر بنجامین و فردریک به بالاترین سطح شرکت در مورد بالا بردن نقاط مسدود کننده یا شفاف سازی داوری های کلیدی که باید توسط مدیریت پروژه انجام شود، اشاره دارد. این ماموریت خواستار از همه نظر، فردریک و بنیامین آن را با اشتیاق و سختگیری در تمام عرض های جغرافیایی پر می کنند. در هر شرایط رانندگی و در هر آب و هوا. آنها همچنین بیش از نیمی از زمان کاری خود را صرف رانندگی با نمونههای اولیه در موقعیتهای واقعی، در جادههای کلاسیک و در عین حال شدید میکنند. بنابراین آزمایشهای «گرمای شدید» که عموماً در جنوب اسپانیا انجام میشوند و آزمایشهای «سرما شدید» که در Kiruna، شمالیترین شهر سوئد، برای نیو رنو استرالیا انجام میشود، اشتیاق به شغلی را حفظ میکند که گاهی اوقات در شرایط سخت انجام میشود. . در حالی که سازماندهی این آزمایشات ویژه آشکارا هیچ رازی برای آنها ندارد، فردریک و بنیامین با این وجود بی صبرانه منتظر این ماموریت های محرمانه هستند.
بعدها، حدود 12 ماه پس از بازار، زمانی که تست های ارزیابی در نهایت به شرایط واقعی نزدیک می شوند، نمونه های اولیه نورد سبک و معماری تقریباً مطابق با مدل تولید را اتخاذ می کنند.
فردریک و بنجامین برداشت های خود را پس از آزمایش نیو آسترال به اشتراک می گذارند
کار ارزیابی یک وسیله نقلیه آینده تقریباً 18 ماه قبل از راهاندازی خودرو آغاز میشود و اولین دورهای آن بر روی فرمان چیزی که معمولاً «قاطر» نامیده میشود انجام میشود. این “قاطر” یک مجموعه منحصر به فرد است که از یک وسیله نقلیه موجود اما با پایه ها، اندام ها و اجزای مختلف برون یابی شده است. با وجود ناهنجاریهای فراوان بدنه و تفاوتهای قابلتوجهی که معمولاً به ابعاد مسیرها و فاصله بین دو محور مربوط میشوند، این اجسام غلتشی که به سختی قابل تشخیص هستند، کاملاً منحصر به فرد هستند. این وسایل نقلیه ناشی از “صلیب های فنی” که به طرز شگفت انگیزی استتار شده و به طرز ماهرانه ای در کنار هم قرار گرفته اند، جانوران باری واقعی هستند که نام خود را کاملاً یدک می کشند.
“برای این، ما در بیان خود احساسی ذهنی ارائه می دهد اما در استدلال خود بسیار تحلیلی است. ما باید بتوانیم برداشت های خود را در تمام زمینه های آزمایش شده توضیح دهیم و واقعی سازی کنیم: نگه داشتن جاده، سیستم تعلیق، فرمان، ترمز یا عملکرد، فقط ویژگی های اصلی را نام ببریم…”
رنو آسترال جدید به زودی بخش C را فتح می کند
از “قاطر” به سری از طریق نمونه های اولیه
از سوی دیگر، بنجامین، پیشرفت های فنی رنو استرالیا را به صورت روزانه زیر نظر داشت و هدایت می کرد. با تیمش، او به نوعی است ضامن راه حل های فنی اتخاذ شده. بنابراین دخالت آن مستقیم و روزانه در تعریف و تأیید ارتباط منوی فنی انتخاب شده برای خودرو است. با این حال، مانند فردریک، او نیز وظیفه دارد توجه خود را بر روی نتیجه ای که با قرار دادن خود ایجاد می کند، متمرکز کند. در شرایط استفاده و در کفش کاربر نهایی.
صحبت از اسرار و حریم خصوصی، برای تماشاگران کنجکاو در طول تکامل خود غیر معمول نیست که نگران این باشند که کدام خودرو در پشت استتار بیرونی و داخلی پنهان شده است. حتی معمول است که آزمایشکنندگان ما توسط آماتورها یا پاپاراتزیهای متعجب عکسبرداری میشوند که به دنبال یک اسکوپ هستند. آنها با شیطنت خود را سرگرم می کنند اما قول داده اند که هرگز کوچکترین اطلاعاتی را رها نمی کنند!
در پایان توسعه، این خودروهای پیشسری بسیار نزدیک به خودروهایی هستند که به بازار عرضه میشوند و برای آخرین آزمایشها برای تأیید انطباق عمومی استفاده میشوند.
شما را در 8 مارس می بینیم تا رونمایی رنو استرالیا را به صورت زنده دنبال کنیمدسترسی به رویداد