توسعه یک پروژه ماشین مانند جنوب جدید، این است به صورت جمعی کار کنند در مورد تمام خدماتی که خودروی آینده باید ارائه دهد. لیست طولانی و متنوع است زیرا همه حوزه ها مربوط می شود : هندلینگ جاده، راحتی، ترمز، عملکرد، مصرف سوخت، ارگونومی، اتصال… همه چیز مهم است! سطحی که برای هر خدمت باید به آن رسید بر اساس انتظارات و نیازهای مشتریان هدف تعیین می شود. همچنین به قول برند مبنی بر اینکه محصول باید خودروهای محک رقابت را تجسم کند نیز توجه می کند. به طور خلاصه: طراحی خودرو به معنای تعیین اهداف کمی است et کیفی برای هر سرویس و موفقیت آنها را بسنجید در طول توسعه و البته، نتیجه نهایی، به عبارت دیگر وسیله نقلیه تولیدی، باید برای مشتری و همچنین برای برند از ابتدا تا انتهای بازاریابی آن جذاب و سازگار باشد.
در عمل، نظر بنجامین و فردریک به بالاترین سطح شرکت در مورد بالا بردن نقاط مسدود کننده یا شفاف سازی داوری های کلیدی که باید توسط مدیریت پروژه انجام شود، اشاره دارد. این ماموریت خواستار از همه نظر، فردریک و بنیامین آن را با اشتیاق و سختگیری در تمام عرض های جغرافیایی پر می کنند. در هر شرایط رانندگی و در هر آب و هوا. آنها همچنین بیش از نیمی از زمان کاری خود را صرف رانندگی با نمونههای اولیه در موقعیتهای واقعی، در جادههای کلاسیک و در عین حال شدید میکنند. بنابراین آزمایشهای «گرمای شدید» که عموماً در جنوب اسپانیا انجام میشوند و آزمایشهای «سرما شدید» که در Kiruna، شمالیترین شهر سوئد، برای نیو رنو استرالیا انجام میشود، اشتیاق به شغلی را حفظ میکند که گاهی اوقات در شرایط سخت انجام میشود. . در حالی که سازماندهی این آزمایشات ویژه آشکارا هیچ رازی برای آنها ندارد، فردریک و بنیامین با این وجود بی صبرانه منتظر این ماموریت های محرمانه هستند.
بنیامین و فردریک دو شغل متفاوت دارند. اما محیط ماموریت آنها بر اساس یک انتظار اساسی جمع می شود: بیان نظری که هم بی طرف و هم عینی باشد. آنها کسانی هستند که هنگام تأیید اینکه آیا تمام خدمات Nouvel Austral وجود خواهد داشت، “لباس مشتری را به تن می کنند”. بنابراین، دو همکار مأموریت خود را در یک جفت انجام می دهند که تقابل و مکمل دیدگاه ها را ترویج می کند.
بنیامین و فردریک هر دو پیشینه مهندسی مشترکی دارند و سابقه طولانی و غنی حرفه ای آنها به آنها اجازه می دهد هنگام نوشتن یک نظر آزمایشی از بیان ساده یک احساس فراتر بروند. قضاوت آنها توسط a جامد زمینه تکنیک، از طریق دانش عمیق در مورد تمام وسایل نقلیه در محدوده گروه رنو و همچنین رقبای New Austral که آنها به طور دقیق آزمایش و مطالعه می کنند. این دو کارشناس بر اساس قدرت تجربه و دانش به دست آمده در طول حرفه خود، مشروعیت اساسی برای صدور نظراتی که توسط مدیریت شرکت شنیده می شود و به طور مستقیم و دقیق کار فنی تیم های شرکت را هدایت می کند، ایجاد کرده اند. مهندسی.
“اگر وسیله نقلیه ای که ما در حال آزمایش هستیم در مسیر درستی قرار نگیرد، ما این قدرت را داریم که در مورد عبور از یک نقطه عطف نظر نامطلوب صادر کنیم… به عبارت دیگر، پروژه به مرحله بعدی توسعه خود و تیم ها نمی رود. مهندسی باید نسخه خود را اصلاح کند.» توضیح فردریک.
“برای این، ما در بیان خود احساسی ذهنی ارائه می دهد اما در استدلال خود بسیار تحلیلی است. ما باید بتوانیم برداشت های خود را در تمام زمینه های آزمایش شده توضیح دهیم و واقعی سازی کنیم: نگه داشتن جاده، سیستم تعلیق، فرمان، ترمز یا عملکرد، فقط ویژگی های اصلی را نام ببریم…”
فردریک و بنجامین برداشت های خود را پس از آزمایش نیو آسترال به اشتراک می گذارند
بعدها، حدود 12 ماه پس از بازار، زمانی که تست های ارزیابی در نهایت به شرایط واقعی نزدیک می شوند، نمونه های اولیه نورد سبک و معماری تقریباً مطابق با مدل تولید را اتخاذ می کنند.
فردریک، کارشناس ارزیابی خودرو – بخش محصول
ما بحث های زیادی داریم، این مطمئن است. بخشی از کار است. غیر از این نمی تواند باشد. اما مهم این است که هر دو از منافع مشتری دفاع کنیم. ما همیشه نه تنها زمینه های مشترک بلکه بالاتر از همه راه حل ها را پیدا می کنیم. واضح است که هر روز آسان نیست، اما بسیار با ارزش است…” بنیامین می گوید.
یک نیاز همیشگی
در جفت آزمایش کننده ها، فردریک به نوعی است سخنگوی مشخصات خدمات برای هر وسیله نقلیه به مهندسی انتقال داده می شود که در آن انتظارات اساسی مشتری بیان می شود. از آنجایی که فردریک مستقیماً در طراحی فنی خود مدلها دخالت ندارد، دیدگاه لازم را برای ارزیابی پیشرفت تمام پروژههای خودرویی که مسئولیت ارزیابی آنها را بر عهده دارد، حفظ میکند. او فقط بهموقع و در فواصل زمانی معین در هر یک از پروژهها مداخله میکند تا پروژه را تحویل دهدتجزیه و تحلیل تمام احساسات او. تحلیلی که او با بنجامین و تیمش در مورد Nouvel Austral به اشتراک می گذارد.
بیایید فردریک و بنیامین را که مسئول ارزیابی رنو استرالیا هستند، بشناسیم. فردریک بخشی از جهت تولید گروه رنو، بخش بالادستی که به ویژه مشتریان هدف را چارچوب بندی می کند et اهداف عملکرد مرتبط با هر وسیله نقلیه جدید. به نوبه خود، بنیامین در کار می کند گروه مهندسی گروه رنو که مسئولیت دارد مسئولیت انتخاب های فنی در طول توسعه یک وسیله نقلیه مانند رنو استرال جدید. او با تیم مهندسان خود اطمینان می دهد که همه فناوری های نصب شده در سطح فنی مورد انتظار عمل می کنند.
از سوی دیگر، بنجامین، پیشرفت های فنی رنو استرالیا را به صورت روزانه زیر نظر داشت و هدایت می کرد. با تیمش، او به نوعی است ضامن راه حل های فنی اتخاذ شده. بنابراین دخالت آن مستقیم و روزانه در تعریف و تأیید ارتباط منوی فنی انتخاب شده برای خودرو است. با این حال، مانند فردریک، او نیز وظیفه دارد توجه خود را بر روی نتیجه ای که با قرار دادن خود ایجاد می کند، متمرکز کند. در شرایط استفاده و در کفش کاربر نهایی.
بنجامین، مدیر سنتز خودرو – گروه مهندسی
نظر فردریک و بنیامین در پیشرفت پروژه خودرو تعیین کننده استصحبت از اسرار و حریم خصوصی، برای تماشاگران کنجکاو در طول تکامل خود غیر معمول نیست که نگران این باشند که کدام خودرو در پشت استتار بیرونی و داخلی پنهان شده است. حتی معمول است که آزمایشکنندگان ما توسط آماتورها یا پاپاراتزیهای متعجب عکسبرداری میشوند که به دنبال یک اسکوپ هستند. آنها با شیطنت خود را سرگرم می کنند اما قول داده اند که هرگز کوچکترین اطلاعاتی را رها نمی کنند!
رنو آسترال جدید به زودی بخش C را فتح می کند
از “قاطر” به سری از طریق نمونه های اولیه
کار ارزیابی یک وسیله نقلیه آینده تقریباً 18 ماه قبل از راهاندازی خودرو آغاز میشود و اولین دورهای آن بر روی فرمان چیزی که معمولاً «قاطر» نامیده میشود انجام میشود. این “قاطر” یک مجموعه منحصر به فرد است که از یک وسیله نقلیه موجود اما با پایه ها، اندام ها و اجزای مختلف برون یابی شده است. با وجود ناهنجاریهای فراوان بدنه و تفاوتهای قابلتوجهی که معمولاً به ابعاد مسیرها و فاصله بین دو محور مربوط میشوند، این اجسام غلتشی که به سختی قابل تشخیص هستند، کاملاً منحصر به فرد هستند. این وسایل نقلیه ناشی از “صلیب های فنی” که به طرز شگفت انگیزی استتار شده و به طرز ماهرانه ای در کنار هم قرار گرفته اند، جانوران باری واقعی هستند که نام خود را کاملاً یدک می کشند.
در پایان توسعه، این خودروهای پیشسری بسیار نزدیک به خودروهایی هستند که به بازار عرضه میشوند و برای آخرین آزمایشها برای تأیید انطباق عمومی استفاده میشوند.
شما را در 8 مارس می بینیم تا رونمایی رنو استرالیا را به صورت زنده دنبال کنیمدسترسی به رویداد
در زندگی یک پروژه، تفاوت در ادراک و احساس بر ارائه و نتیجه فلان خدمت تأثیر می گذارد، مکرر و عادی است. همچنین اتفاق می افتد که دستیابی موفقیت آمیز به اهداف تعیین شده، مشکلات فنی ایجاد می کند یا تاخیرهای پیش بینی نشده در اجرا و یا حتی هزینه های اضافی ایجاد می کند. البته Nouvel Austral نیز از این قاعده مستثنی نبود. اما مزیت ازکار به صورت جفت به این معناست که امکان پیشنهاد تنظیمات با دقت بیشتری را فراهم می کند و اغلب در مراحل اولیه توسعه. این امکان یافتن راه حل های بالغ را فراهم می کند. یک تیم واحد از همان نهاد مسئول چنین ارزیابیهایی احتمالاً کارآمدی کمتری خواهد داشت و به دلیل اینکه از همان ابتدا کمتر مورد چالش قرار میگیرند، خطر اتخاذ مصالحههای کمتر را در پی خواهد داشت.
رنو آسترال جدید هم اکنون در راه است“وقتی پشت فرمان یک نمونه اولیه می نشینم، واقعا خودم را جای مشتری می گذارم. مشتری می شوم…”
رنو استرالیا جدید توسعه خود را اصلاح می کندکارشناسانی که اکنون چندین ماه است که رنو استرالیایی جدید را هدایت می کنند