صحبت از اسرار و حریم خصوصی، برای تماشاگران کنجکاو در طول تکامل خود غیرعادی نیست که نگران این باشند که کدام خودرو در پشت استتار بیرونی و داخلی پنهان شده است. حتی معمول است که تسترهای ما توسط آماتورها یا پاپاراتزی های متعجب عکس گرفته می شوند که به دنبال یک اسکوپ هستند. آنها با شیطنت خود را سرگرم می کنند، اما قول می دهم هرگز کوچکترین اطلاعاتی را رها نمی کنند!
فردریک، کارشناس ارزیابی خودرو – بخش محصول
نظر فردریک و بنیامین در پیشرفت پروژه خودرو تعیین کننده استدر جفت آزمایش کننده ها، فردریک به نوعی است سخنگوی مشخصات خدمات برای هر وسیله نقلیه به مهندسی انتقال داده می شود که در آن انتظارات اساسی مشتری بیان می شود. از آنجایی که فردریک مستقیماً در طراحی فنی خود مدلها دخالت ندارد، دیدگاه لازم را برای ارزیابی پیشرفت تمام پروژههای خودرویی که مسئولیت ارزیابی آنها را بر عهده دارد، حفظ میکند. او فقط بهموقع و در فواصل زمانی معین در هر یک از پروژهها مداخله میکند تا پروژه را تحویل دهدتجزیه و تحلیل تمام احساسات او. تحلیلی که او با بنجامین و تیمش در مورد Nouvel Austral به اشتراک می گذارد.
در طول عمر یک پروژه، تفاوت در ادراک و احساس بر ارائه و نتیجه فلان خدمت تأثیر می گذارد. همچنین اتفاق می افتد که دستیابی موفقیت آمیز به اهداف تعیین شده، مشکلات فنی ایجاد می کند یا تاخیرهای پیش بینی نشده در اجرا و یا حتی هزینه های اضافی ایجاد می کند. البته Nouvel Austral نیز از این قاعده مستثنی نبود. اما مزیت ازکار به صورت جفت به این معناست که امکان پیشنهاد تنظیمات با دقت بیشتری را فراهم می کند و اغلب در مراحل اولیه توسعه. این امکان یافتن راه حل های بالغ را فراهم می کند. یک تیم واحد از همان نهاد مسئول چنین ارزیابیهایی احتمالاً کارآمدی کمتری خواهد داشت و به دلیل اینکه از همان ابتدا کمتر مورد چالش قرار میگیرند، خطر اتخاذ مصالحههای کمتر را در پی خواهد داشت.
بنیامین و فردریک دو شغل متفاوت دارند. اما محیط ماموریت آنها بر اساس یک انتظار اساسی جمع می شود: بیان نظری که هم بی طرف و هم عینی باشد. آنها کسانی هستند که هنگام تأیید اینکه آیا تمام خدمات Nouvel Austral وجود خواهد داشت، “لباس مشتری را به تن می کنند”. بنابراین، این دو همکار مأموریت خود را در یک جفت انجام می دهند که تقابل و مکمل بودن دیدگاه ها را ترویج می کند.
رنو آسترال جدید هم اکنون در راه استبرای این، ما در بیان خود احساسی ذهنی ارائه می دهد اما در استدلال خود بسیار تحلیلی است. ما باید بتوانیم برداشت های خود را در تمام زمینه های آزمایش شده توضیح دهیم و واقعی سازی کنیم: نگه داشتن جاده، سیستم تعلیق، فرمان، ترمز یا عملکرد، فقط ویژگی های اصلی را نام ببریم…
وقتی پشت فرمان یک نمونه اولیه می نشینم، واقعاً خودم را جای مشتری می گذارم. مشتری میشم…
رنو آسترال جدید به زودی بخش C را فتح می کند
از “قاطرها” تا سری از طریق نمونه های اولیه
توسعه یک پروژه ماشین مانند جنوب جدید، این است به صورت جمعی کار کنند در مورد تمام خدماتی که خودروی آینده باید ارائه دهد. لیست طولانی و متنوع است زیرا همه حوزه ها مربوط می شود : هندلینگ جاده، راحتی، ترمز، عملکرد، مصرف سوخت، ارگونومی، اتصال… همه چیز مهم است! سطحی که باید برای هر سرویس به دست آید بر اساس انتظارات و نیازهای مشتریان هدف تعیین می شود. همچنین به قول برند مبنی بر اینکه محصول باید خودروهای محک رقابتی را تجسم کند نیز توجه میکند. به طور خلاصه: طراحی خودرو به معنای تعیین اهداف کمی است et کیفی برای هر سرویس و موفقیت آنها را بسنجید در طول توسعه و البته، نتیجه نهایی، به عبارت دیگر وسیله نقلیه تولیدی، باید برای مشتری و همچنین برای برند از ابتدا تا انتهای بازاریابی آن جذاب و سازگار باشد.
بنجامین و فردریک هر دو پیشینه مهندسی مشترکی دارند و پیشینه حرفه ای طولانی و غنی آنها به آنها اجازه می دهد هنگام نوشتن نظر آزمایشی از بیان ساده یک احساس فراتر بروند. قضاوت آنها توسط a جامد زمینه تکنیک، از طریق دانش عمیق در مورد تمام وسایل نقلیه در محدوده گروه رنو و همچنین رقبای New Austral که آنها به طور دقیق آزمایش و مطالعه می کنند. این دو کارشناس بر اساس قدرت تجربه و دانش کسب شده در طول حرفه خود، مشروعیت اساسی برای صدور نظراتی که توسط مدیریت شرکت شنیده می شود و به طور مستقیم و دقیق کار فنی تیم های شرکت را هدایت می کند، ایجاد کرده اند. مهندسی.
“اگر وسیله نقلیه ای که ما آزمایش می کنیم در مسیر درستی قرار نگیرد، ما این قدرت را داریم که در صورت گذر از یک نقطه عطف نظر نامطلوب صادر کنیم… به عبارت دیگر، پروژه به مرحله بعدی توسعه خود نمی رود و تیم های مهندسی باید نسخه خود را اصلاح کنند.» فردریک توضیح می دهد.
در پایان توسعه، این خودروهای پیشسری بسیار نزدیک به خودروهایی هستند که به بازار عرضه میشوند و برای آخرین آزمایشها برای تأیید انطباق عمومی استفاده میشوند.
شما را در 8 مارس می بینیم تا رونمایی رنو استرالیا را به صورت زنده دنبال کنیم
دسترسی به رویداد