محدود: یک محدوده بیش از حد مجهز

Talisman Limited علاوه بر پوشش ZEN، تجهیزات زیادی را ارائه می دهد. بنابراین، طراحی بیرونی شامل نشان‌های اختصاصی در بال‌های جلویی است، آینه‌ها برای تکینگی بیشتر به رنگ مشکی پوشانده شده‌اند که با شیشه‌های تیره و رینگ‌های 18 اینچی خاص مرتبط است. رکاب‌های اختصاصی درها و روکش‌های پارچه ترکیبی خاص و روکش‌های چرم مصنوعی با سیستم EasyLink 7 با ناوبری و صندلی راننده ماساژور همراه است. در نهایت، Talisman Limited بسته حفاظتی استاندارد با دوربین معکوس، کمک پارک جلو و عقب و همچنین هشدار جانبی و نقاط کور را ارائه می‌کند. Talisman Limited و Talisman Estate Limited با موتورهای بنزینی TCe 140 FAP و TCe 160 EDC FAP و همچنین موتورهای Blue dCi 160 EDC در دسترس هستند.

خوش منظره et Grand Scenic Limited به نسخه ZEN نشان‌ها و رکاب درها، رینگ‌های 20 دقیقه‌ای برش الماس اریدیس، رنگ بیرونی دو رنگ، شیشه‌های عقب و قاب تیره رنگی و شیشه‌های عقب را به نسخه ZEN اضافه کنید. علاوه بر این، Scenic و Grand Scenic Limited دارای سیستم R-Link 2 با ناوبری، کمک پارک جلو و عقب و کارت هندزفری هستند. به لطف ماژولار بودن تک لمسی که از طریق صفحه نمایش R-Link 2 یا از کنترلی که در صندوق عقب قرار دارد می توانید یک یا همه آنها را در یک فلاش تا کنید، زندگی در کشتی همچنان دارایی اصلی Scenic و Grand Scenic Limited است. صندلی های عقب صندلی سرنشین نیز قابلیت تبلت را دارد. Scenic و Grand Scenic Limited با موتورهای TCe 140 FAP و TCe 140 EDC FAP در دسترس هستند.

مگان برلین محدودبر اساس روکش ZEN، همچنین دارای رینگ‌های 16 اینچی برش الماس با طراحی خاص، نشان‌ها و رکاب درها با مهر «LIMITED»، شیشه‌های کناری تیره و شیشه‌های عقب و آینه‌هایی با پوسته‌های مشکی و تاشو الکتریکی است. همچنین دارای اثاثه یا لوازم داخلی خاص، کمک پارک جلو و عقب، سیستم EasyLink با ناوبری روی صفحه نمایش 7 اینچی، هشدار خروج از خط، هشدار سرعت بیش از حد با تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، سیگنالینگ و تعویض خودکار نور بالا است. Megane Berline Limited از 249 یورو در ماه (LLD 49 ماه، اجاره اول به اضافه 3200 یورو، مشروط به خرید) در دسترس است. Megane Saloon Limited با موتورهای Blue dCi 115 و Blue dCi 115 EDC در دسترس است.

بر اساس پایان ZEN، ZOE Limited با نشان های خاص و همچنین طاقچه درها تزئین شده است. آینه‌های بیرونی آن به رنگ مشکی براق می‌شوند و رینگ‌های الماس 16 اینچی Eridis با طراحی خاص روی آن نصب شده است. ZOE Limited از 199 یورو در ماه در دسترس است (LLD 37 ماه، اجاره اول 2500 یورو افزایش یافته، پاداش زیست محیطی 7000 یورو کسر شده است). ZOE Limited با موتور R110 عرضه می شود.

کلیو محدودهمچنین مجهز به نشان‌های بیرونی خاص و همچنین رکاب درها است، چراغ‌های LED استاندارد Pure Vision و همچنین سیستم چندرسانه‌ای EasyLink، رینگ‌های برش الماس 16 اینچی، کمک پارک عقب، روکش‌های آینه مشکی و تودوزی با الگوی خاص را اضافه می‌کند. Clio Limited از 149 یورو در ماه در دسترس است (LLD 49 ماه، اجاره اول 2100 یورو افزایش یافته است، مشروط به تصاحب). Clio Limited با موتورهای Sce65، TCe90، TCe100 LPG و Hybrid E-Tech 140 بنزینی در دسترس است.

Kadjar Limited مزایای زیادی دارد. در نسخه ZEN، نشان‌ها و رکاب‌های در، رینگ‌های 17 اینچی Aquila برش الماس، جلوپنجره کرومی، آنتن کوسه و آینه‌های مشکی اضافه شده است. برای ظاهری قاطع، Kadjar Limited همچنین شامل اسکلت های جلو و عقب، میله های سقف و شیشه های جانبی و پنجره های عقب تیره رنگ می شود. فضای داخلی با سیستم R-Link 2 با ناوبری، کمک پارک جلو و عقب با دوربین معکوس، عبور از خط و هشدار سرعت غیرمجاز کم نمی شود. ماژولار بودن با عملکرد Easy Break که به صندلی‌های عقب اجازه می‌دهد به سرعت تا شوند و همچنین عملکرد تبلت صندلی‌های سرنشین را از بین نمی‌برد. Kadjar Limited از 269 یورو در ماه (LLD 49 ماه، اجاره اول به اضافه 3200 یورو، مشروط به خرید) ارائه می شود. Kadjar Limited با موتورهای TCe 140 FAP و TCe 140 EDC FAP در دسترس است.

پست محدود: محدوده ای بیش از حد مجهز اولین بار در اتاق خبر رنو ظاهر شد: بیانیه های مطبوعاتی، کیت های مطبوعاتی، مقالات، عکس ها، ویدئوها.



منبع Twingo Limited، بنابراین از 129 یورو در ماه در دسترس است (LLD 49 ماه، اجاره اول 1700 یورو افزایش یافته است، بدون شرط بازیابی). بر اساس روکش ZEN، به صورت استاندارد دارای نشان محدود و دکور بیرونی سفید کریستالی، کلاهک‌های آریا دو رنگ 15 اینچی، لایه‌بندی بدنه «نقطه»، سیستم چندرسانه‌ای R&Go و کمک راننده. پارکینگ عقب است. Twingo Limited با موتور Sce 65 در دسترس است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: