مسابقه عنوان در لوزر سرعت بیشتری می گیرد

بیست و نه خدمه در منده برای رالی جمع می شوند که می تواند سرنوشت چندین رقیب را تعیین کند. چهار نتیجه برتر در پایان فصل برای تعیین رده بندی کلی نهایی Clio Trophy France Terre شمرده می شود، بنابراین برای بسیاری، این دور ماقبل آخر آخرین فرصت برای جبران زمین یا کسب امتیازهای بزرگ قبل از Cardabelles است!

کوئنتین ریبا، که اکنون با سه امتیاز از رهبر مسابقات رالی دو چرخ متحرک فرانسه عقب افتاده است، برنامه رسمی Clio Rally4 خود را برای دفاع از تاج ملی خود ادامه خواهد داد. ژان باپتیست فرانچسکی، قهرمان جوان FIA ERC3 و FIA ERC3، همچنین در یک Clio Rally4 دیگر حضور خواهد داشت، همانطور که Simon Heinemann که در فصل افتتاحیه Clio Trophy France Terre چهارم شد.

با این وجود، چندین شرکت کننده توانستند نام خود را به لیست برندگان اضافه کنند. برادران دوقلوی مالاگاسی، فانیری و میکا راسوآماروماکا، پس از پایان سکوی خود در ماه گذشته، به پیشرفت خود ادامه خواهند داد. چندین نوجوان نیز باید به دقت دنبال شوند، مانند باستین برگونه پس از بازگشتش به انتهای تیز نظم در لانگر، و سام تاونو، که پس از دو نتیجه بدون امتیاز چیزی برای از دست دادن ندارد.

در این زمینه، Florian Bouchonneau به عنوان رهبر به Lozère می رود. او با دو سکو و مقام پنجم در سه استارت، اولین موفقیت را برای تایید مجدد آرزوهای خود در حالی که بر تجربه خود از مراحل لوزر برای مقابله با جاه طلبی های تعقیب کنندگان خود تکیه می کند، هدف خواهد گرفت. سه راننده در میان آنها قبلاً امسال برنده شده اند، از جمله جولین پونتال. او پس از پیروزی خود در لانگرس مطمئن است، او سعی خواهد کرد که گوی سبقت را در رده قهرمانی و جونیور که مترادف با برنامه رسمی Clio Rally4 در سال 2023 است، ربوده باشد. فلوریان کاندامینز و ژان پل مونن را نباید نادیده گرفت زیرا هر دو مصمم هستند که پس از عملکرد ضعیف در لانگر به مرکز مسابقه قهرمانی بازگردند.

یازدهمین مسابقات Rallye Terre de Lozère در اطراف منده برگزار خواهد شد. پس از شوک داون و بررسی دقیق در روز جمعه، مرحله اول شامل دو حلقه یکسان سه مرحله ای قبل از یکشنبه شامل دو عبور از آلنک و لو بورن خواهد بود. دومی طولانی‌ترین مرحله رالی را تشکیل می‌دهد و صبحگاهی میزبان ژان راگنوتی پاور استیج با امتیازهای جایزه خواهد بود. 143.2 کیلومتر عملیات زمان بندی شده در مسیری به طول 367.25 کیلومتر بدون احتساب recce وجود خواهد داشت.

لیست ورودی
#40 فلوریان بوشونو – ژان ری (J)
#41 جولین پونتال – لون بیاژتی (J)
#42 فانیری راسوآماروماکا – جودی راکاتومالالا (ج)
#43 فلوریان کاندامینز – دیمین جول
#44 ژان پل مونن – فرانک ژیلیو
#45 میکا راسوآماروماکا – باستین پوژه (J)
شماره 46 سام تاونو – پائولین بویر (J)
#47 باستین برگونه – متیو دشارن (J)
#48 لوران روچه – گائل دلاسوی (G)
#49 بنجامین بولنک – کلوئه باروزی-گاوز
50 مارسل آباد – پره رکنا (J)
#51 فرانسوا فرایموث – رومن فلیچلی
#52 متئو شاتیون – ماکسنس کورنوئو (J)
#53 لیلیان ویاله – مانوئل گیراردلو (G)
#54 ماکسیم لافون – توماس دلماس (J)
شماره 55 باپتیست پانیسی – گائل لاورنه (J)
شماره 56 اریک روییر – گیلبرت دینی (G)
#57 ژان لوین – آرنو کوبیزولس (J)
#58 فیلیپ مورارد – وینسنت گرولیه (G)
#59 گائل آلکویر – ماریون آلکویر
#60 سباستین استودر – پاتریک اسپارت
#61 امانوئل گینچارد – کیلیان گینچارد
#62 لودویک کاسیانی – سلین کاوالارو
شماره 63 وینسنت فاور-میویل – سدریک کاوس
شماره 64 کلودی تانگه – ژان کریستین انتیرس (G)
#65 توماس مویست – لوکاس گینست (J)
#66 کریستف روکار – کورین مورسیا (G)
شماره 67 جاستین تامیزیر – لوران تامیسیر (J)
#68 گیوم لافیت – ماری نوئل راتیه



منبع

در رده جنتلمن‌ها، نبرد بین لوران روش و لیلیان ویاله که به لطف ثبات خود، شکست خود را به یک امتیاز از حریفش کاهش داده است، وعده می‌دهد که سخت باشد. این هفته، دومی نسبت به راننده سوئیسی که اولین بازی خود را در این رویداد انجام می دهد، برتری تجربه خواهد داشت، اما هر دو باید یک بار دیگر مراقب رقبای خود اریک رویر، کلودی تانگه و کریستوف روکار باشند. فیلیپ مورارد، متخصص سنگ ریزه که به خاطر بازی هایش در فرانسه با رنو 11 توربو خود در دهه های 1980 و 1990 شناخته شده است، این رده را تکمیل می کند.

فرانسوا فرایموث و گائل آلکویر که قبل از بازنشستگی در کاستین به ترتیب ششم و نهم را در Rallye Terre des Causses به پایان رساندند، همانند جاستین تامیزیه برای دومین حضور خود در سال، بازگشتند. در نهایت، گیوم لافیت اولین حضور خود در جام را در رالی انجام می دهد که به خوبی می شناسد.

بنجامین بولنک پس از بهترین زمان خود در استیج قدرت ژان راگنوتی در لانگرس، امیدوار است که به حرکت خود ادامه دهد، اما دیگر قهرمانان می خواهند قبل از دور نهایی برتری داشته باشند. این مورد مارسل آباد اسپانیایی و سباستین استودر از سوئیس خواهد بود که سال گذشته در منده سوم شد. در همین حال، ژان لاوین و باپتیست پانیسیه در نظر دارند به پنج نفر اول برسند. ماکسیم لافون، امانوئل گینچارد و متئو شاتیون تمام تلاش خود را می‌کنند تا با نتیجه قانع‌کننده سرعت خود را تایید کنند، اما این هدف در بین لودویک کاسیانی، وینسنت فاور-میویل و توماس مویست نیز مشترک است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: