مستر جدید و ترافیک جدید: پرفروش ترین ون های گروه رنو تجدید شد

این جاه طلبی عمده مبتنی بر اهداف کمی است:

  • افزایش دادن فروش LCV توسط بالای 40٪
  • پوشش دوگانه بازار از 24% تا 50%
  • با بازاریابی یک نسخه الکتریکی از تمام وانت های خود (به استثنای وانت ها) رهبر LCV الکتریکی باقی بمانید.
  • تبدیل به رهبر جهانی LCV با فروش بیش از 2.5 میلیون دستگاه در سال، به لطف اتحاد با نیسان و میتسوبیشی.

در آوریل 2019 با یک رنگ بدنه جدید Urban Grey ، آنها خواهند بود از سپتامبر 2019 در اروپا راه اندازی شد . هر دو مدل دارای ویژگی هویت بصری جدید قسمت جلویی خودروهای LCV رنو.

گروه رنو با بهبود استانداردهای LCV و محدوده حمل و نقل مسافر، عزم خود را برای حرکت از رهبر اروپا به رهبر جهانی منطبق با اهداف برنامه استراتژیک خود، هدایت آینده (2017-2022).

از زمان راه اندازی در سال 1980 ، استاد و ترافیک خود را به عنوان تثبیت کرده اند مدل های ضروری در بازار LCV، با فروش در بیش از چهار میلیون واحد . برای پاسخگویی به نیازهای جدید مشتریان، New Master و New Trafic طراحی، نیرومحرکه و تجهیزات قوی تری به دست آورده اند:

  • با ابهت و دقیق طرح
  • موتورهای جدید
  • سفارشی کابین برای حرفه ای ها
  • استحکام همه جانبه
  • راحتی رانندگی
  • تجربه متصل به هواپیما.

کیت مطبوعاتی کامل را بخوانید



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: