این جاه طلبی عمده مبتنی بر اهداف کمی است:
- افزایش دادن فروش LCV توسط بالای 40٪
- پوشش دوگانه بازار از 24% تا 50%
- با بازاریابی یک نسخه الکتریکی از تمام وانت های خود (به استثنای وانت ها) رهبر LCV الکتریکی باقی بمانید.
- تبدیل به رهبر جهانی LCV با فروش بیش از 2.5 میلیون دستگاه در سال، به لطف اتحاد با نیسان و میتسوبیشی.
در آوریل 2019 با یک رنگ بدنه جدید Urban Grey ، آنها خواهند بود از سپتامبر 2019 در اروپا راه اندازی شد . هر دو مدل دارای ویژگی هویت بصری جدید قسمت جلویی خودروهای LCV رنو.
گروه رنو با بهبود استانداردهای LCV و محدوده حمل و نقل مسافر، عزم خود را برای حرکت از رهبر اروپا به رهبر جهانی منطبق با اهداف برنامه استراتژیک خود، هدایت آینده (2017-2022).
از زمان راه اندازی در سال 1980 ، استاد و ترافیک خود را به عنوان تثبیت کرده اند مدل های ضروری در بازار LCV، با فروش در بیش از چهار میلیون واحد . برای پاسخگویی به نیازهای جدید مشتریان، New Master و New Trafic طراحی، نیرومحرکه و تجهیزات قوی تری به دست آورده اند:
- با ابهت و دقیق طرح
- موتورهای جدید
- سفارشی کابین برای حرفه ای ها
- استحکام همه جانبه
- راحتی رانندگی
- تجربه متصل به هواپیما.
کیت مطبوعاتی کامل را بخوانید