پس از معرفی نسخه تغییر یافته از فراری 296GTB، اکنون شرکت نوویتک به سراغ همتای روباز این خودرو یعنی 296GTS رفته است و همان تغییرات ظاهری و فنی مشابه با نسخه کوپه را بر این خودرو هم اعمال کرده است.
مشخصات ظاهری فراری 296GTS نویتک
این که اکنون با نام 296GTS توسط Novi خودروتک میشود، میشود، به اجزای فیبرکربن بدنه زیرسپری جلو، ورودی هوا، باله و دیفیوزر پشت، حاشیه هواکشهای جانبی و جزئیات آینهها و اطراف شیشههای کناری، از همتای استاندارد متمایز شده است.
بنابر اعلام تیونر مشهور، آئرودینامیک بدنه این خودروی ایتالیایی هم بهبود یافته است به نحوی که نیروی رو به بالا در سطح جلو، کاهش و نیروی رو به پایین در عقب، افزایش یافته است.
در این میان نباید رینگهای 5 NF10 ساخت Vossen را فراموش کنیم، که با 9.5×21 و 11.5×22 با تایرهای 255/30 و 335/25 در محورهای جلو و عقب نصب شده است.
مشخصات فنی فراری 296GTS نویتک
بنابر اعلام نوویتک، ارتفاع فراری 296GTS پس از نصبفنرهای اسپرت به میزان 35 میلیمتر کاهش یافته است، تا عملیات تیونینگ بدنه تکمیل شود. البته به کمک یک دکمه، میتوان ارتفاع دمای خودرو را تا 40 میلی متر افزایش داد. با فشردن مجدد این دکمه و یا پس از عبور از سرعت 80 کیلومتری برساعت، ارتفاع خودرو کاهش مییابد.
نوویتک علاوه بر بهبود روند هوارسانی به پیشرانه، دو سیستم اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ یا اینکونل را نیز به مشتریان این خودرو پیشنهاد کرده است. هر دو اگزوز با عایق حرارتی از جنس طلای 24 عیار و دریچه های قابل کنترل همراه می شود.
به لطف تغییرات و عملکرد بهتر توربوشارژ در پیشرانه شش سیلندر 3 لیتری توئین توربو، خروجی پیشرانه فراری 296GTS نوویتک با 37 واحد افزایش به 856 اسببخار رسیده است.
فراری 296GTS استاندارد میتوان ظرفیت 2.9 و 7.6 ثانیه به سرعت صد و 200 کیلومتر برساعت را داشته باشد و در نهایت به حداکثر سرعت 330 کیلومتر برساعت دست یابد. در واقع فقط شتاب صفر تا 200 کیلومتر برساعت این خودرو، 0.3 ثانیه از همتای کوپه کندتر است، در حالی که شتاب صفر تا صد و سرعت این دو مدل تفاوتی ندارد.
نوویتک از اعلام ارقام مربوط به شتاب صفر تا صد و بالاترین محصول جدیدش خودداری است، اما با توجه به افزایش جزئی قدرت این مدل نسبت به نمونه استاندارد، احتمال دارد که شتاب صفر تا صد هم در حدود 0.1 ثانیه سریعتر باشد.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
منبع: https://bama.ir/o/oebhnx5o