ب ام و M4 CSL قویترین نسخه است، زیرا سبکتر، قدرتمندتر و دارای اسپویلر جذاب داکتیل در پشت است. در حالی که توان 543 اسببخار استاندارد به نظر عالی میرسد، جی پاور سه سطح قدرتی برای M4 CSL، به همراه قطعات فیبر کربن و رینگهای فورج را میدهد.
پیشرانه G4M CSL Bi-Turbo تیونر از همان ارتقاهای ارائه شده برای G3M CS Bi-Turbo بهره میبرد، اما در یک بدنه دو درب جذابتر است.
به لطف نرمافزار جدید و یک اگزوز بهتر، گزینه GP-720 در بالاترین سطح، توان 709 اسببخار و 850 نیوتن متر گشتاور را میدهد و حداکثر سرعت را به 320 کیلومتر برساعت میرساند. علاوه بر این بر نرم افزار، یک سیستم اگزوز کامل “Deeptone” وجود دارد که ترکیبی از داونپایپهای اسپرت با مبدلهای کاتالیزوری 200 سلول در بالا، با صداخفههای جدید مرکزی و عقب است.
گزینه بعدی GP-670 جی پاور است، که 661 اسببخار قدرت و 800 نیوتنمتر گشتاور را میکند. این گزینه داونپایپهای کارخانه را میکند، اما صداخفهکنهای مرکزی و عقبی و همچنین نرمافزار G-Power خواهد داشت.
در نهایت، گزینه ابتدایی GP-620 با قدرت 612 اسببخار و گشتاور 750 نیوتنمتر است، که همه به لطف نرمافزار تیونر و صداخفهکن محور عقب هستند.
تغییرات بصری G4M CSL Bi-Turbo G-Power در مقایسه با MH4 GTR II Manhart کمتر هستند. کاپوت فیبر کربن Venturi و پوشش موتور حضور قدرتمند را برجسته میکنند، در حالی که اسپلیتر استاندارد میتواند با تزئینات منطبق برای ورودیهای اسپر ترکیب شود. همچنین مجموعههای G-Power از برچسبها میدهد که رنگ قرمز در اطراف بدنه را اضافه میکند.
ب ام و M4 CSL تغییر یافته بر روی مجموعههای از رینگهای فورجکاری شده به طراحی Hurricane RR یا Hurricane RS سوار میشود که در جلو 20 اینچ و در عقب 21 اینچ میشود. بهروزرسانیهای داخلی میتواند شامل پدالهای تعویض فیبر کربن، کفپوشهای ولور و روکش جدید باشد.
G-Power می ب ام و M4 CSL در دسترس است. توجه داشته باشید که این مدل تولید محدودی در تیراژ 1000 دستگاه دارد، به این معنی که گروه هدف بزرگ نیست و می تواند از مالکینی که تغییر خودرویشان را تغییر دهد بسیار زیاد است.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
منبع: https://bama.ir/o/96b4wx5r