مناظره ها در Misano در جام کلیو از سر گرفته می شود

نوگارو

رقیب آماده برای هر چیزی

14-15 می

کلیو کاپ اروپا

کلیو کاپ اروپا

شنبه 4 ژوئن
14:55-15:25 : دوره 1 (25 دقیقه + 1 تور) | فیس بوک | یوتیوب

RFEDA

کلیو کاپ اسپانیا

برنامه ریزی شده برای شنبه در ساعت 14:55 و یکشنبه در ساعت 2:20 بعد از ظهر، دو مسابقه برنامه ریزی شده در پیست جهانی Misano Marco Simoncelli به طور زنده در صفحه فیس بوک سری رنو کلیو و کانال یوتیوب سری رنو کلیو پخش می شود.

ACI GT

کلیو کاپ فرانسه

رهبر چلنجر کاپ، کریستین ریچارینی به تجربه خود برای بازی برای پیروزی و ضربه سخت در رده تکیه خواهد کرد. با این حال، رقبای او، جاکومو تربی و کوزیمو پاپی (اسکودریا کاستا اوست)، در جستجوی اولین موفقیت پس از سکوی دوبل او در ایمولا، امیدهای او را تضعیف کردند. لورنزو نیکولی (Progetto E20 Motorsport) که همیشه سریع و تماشایی است، به دنبال بازگشت به رقابت برای کسب عنوان خواهد بود.

کلیو کاپ فرانسه

کلیو کاپ اسپانیا

جام کلیو ایتالیا

یکشنبه 5 ژوئن
9:00-9:20: شرایط 2
14:20-14:50 : دوره 2 (25 دقیقه + 1 تور) | فیس بوک | یوتیوب

زند وورت

لیست ورودی

7-8 اردیبهشت

16-18 فروردین

هوکنهایم

23-24 آوریل

ACI GT

کلیو کاپ فرانسه

کلیو کاپ اروپا

جام کلیو ایتالیا

چالش جهانی GT

ACI GT

جام کلیو ایتالیا

ACI GT

سری جام کلیو – Calendriers 2022

GT Open

FFSA GT

12-13 نوامبر

جام کلیو اروپای شرقی

4-5 ژوئن

RFEDA

فلیس جلمینی (PMA Motorsport) دو برنده در شروع فصل در ایمولا، به Misano در صدر رده بندی عمومی خواهد رفت. رهبر که قبلاً در این پیست در سال‌های 2018 و 2019 پیروز شده بود، امیدوار است با نسل پنجم کلیو کاپ به موفقیت مشابهی دست یابد تا از تعقیب‌کنندگان خود به رهبری گابریله تورلی (فارو ریسینگ) پیشی بگیرد.

چالش جهانی GT

جام کلیو ایتالیا

مونزا

کلیو کاپ فرانسه

کلیو کاپ اسپانیا

8-9 اکتبر

ایمولا

چالش جهانی GT

روزنامه نگاران پائولو توگنون و داریو پنیکا قهرمان شماره 333 کلیو کاپ به عنوان بخشی از لیگ مطبوعات خواهند شد، در حالی که این ترکیب توسط نیکلاس میلان (مسابقه میلان) تکمیل خواهد شد. برنده آخرین مسابقه در Misano در سال گذشته و رهبر فعلی Clio Cup اروپا که واجد شرایط دریافت امتیاز در Clio Cup ایتالیا نیست، به ویژه برای حمایت از الساندرو آلسیدی و کوئینتو استفانا و آماده شدن برای مسابقات آینده خود حضور خواهد داشت.

جام کلیو اروپای شرقی

FFSA GT

10-11 سپتامبر

جام کلیو اروپای شرقی

نزدیک به سکو در ایمولا، ساندرو سوبک (Mair Racing Osttirol) می خواهد انتقام خود را بگیرد، حتی اگر اتریشی نیز با اولین حضور پائولو فلیسا (PMA Motorsport) و دیگو کاسارا (فارو ریسینگ) با رقابت بیشتری روبرو شود. اولین بازی پیترو بلومتی (PMA Motorsport).

موژلو

پس از مشاهده شش راننده مختلف بر روی سکو در دو مسابقه اول، جام رانندگان آقایان وعده می دهد که بازتر از همیشه برگزار شود زیرا دو برنده ایمولا، الکس لانسلوتی و ویتوریو زادوتی، از میسانو نخواهند گذشت. سومین امتیاز مساوی، لوچیانو گیوا (اسکورس) و آندره آ کوردینی (تیم اورگان) سعی خواهند کرد از این فرصت استفاده کنند تا کنترل را در دست بگیرند، اما رقبای آنها هر کاری می‌کنند تا او را از آن محروم کنند.

کلیو کاپ اسپانیا

جاراما

کلیو کاپ فرانسه

حلقه ردبول

جام کلیو اروپای شرقی

بهترین ایتالیایی در جام کلیو اروپا در سال گذشته در Misano، دومی می خواهد از تجربه خود برای به دست آوردن مجدد برتری نسبت به رقیب خود استفاده کند. با این حال، او باید با رقبای جاه طلب دیگری از جمله چلنجر کریستین ریچارینی (اسکورس) و جاکومو تربی (MC Motortecnica) روبرو شود. پس از شکستن شامپاین در ایمولا، این دو مرد بسیار قدرتمندتر خواهند بود زیرا نفر اول در میسانو در سال 2020 یک دبل به ثمر رساند، در حالی که نفر دوم در همان سال با گرفتن قطب پوزیشن سرعت خود را در آنجا نشان داد.

والنسیا

11-12 ژوئن

جام کلیو اروپای شرقی

18-19 ژوئن

برنامه

جمعه 3 ژوئن
9.15 صبح تا 9.45 صبح: تست جمعی 1
2:10-2:40 بعد از ظهر: تست جمعی 2
18:35-18:55: شرایط 1

میسانو

کلیو کاپ اروپا

کلیو کاپ اروپا

در همان زمان، جاکوپو جوزپه سیمنس (اسکورز)، ویلیام مزتی (پروتو E20 موتور اسپورت) و آلسیو آلسیدی (تودر موتور اسپورت) مانند همیشه شجاعانه از شانس خود دفاع خواهند کرد. Sandro Cutini (مسابقه Proteam)، Gianalberto Coldani (MC Motortecnica) و Damiano Puccetti (PMA Motorsport) با احتیاط در Imola، همه چیز را برای راه‌اندازی مجدد کمپین خود در این آخر هفته ارائه خواهند داد.

دیگران امیدوارند که به یک عملیات حسابداری عالی دست یابند. پنجمین رده بندی کلی، تنها ده واحد با پیشرو، کوئینتو استفانا (مسابقه میلان) برای اولین موفقیتی که به او اجازه می دهد به خط مقدم صعود کند، هدف خواهد داشت. این هدف بین دانیل پاسکوالی (تودر موتوراسپرت) و دو (تیم اورگان) مشترک خواهد بود، که مصمم به کسب نتایج خوب پس از شروع ضعیف فصل هستند. در نهایت، ماسیمیلیانو چیوکا (فارو ریسینگ) با تجربه کمپین خود را با اولین حضور خود در نسل پنجم کلیو کاپ، و همچنین فرانچسکو کوسنتینو (اسکودریا کوستا اوست)، تازه وارد در این رشته، راه اندازی خواهد کرد.

جلمینی در راه است؟

جام کلیو ایتالیا

کلیو کاپ اسپانیا

لو کاستله

کلیو کاپ اروپا

بارسلونا

GT Open

کلیو کاپ اروپا

RFEDA



منبع

کلیو کاپ اروپا

دوره های مگنی

9-10 جولای

پیست جهانی Misano Marco Simoncelli در حال آماده شدن برای پذیرایی از نزدیک به 30 مدعی برای پیروزی برای انتصاب سنتی خود در تقویم Clio Cup ایتالیا است. با طرح خطوط مستقیم طولانی و منحنی های فنی، پیست ایتالیایی اغلب برای تماشای تماشایی مناسب است و مناظره ها وعده می دهد که بین قهرمانان زیادی که مایل به پیروزی در خانه هستند و حریفان اروپایی خود که برای به چالش کشیدن آنها در قلمروشان آمده اند، پر جنب و جوش باشد.

هانگارورینگ

3-4 سپتامبر

16-17 جولای

کلیو کاپ اروپا

کلیو کاپ فرانسه

15-16 اکتبر

جام کلیو اروپای شرقی

تعلیق کامل در بین آقایان

جام کلیو ایتالیا


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: