موتور جدید 1.3 TCe: یک نیروگاه نسل جدید برای طیف رنو

رنو قرار است یک موتور بنزینی توربوشارژ تزریق مستقیم 1.3 جدید را که توسط Alliance و Daimler توسعه داده شده است، در زیر کاپوت Captur و Scénic در اولین نمایش جهانی در هشتاد و هشتمین نمایشگاه خودروی ژنو معرفی کند.

  • در رنو کپچر، موتور 130 اسب‌بخار – متصل به گیربکس دستی – حداکثر گشتاور 220 نیوتن‌متر را از 1500 دور در دقیقه تا 3500 دور در دقیقه تولید می‌کند. این موتور همچنین در یک نوع 150 اسب بخاری (با گیربکس EDC و دستی) با حداکثر گشتاور 250 نیوتن متر از 1600 دور در دقیقه تا 3250 دور در دقیقه در دسترس خواهد بود.

    موتور بنزینی جدید ما از تخصص مهندسانی بهره می برد که برای گروه رنو، اتحاد و شریک ما دایملر کار می کنند. استانداردهای کیفیت بالای هر دو شرکت Alliance و Daimler را برآورده می کند و بیش از 40000 ساعت آزمایش و شبیه سازی در حال اجرا بود. این یک فراخوان جهانی است و در پنج کارخانه به میزان حدود یک میلیون دستگاه در سال در آینده تولید خواهد شد. فیلیپ برونت، معاون رئیس، مهندسی نیرو و وسایل نقلیه الکتریکی برای اتحاد.



منبع

در نمایشگاه خودروی ژنو 2018، رنو یک موتور بنزینی جدید را که توسط آلیانس و دایملر ساخته شده است، ارائه خواهد کرد. واحد جدید زیر کاپوت Captur و Scénic قرار خواهد گرفت.

  • این موتور جدید محور رویکرد اتحاد برای تغییر انتظارات در بازار است که به طور فزاینده ای به سمت موتورهای بنزینی هدایت می شود.

  • این خودرو در سال 2018 برای سایر مدل های رنو در دسترس خواهد بود.

  • واحد جدید لذت رانندگی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد همراه با مصرف سوخت کمتر و انتشار CO 2.

  • موتور جدید TCe جدیدترین نوآوری‌های توسعه‌یافته اتحاد را شامل می‌شود، از جمله Mirror Bore Coating، یک فناوری پوشش سیلندر که برای موتور نیسان GT-R استفاده می‌شود تا با کاهش اصطکاک و بهینه‌سازی انتقال حرارت، کارایی انرژی را بهبود بخشد. فناوری‌های دیگری برای افزایش لذت رانندگی و کاهش مصرف سوخت و انتشار CO2 معرفی شده‌اند، مانند تزریق مستقیم با فشار سوخت تا ۲۵۰ بار و طراحی محفظه احتراق ویژه برای بهینه‌سازی مخلوط هوا و سوخت. فناوری زمانبندی متغیر سوپاپ دو بادامک فازی (VVT) نیز از ویژگی های موتور جدید است. این سیستم سوپاپ های ورودی و خروجی را به عنوان تابعی از نحوه استفاده از موتور کنترل می کند. نتیجه گشتاور بالاتر در دورهای پایین همراه با تقویت کننده و تحویل گشتاور ثابت تر در دورهای موتور بالاتر برای بهبود قابل توجهی در لذت رانندگی و پیک آپ است.

    نیروگاه جدید لذت بیشتر رانندگی را با گشتاور بالاتر در دورهای پایین موتور، به علاوه گشتاور بیشتر و ثابت تر در دورهای بالاتر و مصرف سوخت کمتر و انتشار CO 2 ترکیب می کند. همچنین دارای بالاترین استانداردهای اطمینان و دوام است.

    در زیر کاپوت رنو سنیک، این موتور در چهار خروجی قدرت (115، 130، 140 و 160 اسب بخار) با حداکثر 160 اسب بخار در دسترس خواهد بود که 30 اسب بخار در مقایسه با مدل قبلی خود افزایش یافته است. حداکثر گشتاور 270 نیوتن متر است که 65 نیوتن متر بیشتر از 205 نیوتن متر واحد قبلی است.


  • منتشر شده

    در

    توسط

    برچسب‌ها: