موتور 1.3 TCe: نسل جدیدی از موتور در خدمت طیف رنو

این موتور جدید از لحاظ لذت رانندگی با گشتاور بهتر در دورهای پایین و در دسترس بودن بیشتر و ثابت در دورهای بالا و در عین حال کاهش مصرف سوخت و انتشار CO 2 و در عین حال سخت‌ترین الزامات را برآورده می‌کند. از نظر قابلیت اطمینان و دوام بالا. .

ظاهر تدریجی در سایر مدل های سری رنو در طول سال 2018.

  • افزایش قابل توجهی از نظر راحتی در عین کاهش مصرف و انتشار CO 2.

  • این موتور یک عنصر کلیدی از استراتژی اتحاد برای برآوردن نیازهای جدید بازار است که اکنون بیشتر به موتورهای بنزینی روی آورده است.

  • رنو موتور بنزینی جدید خود را در Captur و Scenic ارائه می دهد که در چارچوب مشارکت بین اتحاد و دایملر در نمایشگاه خودرو ژنو توسعه یافته است.

  • رنو در هشتاد و هشتمین دوره نمایشگاه خودروی ژنو، اولین نمایش جهانی موتور بنزینی جدید 1.3 توربوی تزریق مستقیم خود را که توسط اتحاد و دایملر در کپچر و سنیک توسعه داده شده است، ارائه می دهد.

    در رنو کپچر، با سرعت 130 BVM برای حداکثر گشتاور 220 نیوتن متر از 1500 دور در دقیقه تا 3500 دور در دقیقه در دسترس خواهد بود. همچنین در 150 اسب بخار (EDC و BVM) برای حداکثر گشتاور 250 نیوتن متر از 1600 دور در دقیقه و تا 3250 دور در دقیقه موجود است.

    موتور بنزینی جدید ما تمام دانش مهندسان گروه رنو، اتحاد و شریک ما دایملر را بیان می کند. این موتور که هم استانداردهای کیفی Alliance و هم Daimler را دارد، به بیش از 40000 ساعت آزمایش و شبیه سازی نیاز داشت. آینده آن جهانی است زیرا در 5 کارخانه با حجمی که در نهایت به یک میلیون دستگاه در سال می رسد تولید خواهد شد. » برجسته شده است فیلیپ برونت، معاون مهندسی موتورهای حرارتی و الکتریکی برای اتحاد.



منبع

در رنو سنیک، این خودرو با چهار قدرت موتور 115، 130، 140 و 160 اسب بخار عرضه می شود. حداکثر قدرت مدل تازه وارد به رنو سنیک به 160 اسب بخار می رسد که 30 اسب بخار بیشتر از مدل قبلی خود است، در حالی که گشتاور آن 65 نیوتن متر افزایش می یابد و از 205 نیوتن متر به 270 نیوتن متر می رسد.

این شامل نوآوری های توسعه یافته در سال های اخیر در اتحاد است. Bore Spray Coating، یک فناوری پوشش سیلندر برگرفته از موتور نیسان GT-R، با کاهش اصطکاک و بهینه سازی هدایت حرارتی، کارایی را بهبود می بخشد. سایر فناوری‌ها راحتی موتور را بهینه می‌کنند و مصرف سوخت و انتشار CO 2 را کاهش می‌دهند: تزریق مستقیم سوخت که فشار آن به 250 بار افزایش یافته و مخلوط آن با هوا به لطف محفظه احتراق بهینه شده است. و فن آوری “میل بادامک زمان بندی متغیر دوگانه” که سوپاپ های ورودی و خروجی را با توجه به نیاز موتور کنترل می کند. این منجر به گشتاور بیشتر در دورهای پایین و گشتاور بیشتر در دسترس، به صورت خطی، در دورهای بالا می شود تا از نظر لذت رانندگی با برداشت بهتر، سود قابل توجهی برای مشتریان ما به همراه داشته باشد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: