“موج جدید” رنو

روح یک برند در ریشه های آن است. بدون افتادن در گذشته، او باید دوباره با آن ارتباط برقرار کند و از آن الهام بگیرد تا روح دوران باشکوه را بیابد. این نقش نمونه اولیه رنو 5 است تا نشان دهد که رنو با رویکردی مدرن به خودروی محبوب و ضروری، خودروی الکتریکی را در اروپا دموکراتیک خواهد کرد. نمونه اولیه رنو 5 یک خودروی شهری زیبا با اندازه پین ​​است که یکی از موفقیت‌های همیشگی رنو را با پیچ و تاب 100% الکتریکی مدرن به آینده منتقل می‌کند. آن جنبه سرگرم کننده، ضد بحران و شیطنت آمیز را با برجسته های زرد رنگ حفظ کرد. تیم طراحی ژیل ویدال از یک مدل معروف جهانی از گذشته رنو، R5 الهام گرفته شد. نمونه اولیه رنو 5 ویژگی های قوی از طراحی اصلی دارد. رویکرد مدرن همچنین در پوشش‌ها و مواد انتخابی که از دنیای الکترونیک، مبلمان و ورزش الهام گرفته شده است، مشهود است.

– آ برند فنی، با رویکرد اکوسیستمی که هدف آن ایجاد سازندگان و تامین کنندگان پیشرو و نسل بعدی تحرک جهانی است. این اکوسیستم به نام “Software République” به رنو، سایر اعضای موسس و شرکای آینده اجازه می دهد تا تخصص مشترک را توسعه دهند، دانش اروپایی را ایجاد کنند و از حق حاکمیت ما در فناوری های کلیدی از داده های بزرگ گرفته تا الکترونیک دفاع کنند. همچنین به رنو اجازه می دهد تا خودروهای خود را به سیستم های هوش مصنوعی و امنیت سایبری پیشرو مجهز کند.

در مورد برد، رنو هم در زمینه الکتریکی سازی و هم بهبود ترکیبی دو برابر کاهش خواهد یافت. یک خط تغییر موقعیت به برند کمک می کند تا صندلی جلوی خود را در بخش C بازگرداند و در عین حال رهبری بخش B خود را حفظ کند. 14 مدل تا سال 2025 (7 خودروی الکتریکی و 7 خودروی سگمنت C/D) با هدف داشتن 45 درصد از فروش تا همان سال، به بازار عرضه خواهد شد.

R5 فوراً قابل تشخیص است، اما به لطف برخورد مدرن خطوط و سطوح همسطح با جزئیات مربوط به اینده (چراغ‌ها، نمای جلو…)، نتیجه کاملاً مطابق روح زمانه کنونی است. عناصر ظاهری که از طراحی اصلی به روشی مدرن گرفته شده اند، عملکردهای بسیار مدرنی را پنهان می کنند: ورودی هوای کاپوت دریچه شارژ را پنهان می کند، چراغ های عقب شامل فلپ های هوا هستند و مه شکن ها در سپر چراغ های روشنایی در روز هستند. حتی روی شبکه کناری، چرخ‌ها و لوگوی عقب، علامت «5» اصلی وجود دارد. قسمت جلویی و سقف نساجی برگرفته از دنیای مبلمان مملو از «جذابیت فرانسوی»، اشاره‌ای از شیطنت، شخصیتی است که ریسمان‌های قلب را می‌کشد. لوگوهای جلو و عقب روشن می شوند و خودرو را زنده می کنند. پرچم فرانسه در آینه‌های دید عقب برای خط‌کشی به سمت «اختراع شده در فرانسه» خودرو، چراغ‌های پشتی سر و نام نمایش داده‌شده بر روی صفحه شفاف کوچک روی داشبورد، شما را دعوت می‌کند تا برای سوار شدن به آن بروید.

ژیل ویدال، مدیر طراحی رنو

– آ برند خدمات، بهترین خدمات اتصال و فناوری پیشرفته را که به صورت بومی در وسایل نقلیه ما تعبیه شده است ارائه می دهد. در سال 2022، رنو My Link، یک سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با Google Built-in را معرفی خواهد کرد. رنو اولین خودروسازی خواهد بود که خدمات گوگل را به خودروهای انبوه عرضه می کند.

R5 جدید Nouvelle Vague است: قویاً با تاریخچه خود مرتبط است و در عین حال آینده است و اتومبیل های الکتریکی را محبوب می کند.

در رنو، ما امواج اختلال را در آغوش می‌گیریم و «نوول وگ» خود را ایجاد می‌کنیم. این در مورد آوردن مدرنیته به صنعت خودرو است. ما به سمت یک برند انرژی حرکت خواهیم کرد، رهبری خودروهای برقی خود را با پروژه Electro Pole و سرمایه گذاری در هیدروژن تقویت خواهیم کرد، با هدف دستیابی به سبزترین ترکیب در اروپا تا سال 2025. همچنین از طریق نوآوری داخلی و از طریق یک برند فناوری خواهیم بود. نرم افزار République، یک اکوسیستم باز که برای توسعه تخصص اروپایی در زمینه های کلیدی مانند داده ها یا امنیت سایبری اختصاص یافته است. این به ما یک مزیت رقابتی را به عنوان یک برند خدماتی، با خدمات متصل با تکنولوژی بالا، داخل و خارج از کشتی به ما می‌دهد. و این دیدگاه مدرنیته را در فرانسه لنگر انداخته ایم. زیرا ما به عنوان یک برند، روح و قدرت خود را در ریشه های خود می دانیم.

سه زمینه رقابت پذیری

هر روز باهوش تر شدن وسایل نقلیه ما به مرور زمان ارزش پیدا می کند. آنها همچنین عمر طولانی تری خواهند داشت. علاوه بر این، رنو تلاش خواهد کرد تا چرخه مصرف‌گرایی را بشکند و تا پایان عمر خودروها، ارزش تولید کند، همه اینها به لطف کارخانه مجدد خود در Flins (فرانسه) است. این کارخانه سالانه بیش از 100000 خودروی فرسوده را بازسازی می‌کند، LCV دیزل را تغییر می‌دهد و آنها را به بیوگاز و EV خالص تبدیل می‌کند. رنو همچنین در مورد عمر دوم و پایان عمر باتری ها دارای یک مزیت آشکار است. کنترل این بخش‌های زنجیره ارزش پتانسیل ایجاد موارد تجاری و ارزش جدید را دارد.

لوکا دی میو، مدیر عامل گروه رنو

طرح استراتژیک Renaulution را کشف کنید



منبع

120 سال است که نوآوری در قلب برند رنو بوده است. این برند دارایی های قوی برای اثبات جاه طلبی خود برای «نوول وگ» بودن دارد. رنو با بیش از 10 سال تجربه عمیق در حمل و نقل الکتریکی، خدمات و فروش بیش از 300000 وسیله نقلیه، پیشرو در بازار خودروهای برقی اروپا است. رنو همچنین E-TECH را اختراع کرد، یک فناوری ترکیبی شامل بیش از 150 پتنت و با تکیه بر تجربه الکتریکی و F1 این برند. کارخانه نرم افزار بیش از 1000 مهندس متخصص در نرم افزار، داده و خدمات ابری را جمع آوری می کند که به زودی بسیاری دیگر به آنها ملحق خواهند شد. یک سایت صنعتی منحصر به فرد، Flins Re-Factory، اولین کارخانه اقتصاد دایره ای ویژه تحرک اروپا، همچنین مدرنیته رنو را تجسم می دهد. اما همه اینها تازه شروع است…

طراحی رنو 5 پروتوتایپ بر اساس مدل R5، مدل فرقه میراث ما است. این نمونه اولیه به سادگی مظهر مدرنیته است، یک وسیله نقلیه مرتبط با زمان خود: شهری، الکتریکی، جذاب.

استدلال قاطع در حمایت

نمونه اولیه رنو 5: تولد دوباره یک ماشین فرقه، مدرن تر از همیشه

– آ برند انرژی پاک، تبدیل شدن به یک رهبر انتقال انرژی. رنو که به لطف فناوری انقلابی E-TECH خود، رهبران بازارهای هیبریدی را به چالش می کشد، رهبری خود را در بازار برق با خانواده های جدید محصولات مبتنی بر دو پلت فرم الکتریکی اختصاصی CMF-EV و CMF-B EV حفظ خواهد کرد. این برند همچنین راه‌حل‌های هیدروژنی آماده و سرتاسری را برای LCV ارائه می‌کند. هدف دستیابی به سبزترین ترکیب در بازار اروپا است.

رنو به زیر تبدیل خواهد شد:

Boulogne-Billancourt – 14 ژانویه 2021. در ارائه برنامه استراتژیک رنولوشن گروه رنو، رنو پرده از استراتژی خود برای پنج سال آینده و پس از آن برداشت. با رنولوشن، برند رنو از تغییرات بازار خودرو استقبال می کند. رنو با “Nouvelle Vague” خود، با تبدیل شدن به یک برند فناوری، خدمات و انرژی پاک، مدرنیته را در صنعت خودرو به ارمغان خواهد آورد. رنو رهبری خود را در انتقال انرژی از طریق راه حل های الکتریکی و هیدروژنی حفظ خواهد کرد و سبزترین ترکیب را در اروپا تا سال 2025 ارائه خواهد کرد. این امر خط تولید رنو را با خدمات متصل تقویت می کند. ارزش از توزیع ترکیبی بهتر به نفع بخش C، توسعه فناوری‌های پیشرفته و فرصت‌های تجاری جدید چرخه حیات حاصل می‌شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: