نام تاتا آزورا دارای علامت تجاری – SUV Curvv آماده تولید؟

تاتا موتورز با مجموعه ای از محصولات جدید، از جمله وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) پیشرفت های قابل توجهی انجام می دهد و اخیراً نام های Tata Frest و Tata Azura را به خود اختصاص داده است. در حالی که هیچ تایید رسمی وجود ندارد، حدس زده می شود که یکی از این نام ها ممکن است به شاسی بلند کوپه مفهومی تاتا Curvv اختصاص داده شود.

تاتا قبلاً تأیید کرده است که نسخه الکتریکی Curvv در اوایل سال 2024 و به دنبال آن موتور احتراق داخلی (ICE) وارد جاده ها می شود. نکته قابل توجه، مفهوم Curvv نگاهی اجمالی به زبان طراحی «دیجیتال» جدید تاتا ارائه می‌کند که قبلاً بر عناصر طراحی در طراحی تأثیر گذاشته است. Nexon و Nexon.ev جدید، هر دو برای اکران در 14 سپتامبر 2023 برنامه ریزی شده اند.

تاتا آزورا SUV

انتظار می رود Tata Curvv آماده تولید، با نام بالقوه Tata Azura، از نزدیک فلسفه طراحی مفهومی را دنبال کند. این مدل احتمالاً دارای قوس چرخ‌های مربعی، خط شانه‌ای برجسته، روکش بدنه و خط سقف شیب‌دار در قسمت عقب است. فضای داخلی ممکن است طراحی داشبورد سه لایه با عناصر زاویه ای را حفظ کند.

در داخل، شاسی بلند آزورا می‌تواند شامل صفحه‌نمایش دیجیتالی دوگانه ایستاده (یکی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و یکی برای خوشه ابزار)، کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای، دوربین 360 درجه، سانروف پانوراما، کنسول مرکزی شناور، یک مرکز باشد. تکیه گاه بازو، فرمان دو پره جدید با لوگوی نورانی در مرکز و انتخابگر دنده دوار.

تاتا آزورا EV جدید از فناوری Ziptron این برند استفاده می‌کند که برد تخمینی 400 تا 500 کیلومتر را ارائه می‌کند. با این حال، جزئیات خاصی در مورد مشخصات باتری، قدرت و ارقام گشتاور در حال حاضر در دسترس نیست. برای نسخه ICE شاسی بلند Curvv، نیرو از یک موتور بنزینی 1.2 لیتری TGDi جدید با قدرت 125 اسب بخار و گشتاور 225 نیوتن متر تامین می شود. این موتور بنزینی با مقررات فاز II BS6 مطابقت دارد و می تواند با سوخت E20 (20 درصد اتانول مخلوط با بنزین) کار کند. انتظار می رود هر دو جعبه دنده دستی و اتوماتیک ارائه شوند.


نام تاتا آزورا دارای علامت تجاری – SUV Curvv آماده تولید؟




منبع: https://www.indiacarnews.com/news/tata-azura-name-trademarked-production-ready-curvv-suv-59222/