نتایج فروش نیمه اول 2022: فناوری‌های فناوری الکترونیک و استراتژی ارزش‌محور نتایجی را به همراه دارند


رنو در راستای جاه طلبی های خود برای دستیابی به سبزترین ترکیب در بازار اروپا تا سال 2025، با بیش از 65 درصد خودروهای برقی و برقی در ترکیب فروش، در حال پیشرفت چشمگیری در بازار برقی است. را فناوری الکترونیکی محدوده (EV و Hybrid powertrains) را نشان می دهد 36% فروش خودروهای سواری رنو در اروپا در نیمه اول سال 2022 در مقایسه با 26% در H1-2021؛ زمانی که میانگین بازار هنوز زیر 30 درصد است.

در زمینه افزایش قیمت سوخت و کمبود قطعات، رنو پیشنهادات خود را برای خودروهایی هدف قرار داده است که به بهترین نحو نیازهای مشتریان را برآورده می کنند: پنج مدل EV دوربرد (ZOE، Twingo E-Tech electric، Megane E-Tech electric، Kangoo Van E-Tech electric، Master Van E-Tech electric) و چهار مدل کم مصرف هسته کامل هیبریدی (HEV). (Clio، Captur، Arkana و Austral کاملاً جدید با بهترین مصرف سوخت در کلاس زیر 4.5 لیتر در 100 کیلومتر از یک پیشرانه هیبریدی جدید E-Tech با 200 اسب بخار – ارقام مشابه).

برقی کاملا جدید مگان E-Tech پیشنهاد EV ما را تکمیل می کند و شروع تجاری قوی را نشان می دهد. اولین رنو مگان E-Tech الکتریکی در می 2022 در فرانسه به مشتریان تحویل داده شد. راه اندازی تجاری آن در سراسر اروپا در حال انجام است. سفارشات رسیده است 20000 واحد با بیشترین فروش در نسخه های بالا با برد 450 کیلومتر و Open RLLink، ارائه شده توسط Google®.

تکنولوژی هیبریدی کامل (HEV) در حال رونق است 59000 واحدها، +87٪ در مقابل H1-2021. این فناوری با موفقیت در مدل‌های اصلی رنو با ترکیبی از 22% در Clio، 25% در Captur، 59% در فروش Arkana اجرا شده است و انتظار می‌رود نسخه اصلی Austral کاملاً جدید باشد.

کسب و کار با ارزش افزوده بالا: رنو از سیاست تجاری خود با افزایش عملکرد قابل توجه در کانال های خرده فروشی و مدل های بخش C سود می برد.

در H1-2022، ترکیب خرده فروشی افزایش یافت +13 امتیاز (در مقایسه با نیمه اول سال 2021) برای رسیدن به 53% (حوزه کشوری G5). سهم بازار خرده فروشی نیز بهبود یافته است 6.7٪ (+0.8pt در مقابل H1-2021)، با رشد حجم +5٪ در بازار خرده فروشی کاهش -8٪.

بخش C Reconquest با موفقیت اجرا می شود: فروش رنو در حال رشد است 12% با بیش از 95000 ثبت نام، سهم بازار را به دست آورده است. موفقیت از رنو آرکانا ادامه دارد، با بیش از 40000 فروش در 1خیابان نیمی از 2022. نسخه های E-Tech (HEV) بیشترین تقاضا را دارند (59٪ از ترکیب).

رنو برای تقویت موقعیت خود در بازار بزرگ و رو به رشد C-SUV، پیش خرید خودروی کاملاً جدید استرالیا را آغاز کرد. راه اندازی تجاری برای 2 برنامه ریزی شده استnd ترم 2022 در اروپا.

فروش در سراسر جهان رسیده است 716720 واحد (-16.5% در مقابل H1-2021) و سهم بازار از 4.0٪ (-0.5pt در مقابل H1-2021، TIV و فروش به استثنای چین، آمریکای شمالی و روسیه). در اروپا، رنو به سهم بازار 6.4 درصد (-0.6 درصد در مقایسه با نیمه اول 2021) در 414515 دستگاه رسید.

خارج از اروپا، رنو جایگاه خود را در بازارهای کلیدی ثابت می کند.

در H1-2022، فروش خارج از اروپا نشان دهنده است 42.2٪ (به استثنای روسیه).

که در بوقلمون، که در حال تبدیل شدن به بازار سوم، فروش + افزایش یافت20% در مقایسه با H1-2021، و سهم بازار افزایش یافت +3.4pt در همان دوره با موفقیت کلیو. رنو است برند پیشرو در بازار رایانه های شخصی ترکیه.

تهاجمی سبز ما در سرتاسر جهان هزینه می کند: در آمریکای لاتینرنو پیش خرید را با موفقیت راه اندازی کرد Kwid E-Tech. تحویل از اوایل شهریور آغاز خواهد شد.

فابریس کامبولیو، مدیر عامل برند رنو، معاون ارشد رئیس جمهور، نتیجه می گیرد:

بازارهای برقی در اروپا در حال رونق هستند و رنو در موقعیت مناسبی قرار دارد تا با محصولاتی که مناسب آنهاست به مشتریان خدمات ارائه دهد. طیف E-Tech ما بر اساس محصولات HEV کامل الکتریکی و هیبریدی کامل ما مطابق با آرزوهای مشتریان برای رانندگی وسایل نقلیه با هزینه های پایین و تحرک پایدار است. در نیمه دوم سال، با عرضه مگان E-Tech الکتریکی کاملاً جدید، Kangoo E-Tech الکتریکی و کاملاً جدید استرالیا، برقی شدن محدوده خود را تسریع خواهیم کرد.

* شامل EV، Hybrid (HEV) و Plug-In Hybrid (PHEV)، فاقد هیبرید ملایم (MHEV) است.



منبع